Alternativ

Vad är Customer Service Suite?

Freshworks Customer Service Suite är en heltäckande plattform som omfattar olika verktyg för att optimera och effektivisera din kundtjänst genom omnichannel-funktionalitet. Med en integrerad uppsättning funktioner, inklusive support via e-post, chatt, telefon och sociala medier, möjliggör plattformen en sömlös kundinteraktion över olika kanaler. Dessutom erbjuder den möjligheter för ärendehantering, automatisering och analys för att förbättra övergripande kundupplevelse.

Vilka passar Customer Service Suite för?

Freshworks Customer Service Suite vänder sig till företag inom olika branscher och av varierande storlek. Oavsett om det är små eller medelstora företag eller större organisationer, ger plattformen verktyg för att skapa och hantera en effektiv kundtjänststrategi.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?

11-500+

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?

SV

EN

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?

Global

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?

Ja

Nej

Känner du till
Customer Service Suite?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Jobbar du
för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Customer Service Suite förekommer inom följande kategorier

Customer Service Suite produktfunktionaliteter

Omnichannel

Analys och Rapportering

Automatisering och Workflow Management

Enhetlig Kundkommunikation över Kanaler

Personalisering

Passar detta
systemet mig?

Gör som 13000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vanligaste jämförelser i Omnichannel

LINK MobilityCustomer Service Suite
SinchCustomer Service Suite
Twilio CPaaSCustomer Service Suite
CxEngageCustomer Service Suite

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site