HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
Medius spend management

Medius spend management

exsitec

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Testa systemguiden

Gör som 9000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vad är Medius spend management?

Medius spend management är en plattform som hanterar strategiska inköp. Systemet har som mål att skapa ett sömnlöst flöde för inköpsmetodiken och hanteringen för att minska utgifterna relaterade till området. De olika modulerna som lösningen baseras på berör främst sourcing, kontrakthantering, leverantörer och avtal, vilket är vesäntliga byggstenar för att underlätta för inköpsprocessen. Vid rekrytering av nya leverantörer kan Medius spend management även bidra till onboarding av dessa, vilket är en tjänst som både underlättar för det egna företaget men även den nya leverantören.

Vilka passar Medius spend management för?

Lösningen passar för de som vill organisera strategiska inköp och dra ned på kostnaderna samtidigt som produktiviteten ökar. Fungerar för stora organisationer och kan även användas av mindre företag.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
11-500+

Mobilapp

Finns det mobilapp?

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SVDANOEN

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
SEDKNOGlobal

Jobbar du för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Alternativ till Medius spend management

Känner du till Medius spend management?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Medius spend management förekommer inom följande kategorier

Medius spend management produktfunktionaliteter

Inköpssystem

Integrerbart

Ingår

Orderhantering

Ingår

Prisjämförelser

Ingår

Statistik

Ingår

Triggers

Ingår

Uppdateringar i realtid

Ingår

Passar detta systemet mig?

Gör som 9000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.