
Testa systemguiden
Gör som 7000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.
Vad är Medius spend management?
Medius spend management är en plattform som hanterar strategiska inköp. Systemet har som mål att skapa ett sömnlöst flöde för inköpsmetodiken och hanteringen för att minska utgifterna relaterade till området. De olika modulerna som lösningen baseras på berör främst sourcing, kontrakthantering, leverantörer och avtal, vilket är vesäntliga byggstenar för att underlätta för inköpsprocessen. Vid rekrytering av nya leverantörer kan Medius spend management även bidra till onboarding av dessa, vilket är en tjänst som både underlättar för det egna företaget men även den nya leverantören.
Vilka passar Medius spend management för?
Lösningen passar för de som vill organisera strategiska inköp och dra ned på kostnaderna samtidigt som produktiviteten ökar. Fungerar för stora organisationer och kan även användas av mindre företag.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?Mobilapp
Finns det mobilapp?Support
Hur kan ni kontakta leverantören?Språk
På vilka språk finns systemet?Geografiskt område
Var finns vi någonstans?Alternativ till Medius spend management
Känner du till Medius spend management?
Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!