Alternativ

Vad är Avaya?

Med denna callcenter-lösning från Avaya kan användaren hantera både inkommande och utgående samtal snabbt och enkelt. Systemet är utvecklat för att hantera kunder och inkommande ärenden via telefon på bästa vis, och kan samtidigt föra detaljrik statistik som är användbar för vidare insikt i verksamheten.

Vilka passar Avaya för?

Avaya passar för en bred publik och kan användas av företag inom till exempel sälj eller kundservice som söker en lösning för att hantera ärenden eller sälja en produkt.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?

1-500+

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?

EN

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?

Global

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?

Ja

Nej

Känner du
till Avaya?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Jobbar du
för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Avaya förekommer inom följande kategorier

Avaya produktfunktionaliteter

Callcenter-system

Inspelning av samtal

Köhantering

Rapportering och statistik

Röstbrevlåda

Talsvar

Talsvarsmeny med knappval

Passar detta
systemet mig?

Gör som 12000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vanligaste jämförelser i Callcenter-system

ZendeskAvaya
Mitels IPAvaya
CiscoAvaya
CentrexAvaya

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI site