Vad är SAP Contact Center?
Detta callcenter system från SAP är utvecklat för att bidra till personliga interaktioner med kunder samtidigt som produktiviteten hos de anställda ska öka. Användaren kan automatisera utgående samtal med hjälp av en outbound dialer samt ta emot inkommande ärenden av olika slag. Den kraftfulla callcenter-lösningen för statistik och sammanställer samtalen för att smidigt visa hur samtalshistoriken inom verksamheten ser ut.
Vilka passar SAP Contact Center för?
SAPs lösning för callcenter kan användas av företag inom olika storlekar men främst av medelstora till stora företag med en mer omfattande organisation. Systemet är anpassningsbart och kan därmed fungera bra inom flertalet olika branscher.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?
11-500+
Support
Hur kan ni kontakta leverantören?
Språk
På vilka språk finns systemet?
EN
FI
NO
DA
SV
Geografiskt område
Var finns vi någonstans?
Global
SE
DK
NO
FI
Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?
Ja
Nej
Känner du till
SAP Contact Center?
Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!
Jobbar du
för detta bolaget?
Läs om hur du uppdatera informationen här
SAP Contact Center förekommer inom följande kategorier
SAP Contact Center produktfunktionaliteter
Callcenter-system
Inspelning av samtal
Kalendersynkronisering
Köhantering
Rapportering och statistik
Röstbrevlåda
Softphone
Talsvar
Talsvarsmeny med knappval
Passar detta
systemet mig?
Gör som 13000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.