
Testa systemguiden
Gör som 6000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.
Vad är Findity?
Findity är en utläggsjänst skapad för dig. Hantera alla dina köp, kvitton, representation, milersättning och traktamenten på ett ställe – helt automatiskt och uppdaterat efter lokala skatteregler. Få tid över med en utläggtjänst som funkar med dina befintliga kort och bokföringssystem – så att du kan fokusera på det som är viktigt för dig.
Genom vårt white label-partnerskap sätts vår teknik i dina händer. Utöka ditt kunderbjudande med en utläggstjänst utöver det vanliga, anpassad efter ditt varumärke.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?Mobilapp
Finns det mobilapp?Saas/ egen server
Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?Pris från
Listpris från leverantör:Prismodell
Vilken modell passar din budget?Kreditkort
Kan man göra kreditkortintegration för att minska administration?Mobilfoto
Ta mobilfoto på kvitton för snabbregistrering?Attest
Finns det ett attesteringsflöde?Milersättning
Kan man kalkylera fram milersättning?Toppsystem inom Reseräkningssystem
Varför gör man affärer med Findity?
Varför väljer man Findity?
Vi gör jobbet åt er med en digital tjänst som minskar tidskrävande och administrativt arbete för alla på företaget. Hjälper medarbetarna att göra rätt, förenklar attestering, håller koll på regler och bokför automatiskt.
- Enkelt – Underlättar för era medarbetare och gör tråkiga processer enklare och mer effektiva.
- Effektivt – Lägg mer tid på kärnverksamheten och mindre tid på manuell hantering av utlägg och reseräkningar.
- Pålitligt – Hjälper medarbetarna att göra rätt från början. Dessutom får ni bättre kontroll och spårbarhet vilket minskar risken för felaktigheter och fusk.
- Framtidssäkrat – Anpassningsbar lösning som är oberoende av vilka företagskort, körjournaler eller bokförings- och lönesystem ni har.
Varför väljer man er som leverantör?
Companyexpense är den ledande tjänsten för Expense Management som med innovativ teknologi och ett utbrett ekosystem av integrationspartners automatiserar hela Expense Management-processen för alla företag – oavsett storlek.
Med Companyexpense får du en framtidssäkrad och anpassningsbar lösning som är oberoende av vilka företagskort, körjournaler eller bokförings- och lönesystem ni har.
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
Vi utmanar framtiden för Expense Management!
Med innovativ teknologi bygger vi vår plattform och vårt ekosystem för att uppnå visionen om Zero touch Expense Management. Ett helt automatiserat och sömlöst flöde för utlägg och reseräkningar med bibehållen kontroll – för att ni ska kunna lägga er tid på något mer värdefullt.
Vilka behov och utmaningar är det som Findity löser för kunden?
Companyexpense förenklar och automatiserar Expense Management för alla på företaget.
- Allt i en tjänst - utlägg, traktamente, milersättning och förmåner.
- Integrerad med företagskort och elektronisk körjournal
- Hanterar alla kvittotyper – även digitala kvitton så ni slipper fysisk lagring av papperskvitton
- Anpassad till lokala regelverk
- Integrerad med alla bokförings- och lönesystem
Omdömen om Findity
Vad tycker andra om systemet?
Användarnas uppfattning
Enkelheten. Så smidigt att kunna fota kvittot för utlägget och det läses av. Känns som en modern tjänst.