HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
Avaya-logo

Avaya

Avaya

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Testa systemguiden

Gör som 9000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vad är Avaya?

Med denna callcenter-lösning från Avaya kan användaren hantera både inkommande och utgående samtal snabbt och enkelt. Systemet är utvecklat för att hantera kunder och inkommande ärenden via telefon på bästa vis, och kan samtidigt föra detaljrik statistik som är användbar för vidare insikt i verksamheten.

Vilka passar Avaya för?

Avaya passar för en bred publik och kan användas av företag inom till exempel sälj eller kundservice som söker en lösning för att hantera ärenden eller sälja en produkt.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
1-500+

Mobilapp

Finns det mobilapp?

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
EN

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
Global

Jobbar du för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Känner du till Avaya?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Avaya förekommer inom följande kategorier

Avaya produktfunktionaliteter

Callcenter-system

Inspelning av samtal

Ingår

Köhantering

Ingår

Rapportering och statistik

Ingår

Röstbrevlåda

Ingår

Talsvar

Ingår

Talsvarsmeny med knappval

Ingår

Vanligaste jämförelser i Callcenter-system