
Testa systemguiden
Gör som 7000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.
Vad är GetAccept?
GetAccept är det bästa alternativet om du söker en plattform som hjälper dig att stänga fler affärer genom att engagera och förstå köparen, samtidigt som du automatiserar hela säljprocessen från första möte till stängd affär. Det är inte bara en plattform för avtal, kontrakt och e-signering. Vi kallar det för ett digitalt säljrum.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?Mobilapp
Finns det mobilapp?SaaS / egen server
Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?Geografiskt område
Var finns vi någonstans?Support
Hur kan ni kontakta leverantören?Språk
På vilka språk finns systemet?Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?Pris från
Listpris från leverantör:Prismodell
Vilken modell passar din budget?Alternativ till GetAccept
Varför gör man affärer med GetAccept?
Varför väljer man GetAccept?
GetAccept är det bästa alternativet om du vill ha en plattform som hjälper dig att stänga fler affärer genom att skapa engagemang och interaktion mellan säljare och köpare och stötta hela säljprocessen från bokat första möte till signad affär. Inte bara en plattform för avtal, kontrakt och e-signering.
Varför väljer man er som leverantör?
GetAccept grundades 2015 av fyra svenska entreprenörer, Samir Smajic, Mathias Thulin, Jonas Blanck och Carl Carell. GetAccept antogs då till en av de mest prestigefyllda företagsacceleratorerna i världen; Y-Combinator i Silicon Valley, Kalifornien, tack vare sin nytänkande och lösningsorienterade produkt. Sedan dess har vi hjälpt fler än 5000 företag i 50 olika länder att sälja mer.
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
Vi har skapat ett digitalt säljrum som effektiviserar hela säljprocessen genom att låta säljare och köpare mötas, kommunicera och interagera på en gemensam plattform där de enkelt kan dela dokument, presentationer, och offerter, förhandla i realtid via video och chatt, samt snabbt komma till avslut med hjälp av e-signering.
- Några av Sveriges mest snabbväxande bolag stänger redan fler affärer med GetAccept:
- Foodora, Samsung, Vainu, Knowit, Bambuser, Karma, Qbrick, Tele2, Diners Club, Anticimex, ESS Group, Chargebee m.fl.
Vilka behov och utmaningar är det som GetAccept löser för kunden?
B2B köpare förväntar sig ungefär en liknande kundupplevelse som de är vana vid som privata konsumenter. Vår vision på GetAccept är att skapa en säljplattform där all B2B-försäljning sker på ett personligt och engagerande sätt.
- Med GetAccept så kommer du att:
- Få full insikt i kundens köpprocess
- Skapa en personlig och framgångsrik kundupplevelse
- Skapa engagemang i konversationer och dokument som du delar
- Komma snabbare till avslut och att stänga fler affärer
Omdömen om GetAccept
Vad tycker andra om systemet?
Användarnas uppfattning
Ett så nära Plug & Play verktyg det kommer för att skapa en professionell röd tråd i processen. Det är i många fall det första och sista intrycket av affärens skriftliga och interaktiva del.