
Testa systemguiden
Gör som 9000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.
Vad är Avaya?
Med denna callcenter-lösning från Avaya kan användaren hantera både inkommande och utgående samtal snabbt och enkelt. Systemet är utvecklat för att hantera kunder och inkommande ärenden via telefon på bästa vis, och kan samtidigt föra detaljrik statistik som är användbar för vidare insikt i verksamheten.
Vilka passar Avaya för?
Avaya passar för en bred publik och kan användas av företag inom till exempel sälj eller kundservice som söker en lösning för att hantera ärenden eller sälja en produkt.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?1-500+
Mobilapp
Finns det mobilapp?Support
Hur kan ni kontakta leverantören?Språk
På vilka språk finns systemet?EN
Geografiskt område
Var finns vi någonstans?Global
Alternativ till Avaya
Känner du till Avaya?
Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!
Avaya förekommer inom följande kategorier
Avaya produktfunktionaliteter
Callcenter-system
Inspelning av samtal
Ingår
Köhantering
Ingår
Rapportering och statistik
Ingår
Röstbrevlåda
Ingår
Talsvar
Ingår
Talsvarsmeny med knappval
Ingår