Alternativ

Vad är Findity?

Findity är en utläggsjänst skapad för dig. Hantera alla dina köp, kvitton, representation, milersättning och traktamenten på ett ställe – helt automatiskt och uppdaterat efter lokala skatteregler. Få tid över med en utläggtjänst som funkar med dina befintliga kort och bokföringssystem – så att du kan fokusera på det som är viktigt för dig.

Genom vårt white label-partnerskap sätts vår teknik i dina händer. Utöka ditt kunderbjudande med en utläggstjänst utöver det vanliga, anpassad efter ditt varumärke.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?

1-500+

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?

SV

NO

DA

FI

EN

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?

SE

NO

DK

FI

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?

Ja

Nej

Pris från

Listpris från leverantör:

99kr/anv/mån för 1-50 anv

Vad tycker andra om systemet?

Recensioner & Omdömen om Findity

Användarvänlighet

Samarbetet med leverantören

Support och service

Utbud av funktioner

Kundanpassning och flexibilitet

Integration

Värde för pengarna

Hur nöjd är du överlag?

Lönespecialist

Medelstort företag

Verifierad person

Sverige

Mars 2021

Vad gillar du mest?

Enkelheten. Så smidigt att kunna fota kvittot för utlägget och det läses av. Känns som en modern tjänst.

Vad gillar du minst?

Finns ju alltid utvecklingspunkter, exvis gällande traktamente mer än 3 månader. Fler möjligheter att begränsa/sätta upp olika behörigheter, både för chef och olika administratörer

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Snabb och bra hantering av utlägg och resor, snabb attestering som är toppen då man som vi finns på flera olika orter runt om i Sverige.

Användarvänlighet

Samarbetet med leverantören

Support och service

Utbud av funktioner

Kundanpassning och flexibilitet

Integration

Värde för pengarna

Hur nöjd är du överlag?

Controller

Medelstort företag

Verifierad person

Sverige

Mars 2021

Vad gillar du mest?

Appen minskar administration för både den anställde och för ekonomiavdelningen. Integrationen mellan bank och Company Expense för företagskort är ett stort plus.

Vad gillar du minst?

Skulle kunna öka användarvänligheten i antal "klick" i appen.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Användarvänlighet

Samarbetet med leverantören

Support och service

Utbud av funktioner

Kundanpassning och flexibilitet

Integration

Värde för pengarna

Hur nöjd är du överlag?

ÅiÅ

Ekonom

Litet företag

Verifierad person

Sverige

Mars 2021

Vad gillar du mest?

Jag gillar mest att man kan få filer som läses in i både bokföring och löneprogram. Men även att man kan fotografera kvitton eller maila dem och sedan tolkas de av Companyexpens.

Vad gillar du minst?

Att jag som administratör inte kan få en fil med alla utläggen som gjort när jag skapar en SIE eller XLM fil. Likaså att inte alla transaktionerna kommer på en verifikation. Jag hade velat ha det mer samlat.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Vet ej.

Användarvänlighet

Samarbetet med leverantören

Support och service

Utbud av funktioner

Kundanpassning och flexibilitet

Integration

Värde för pengarna

Hur nöjd är du överlag?

Jobbar du
för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Findity förekommer inom följande kategorier

Findity produktfunktionaliteter

Reseräkningssystem

Attestering

Fakturering

Flera språk

Hanterar flera bolag

Integration med bokföring

Kalkylera milersättning

Konteringshantering

Kreditkortintegration

Mobilfoto

Profilhantering

Statistik & uppföljning

Utbetalningsfil

Valutaomvandlare

Passar detta
systemet mig?

Gör som 12000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vanligaste jämförelser i Reseräkningssystem

Flex HRM PayrollFindity
SkovikFindity
Kontek HRM TravelFindity
Azets ExpenseFindity

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI site