24SevenOffice logo

24SevenOffice

24SevenOffice

Alternativ

Vad är 24SevenOffice?

24SevenOffice är en ledande aktör inom affärs- och redovisningssystem med över 25 års erfarenhet av att digitalisera och automatisera företagsprocesser.

Vi erbjuder ett komplett ekosystem som täcker alla viktiga affärsfunktioner – inklusive bokföring, fakturering, rapportering, projektstyrning, CRM, tidrapportering och mycket mer – allt i en integrerad plattform.

Med ett användarvänligt gränssnitt och flexibla anpassningsmöjligheter kan lösningen skräddarsys för att möta varje företags unika behov.
Vårt system gör det möjligt för företag att växa tillsammans med plattformen – utan att behöva byta system – samtidigt som de sparar både tid och resurser.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?

1-500+

Mobilapp

Finns det mobilapp?

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Utbildning

Hur kan ni utbilda kunden?

Språk

På vilka språk finns systemet?

SV

NO

EN

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?

SE

NO

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?

Ja

Nej

System från samma leverantör

Vilka mer system har leverantören?

Varför gör man affärer med 24SevenOffice?

Varför väljer man 24SevenOffice?

Helhets Integrering: Allt du behöver i en enda lösning för ett effektivare arbetsflöde.

Anpassningsbar: Flexibla lösningar som kan skräddarsys efter din verksamhets unika behov.

Framtidssäkrad: Kontinuerlig uppdatering och innovation håller systemet i framkant av teknologiska trender.

Varför väljer man er som leverantör?

Pålitlighet: Över 25 års erfarenhet av affärs- och redovisningssystem.

Kundsupport: Engagerad kundsupport och rådgivning för att säkerställa att ni använder systemet så effektivt som möjligt, vid varje tillfälle.

Skalbarhet: Funktionalitet och support för att växa och utöka systemets funktionalitet vid behov.

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

24SevenOffice utmärker sig på den svenska marknaden med sin breda erfarenhet och djupgående förståelse för företags behov. Förutom att erbjuda ett komplett affärs- och redovisningssystem, fokuserar vi på användarvänlighet och skalbarhet. Detta gör oss till ett utmärkt val för både SMB och stora företag i Sverige.

Vilka behov och utmaningar är det som 24SevenOffice löser för kunden?

24SevenOffice löser affärsutmaningar som dataintegrering, manuell bokföring, projektstyrning och kunduppföljning.

Genom automatisering minskar vi det manuella arbetet och ökar noggrannheten i bokföringen.

Vår CRM-modul ger bättre kundinsikter och starkare relationer, medan projektverktygen ger realtidsöversikt, optimerad resursanvändning och förbättrade leveranstider.

Vad tycker andra om systemet?

Recensioner & Omdömen om 24SevenOffice

Användarvänlighet

Samarbetet med leverantören

Support och service

Utbud av funktioner

Kundanpassning och flexibilitet

Integration

Värde för pengarna

Hur nöjd är du överlag?

24SevenOffice tillåter mig att skräddarsy den löpande bokföringen enligt kundens önskemål

Redovisningskonsult

Mikroföretag (1-10)

Verifierad person

Sverige

April 2025

Vad gillar du mest?

Flexibiliteten och möjligheten att ta ut stora mängder data i olika format. Att programmet är snabbjobbat. Att det finns en funktion för allt man kan tänkas behöva i min roll för att effektivisera arbetet och underlätta balansavstämningarna.

Vad gillar du minst?

Det finns ingen funktion för att stämma av konton, periodiseringsrapport eller smidig funktion för påminnelsehantering.

Vilka affärskritiska problem upplever du att 24SevenOffice löser?

Om en kund har ett önskemål så finns det ofta ett eller flera sätt i 24SevenOffice att lösa det. På så sätt kan vi tillsammans skapa mervärde till slutkunden.

Användarvänlighet

Samarbetet med leverantören

Support och service

Utbud av funktioner

Kundanpassning och flexibilitet

Integration

Värde för pengarna

Hur nöjd är du överlag?

Mycket nöjd med användningen av 24SevenOffice. Vi har nästan 90 kunder i 24SevenOffice.

Verkställande direktör

Mikroföretag (1-10)

Verifierad person

Norge

September 2024

Vad gillar du mest?

Har använt 24SevenOffice sedan hösten 2015. Vad vi gillar bäst med 24SevenOffice: * Bokföringssystemet är lätt att lära sig och använda * Kan användas för alla kunder från små till medelstora företag * Mycket bra support * Systemet är väl lämpat för entreprenörer och advokater, som är vår huvudsakliga kundgrupp * Rapporter kan skrivas ut i projektform genom avtal med bolagets rapporteringsorganisation * Enkel import från andra system, speciellt för jurister

Vad gillar du minst?

Implementering av nya kunder, även om det går mycket smidigt med import med hjälp av Excel.

Vilka affärskritiska problem upplever du att 24SevenOffice löser?

-

Användarvänlighet

Samarbetet med leverantören

Support och service

Utbud av funktioner

Kundanpassning och flexibilitet

Integration

Värde för pengarna

Hur nöjd är du överlag?

Affärsområdeschef

Medelstort företag (101-500)

Verifierad person

Sverige

Maj 2022

Vad gillar du mest?

24SevenOffice är ett väl genomtänkt affärssystem. Snabbt enkelt och lättförståeligt. Har kapacitet att anpassas efter mer komplexa redovisningsbehov. Allt i ett!

Vad gillar du minst?

Kommer inte på något på rak arm.

Vilka affärskritiska problem upplever du att 24SevenOffice löser?

Primära är att systemet ges möjligheter att ha bolagens redovisning i realtid. Samarbetet genom systemet mellan kund och byrå fungerar på ett mycket bra sätt.

Användarvänlighet

Samarbetet med leverantören

Support och service

Utbud av funktioner

Kundanpassning och flexibilitet

Integration

Värde för pengarna

Hur nöjd är du överlag?

24SevenOffice produktfunktionaliteter

Affärssystem

Anläggningsregister

App

Budgetverktyg

Business Intelligence

CRM

Dashboard

Ekonomi

Faktura

HRM

Inköp

Kapacitetsplanering

Lager och Logistik

Leverans

Orderhantering

Projekthantering

Rapporter

Realtidsdata

Redovisning

Resurshantering

Tidsplanering

Tillverkning

Faktureringsprogram

API integrering

Bankkoppling

E-fakturering

Kreditfaktura

Massfakturering

Offert

Påminnelseverktyg

Rapporter

ROT / RUT verktyg

Valutahantering

Återkommande fakturering

Bokföringsprogram

Autokontering

Automatiska rapporter

Bankkoppling

Bokslut & deklaration

E-fakturering

Färdiga mallar

Mobil kvittohantering

Momsdeklaration

Rådgivning

Självhjälp

Tidrapportering

Årsredovisning

ERP-system

Anläggningsregister

App

Budgetverktyg

CRM

Dashboard

Ekonomi

Faktura

HRM

Inköp

Kapacitetsplanering

Lager och Logistik

Leverans

Orderhantering

Projekthantering

Rapporter

Realtids data

Redovisning

Resurshantering

Tidsplanering

Tillverkning

Upphandling

Workflow

Ekonomisystem

Automatisk bokföring

Automatiska betalningar

Bokföring

Budgetering

Elektronisk fakturahantering

Fakturering

Flerbolagshantering

Integrerbart

Lönehantering

Rapporter

Tid & projekthantering

Inköpssystem

Hantera fakturor

Integrerbart

Lagersaldo

Orderhantering

Prognoser

Statistik

Triggers

Uppdateringar i realtid

Passar detta
systemet mig?

Gör som 15000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Om 24SevenOffice

Om 24SevenOffice

24SevenOffice är ett komplett och molnbaserat affärssystem som gör det enklare för små och medelstora företag att hantera bokföring och affärsprocesser. Med allt från bokföring, fakturering och projektstyrning till CRM och rapportering i en och samma plattform får du bättre kontroll och mer tid över till att driva ditt företag framåt.

Vårt system är flexibelt, skalbart och byggt för att växa med dig – och med över 25 års erfarenhet finns vi här med personlig support och smarta digitala verktyg som gör vardagen enklare.

Vanligaste jämförelser i Affärssystem

NetSuite24SevenOffice
Xledger24SevenOffice
Visma Net24SevenOffice
Visma Spcs24SevenOffice

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to en_GB siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site