
Vad är Brilliant Customer?
Lösningen Brilliant Customer Experience ger en helhetsbild av er organisations kundresa. I verktyget kan du enkelt visualisera resultatet med funktioner som ger dig stöd för att öka kundernas lojalitet, som i sin tur påverkar er omsättning och lönsamhet.
För kundservice erbjuder vi en heltäckande 360°-lösning som ökar kvalitét, effektivitet och medarbetarnas engagemang – i varje kundkontakt. Mät dina kunders upplevelse i realtid och agera på insikterna för att skapa nöjdare och lojalare kunder.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?1-500+
Mobilapp
Finns det mobilapp?Support
Hur kan ni kontakta leverantören?Utbildning
Hur kan ni utbilda kunden?Språk
På vilka språk finns systemet?SVDANOFIEN
Geografiskt område
Var finns vi någonstans?GlobalDKSENOFI
System från samma leverantör
Vilka mer system har leverantören?Varför gör man affärer med Brilliant Future?
Varför väljer man Brilliant Customer?
- Flexibelt att integrera med andra system
- Enkelt och användarvänligt
- Heltäckande - mät kundlojaliteten i flera kanaler, coachingverktyg, CLF, textanalys och transkribering av ljudkommentarer
Varför väljer man er som leverantör?
- Lösning som bygger på vetenskaplig metod och över 20 års erfarenhet
- Kraftfullt stöd för att coacha medarbetare till kundmöten i världsklass
- Branschbenchmark för jämförelse med relevanta organisationer
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
- Branschbenchmark för jämförelse med relevanta organisationer
- Automatiserade rapporter
- Möjlighet till digitalt coachingstöd
Vilka behov och utmaningar är det som Brilliant Customer löser för kunden?
- Ökad kundlojalitet och lönsamhet
- Effektivare coaching
- Ta beslut baserat på data
Känner du till Brilliant Customer?
Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!
Brilliant Customer förekommer inom följande kategorier
Brilliant Customer produktfunktionaliteter
Kundundersökningar verktyg
API
Ingår
Automatiska påminnelser
Ingår
Flera distributionskanaler
Ingår
Flerspråkiga undersökningar
Ingår
Flexibel design
Ingår
Färdiga mallar
Ingår
Net promoter score
Ingår
Rapporter och analyser
Ingår