Questback logo

Questback

Questback

Alternativ

Vad är Questback?

Questbacks feedbackplattform gör insamling av feedback enkelt och smidigt. Med fokus på medarbetar- och kundupplevelser kan du skapa och analysera undersökningar som ger ovärderliga insikter.

Plattformen är användarvänlig, med anpassningsbara mallar och realtidsrapporter som gör det lätt att fatta datadrivna beslut. Oavsett om det handlar om snabba pulsmätningar eller långsiktig strategisk feedback, erbjuder Questback lösningar som ger resultat och driver tillväxt.

Det är ett kraftfullt verktyg för att skapa starkare relationer och engagemang.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?

11-500+

Mobilapp

Finns det mobilapp?

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Utbildning

Hur kan ni utbilda kunden?

Språk

På vilka språk finns systemet?

SV

NO

FI

DA

EN

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?

Global

SE

DK

FI

NO

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?

Ja

Nej

Pris från

Listpris från leverantör:

Flexibel prisplan

Varför gör man affärer med Questback?

Varför väljer man Questback?

1. Enkelt och effektivt: En plattform som ger dig ovärderliga insikter på ett smidigt sätt.

2. Anpassningsbara lösningar: Skapa undersökningar som passar just dina behov.

3. Realtidsanalys: Fatta snabba och datadrivna beslut baserat på dina resultat.

Varför väljer man er som leverantör?

🌟 25 års erfarenhet: Vi har lång erfarenhet av att leverera pålitliga feedbacklösningar.

🌟 Skräddarsydd support: Vårt team är dedikerat till att förstå dina behov och stötta dig.

🌟 Lokal närvaro: Vi är alltid nära till hands och ger ett personligt bemötande. Svensk kontaktperson, svensk support och svenska feedbackkonsulter vid behov.

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

Questback är den ledande plattformen för feedback i Norden, med en lösning som kombinerar enkelhet och kraft. Det som gör oss unika är vår långa erfarenhet och vår förmåga att leverera skräddarsydda lösningar som verkligen gör skillnad. Vi fokuserar på att hjälpa företag fatta smartare beslut genom att lyssna på deras kunder och medarbetar vilket har resulterat i 1600+ återkommande kunder (genomsnittskunden stannar hos oss i 9 år 💪).

Vilka behov och utmaningar är det som Questback löser för kunden?

Questback löser de stora utmaningarna som organisationer står inför när det gäller att förstå och förbättra kunders och medarbetarnas upplevelser. Att skapa en undersökning och se svar kan fungera från vilket system som helst. Vårt smarta feedbackverktyg tillsammans med vår kompetenta personal är till för företag som vill göra skillnad på riktigt i sin organisation.

Axplock av exempel på vad Questback används till:

EX:

  • Minska personalomsättningen
  • Öka produktiviteten
  • Minska sjukfrånvaron
  • Höja engagemangsnivån
  • Förbättra ledarskapet
  • Coacha personalen till bättre resultat

CX:

  • Minskad churn/kundtapp
  • Ökad merförsäljning
  • Driva rätt insikter för att göra välgrundade investeringar
  • Öka nykundsförsäljningen
  • Öka kundlojalitet
  • Cross-försäljning
  • Förbättra onboardingprocess

Vad tycker andra om systemet?

Recensioner & Omdömen om Questback

Användarvänlighet

Samarbetet med leverantören

Support och service

Utbud av funktioner

Kundanpassning och flexibilitet

Integration

Värde för pengarna

Hur nöjd är du överlag?

Branschutvecklare

Litet företag

Verifierad person

Sverige

Oktober 2024

Vad gillar du mest?

Fantastiskt bra support och samarbete med Questback!

Vad gillar du minst?

Finns inget!

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Ger oss en bild av hur våra medlemmar upplever sin vardag och vilka bedömningar de har inför framtiden.

Användarvänlighet

Samarbetet med leverantören

Support och service

Utbud av funktioner

Kundanpassning och flexibilitet

Integration

Värde för pengarna

Hur nöjd är du överlag?

Överlag en mycket bra plattform för undersökningar!

Affärschef

Medelstort företag

Verifierad person

Sverige

Oktober 2024

Vad gillar du mest?

Möjligheterna att skapa egna rapporter, snabb tillgång till aktuellt resultat.

Vad gillar du minst?

Begränsningarna med att kunna plocka ut data vid en given period. Allt är styrt till live-rapporter eller till krångliga modeller för att skicka ut. Lite inrutade filtreringsfunktioner när man ska sortera i rapporterna.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Kunskap om hur våra kunder upplever oss.

Användarvänlighet

Samarbetet med leverantören

Support och service

Utbud av funktioner

Kundanpassning och flexibilitet

Integration

Värde för pengarna

Hur nöjd är du överlag?

Enkelt och driftsäkert

Vd

Litet företag

Verifierad person

Sverige

Oktober 2024

Vad gillar du mest?

Vi använder Questback sen flera år i syfte att kunna utveckla våra tjänster samt att mäta kundnöjdheten. Dessutom kontrollerar vi dagligen omdömen för att kunna korrigera om det skulle vara så att någon inte var nöjd. Vi använder det även i syfte att utveckla våra tjänster utifrån kommentarer från våra kunder. Det som är bäst är att det är enkelt och okomplicerat.

Vad gillar du minst?

Det jag skulle önska möjligen är ett något modernare gränssnitt och design. I övrigt är vi som sagt mycket nöjda.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Vi strävar att ha 100 % nöjda kunder och med hjälp av Questback kan vi snabbt fånga upp en kund som av någon anledning inte är helt nöjd. Vi skickar även rapporter med jämna mellanrum till ledare i kund-företag för att visa att de anställda är nöjda med vår service vilket stärker kundrelationen.

Användarvänlighet

Samarbetet med leverantören

Support och service

Utbud av funktioner

Kundanpassning och flexibilitet

Integration

Värde för pengarna

Hur nöjd är du överlag?

Questback produktfunktionaliteter

Pulsmätningar

API Technical support

Automatiska utskick

Employee Net Promoter Score (eNPS)

Feedback

Forskningsbaserade frågor

Ge beröm

Heatmap Analys

Kontinuerligt pulsmätning

KPI:s/ NYCKELTAL

NPS benchmarks

Olika språk

Realtids data

Synk av personaldata

Enkätverktyg

Adaptiva formulär

Anpassningsbar design

Flera distrubitionskanaler

Flerspråkigt stöd

Mallbibliotek

Mobiloptimering

Realtidsanalys

Digitala formulär

API-Integration

Dokumentmallar

e-signering

Flexibla formulär

Skapa formulär

Statistik och Analys

Kundundersökningar verktyg

API

Automatiska påminnelser

Flera distributionskanaler

Flerspråkiga undersökningar

Flexibel design

Färdiga mallar

Net promoter score

Rapporter och analyser

Medarbetarundersökning

API uppsatt

Automatiska påminnelser

Benchmarking

Chattfunktion

Färdiga mallar

Krypterad information

Segmentera data

SMS

Valbar design

Verktyg för statistik & analys

Passar detta
systemet mig?

Gör som 13000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Om Questback

Om Questback

Questback har i över 25 år hjälpt organisationer att samla in och använda feedback för att driva tillväxt och förbättra sina kund- och medarbetarupplevelser.

Vi erbjuder en plattform som gör det enkelt att skapa och analysera undersökningar som ger ovärderliga insikter. Med en stark närvaro i Norden stödjer vi organisationer inom alla sektorer att ta smartare beslut baserade på feedback.

Vårt mål är att skapa starka, engagerade arbetsplatser och långsiktiga kundrelationer genom lösningar som är både användarvänliga och kraftfulla. Vi tror på att nyfikenhet och insikter driver innovation och förändring, och vi är här för att hjälpa dig att lyckas.

Vanligaste jämförelser i Medarbetarundersökning

EasyQuestQuestback
WinningtempQuestback
PreactlyQuestback
NetigateQuestback

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site