HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
Getaccept

GetAccept

GetAccept

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Testa systemguiden

Gör som 7000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vad är GetAccept?

GetAccept är det bästa alternativet om du söker en plattform som hjälper dig att stänga fler affärer genom att engagera och förstå köparen, samtidigt som du automatiserar hela säljprocessen från första möte till stängd affär. Det är inte bara en plattform för avtal, kontrakt och e-signering. Vi kallar det för ett digitalt säljrum.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
XSSML

Mobilapp

Finns det mobilapp?
JANEJ

SaaS / egen server

Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
SENODKFIGlobal

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
ENSVDANO

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Pris från

Listpris från leverantör:
från 150 kr per månad och användare

Prismodell

Vilken modell passar din budget?
ModulbaseradAbonnemangLicens

Alternativ till GetAccept

Varför gör man affärer med GetAccept?

Varför väljer man GetAccept?

GetAccept är det bästa alternativet om du vill ha en plattform som hjälper dig att stänga fler affärer genom att skapa engagemang och interaktion mellan säljare och köpare och stötta hela säljprocessen från bokat första möte till signad affär. Inte bara en plattform för avtal, kontrakt och e-signering.

Varför väljer man er som leverantör?

GetAccept grundades 2015 av fyra svenska entreprenörer, Samir Smajic, Mathias Thulin, Jonas Blanck och Carl Carell. GetAccept antogs då till en av de mest prestigefyllda företagsacceleratorerna i världen; Y-Combinator i Silicon Valley, Kalifornien, tack vare sin nytänkande och lösningsorienterade produkt. Sedan dess har vi hjälpt fler än 5000 företag i 50 olika länder att sälja mer.

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

Vi har skapat ett digitalt säljrum som effektiviserar hela säljprocessen genom att låta säljare och köpare mötas, kommunicera och interagera på en gemensam plattform där de enkelt kan dela dokument, presentationer, och offerter, förhandla i realtid via video och chatt, samt snabbt komma till avslut med hjälp av e-signering.

  • Några av Sveriges mest snabbväxande bolag stänger redan fler affärer med GetAccept:
  • Foodora, Samsung, Vainu, Knowit, Bambuser, Karma, Qbrick, Tele2, Diners Club, Anticimex, ESS Group, Chargebee m.fl.

Vilka behov och utmaningar är det som GetAccept löser för kunden?

B2B köpare förväntar sig ungefär en liknande kundupplevelse som de är vana vid som privata konsumenter. Vår vision på GetAccept är att skapa en säljplattform där all B2B-försäljning sker på ett personligt och engagerande sätt.

  • Med GetAccept så kommer du att:
  • Få full insikt i kundens köpprocess
  • Skapa en personlig och framgångsrik kundupplevelse
  • Skapa engagemang i konversationer och dokument som du delar
  • Komma snabbare till avslut och att stänga fler affärer

Omdömen om GetAccept

Vad tycker andra om systemet?

Samlat omdömesbetyg

4.785

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Användarnas uppfattning

Ett så nära Plug & Play verktyg det kommer för att skapa en professionell röd tråd i processen. Det är i många fall det första och sista intrycket av affärens skriftliga och interaktiva del.

Levererar på sitt löfte!

Alliance ManagerStort företagVerifierad personSverigeSeptember 2022

Vad gillar du mest?

Ett så nära Plug & Play verktyg det kommer för att skapa en professionell röd tråd i processen. Det är i många fall det första och sista intrycket av affärens skriftliga och interaktiva del.

Vad gillar du minst?

Att det inte även är ett CRM system, utvecklat med min upplevelse av Get Accepts förhållningssätt till användarvänlighet, simplicitet och kundrelation.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Min upplevelse är att det är färre vakuum i säljprocessen, vi kan lättare nå konsensus och allt längs med resans gång finns dokumenterat.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Grymt verktyg för alla avdelningar på ett företag

Customer Success Manager Litet företagVerifierad personSverigeSeptember 2022

Vad gillar du mest?

Att kunna göra utskick mer personliga med Video och kunna följa vem som läst vilka sidor

Vad gillar du minst?

Tyckte bättre om förra layouten

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Greatness

SalesMedelstort företagVerifierad personSverigeSeptember 2022

Vad gillar du mest?

Amazing people! Top class service.

Vad gillar du minst?

That the book a demo bottom appears when logging in at the start page

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Signing deals

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Bästa säljverktyget!

SäljchefMedelstort företagVerifierad personSverigeSeptember 2022

Vad gillar du mest?

Stenkoll på alla affärer, mål och budgetar.

Vad gillar du minst?

Att jag inte kan leta i andras signerade avtal. Tex om någon är sjuk, har semester eller är ledig och ett avtal behöver hittas.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Man har koll på siffror, affärer, kommentarer och frågor gällande avtal.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

GetAccept förekommer inom följande kategorier

GetAccept produktfunktionaliteter

Digital signering

API

Ingår

Branding av mallar

Ingår

Chatt-funktion

Ingår

Färdiga mallar

Ingår

Integration med CRM/ERP

Ingår

KPI & analys dashboard

Ingår

Multipla identifieringsmetoder

Ingår

Redigeringsverktyg

Ingår

Skicka SMS

Ingår

Språksupport

Ingår

Spåra händelser

Ingår

Videopresentation

Ingår

Passar detta systemet mig?

Gör som 7000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Om GetAccept

GetAccept grundades 2015 av fyra svenska entreprenörer, Samir Smajic, Mathias Thulin, Jonas Blanck och Carl Carell. Vi antogs då till en av de mest prestigefyllda företagsacceleratorerna i världen och har sedan dess hjälpt fler än 5000 företag i 50 olika länder att sälja mer.