Sweet Systems
vs
M-Files
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
-
Vi skrädd...
Produktfunktionaliteter i Compliance-system
Produktfunktionaliteter i Automatiseringsverktyg
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
Sweet CRM: Optimera och förbättra produktiviteten med lätthet med Sweet CRM. Automatisera dina verksamhetsprocesser smidigt och enkelt.
Sweet Forms: Onlineverktyget där du skapar och publicerar digitala och automatiserade formulär på nolltid, på ett säkert och enkelt sätt.
Sweet Automation: Enkla och kraftfulla automatiseringar för datadrivna beslut och ökad effektivitet, där du bestämmer reglerna.
Sweet Performance: Mät prestanda och nyckeltal med Sweets lättanvända dashboards där allt faller på plats.
Varför väljer man ert system?
Dela på ett säkert sätt
Automatiska behörigheter och arbetsflöden säkerställer att rätt person får rätt information vid rätt tidpunkt, varje gång. Säg adjö till överdriven delning och oro för att känslig information ska hamna i fel händer.
Samarbeta effektivt
Få feedback och dela uppdateringar direkt, både internt och externt. Med våra funktioner för samförfattare kan du arbeta tillsammans i realtid var du än befinner dig, medan våra säkra innehållshubbar låter dig utforma den ultimata kundupplevelsen.
Automatisera uppgifter
Det är inte längre nödvändigt att jaga hela teamet för att få deras input. Med M-Files anpassade arbetsflöden sköter plattformen jakten åt dig, vilket innebär att du kan få allas feedback snabbare och leverera i tid.
Varför väljer man er som leverantör?
1. Sweet Systems är den svenska aktören som finns med längs vägen och med sin breda erfarenhet har en god insikt i hur verksamheter skiljer sig åt och att förståelse för processerna är nyckeln till en lyckad implementering.
2. Enkelt är grundstenen i våra verktyg som inte kräver stora utvecklingsprocesser och gör det möjligt för verksamheterna att själva konfigurera våra lösningar efter behovens utveckling vilket skapar förutsättningarna för att kunna skala upp utan långa ledtider.
3. Vi växer med våra kunder i fokus och med oss som leverantör är man en del i utvecklingen frammåt och möts utav ett engagerat team som är tillmötesgående och supporten man behöver är alltid nära till hands.
Varför väljer man er som leverantör?
Analytikerna och våra kunder säger:
- 294 % ROI, Forrester fann att kundernas användning av M-Files för dokumenthantering ger hög avkastning.
- 60 % Förbättrad kategorisering och indexering av dokument.
- 40 % Effektivare sökning av dokument och information.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Som Sveriges innovativa aktör, ser Sweet till att förenkla och förbättra din kundresa. Genom att sammanföra alla delar av ditt företag – från sälj till support – skapar vi en integrerad och effektiv lösning som resulterar i nöjda kunder. Med en särskild betoning på automatisering av kundprocesser och personliga relationer, blir vi mer än bara en leverantör; vi blir din samarbetspartner. En partner som stöttar och växer med dig genom varje utmaning och framgång.
Hur positionerar ni er på marknaden?
- Nordisk leverantör med lokal expertis i Sverige och en global kundbas
- Certifierade partner
- Vi hjälper små till stora bolag inom alla industrier
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
1. Genom att digitalisera och automatisera verksamhetens processer minskar våra lösningar riskerna för ärenden som glöms bort eller går förlorade. Denna automatisering eliminerar manuella misstag och säkerställer att alla aktiviteter hanteras effektivt.
2. Med vår lösning får kunderna en fullständig överblick som gör det enklare att visualisera, utvärdera och handla. Detta bidrar till att identifiera och minska tidstjuvar och flaskhalsar som tidigare kan ha gått obemärkta.
3. Vi förstår att digitalisering och automatisering kan vara tidskrävande och belasta utvecklingsavdelningen. Därför erbjuder vi "low code"-verktyg som tillåter verksamhetspersonal att självständigt hantera uppgifter. Detta minskar ledtiderna, möjliggör att även lägre prioriterade projekt kan genomföras, och låter IT-avdelningen fokusera på kärnverksamheten.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
ENKEL ANVÄNDNING
M-Files ökar produktiviteten och förbättrar arbetskvaliteten genom att göra information lätt att hitta och använda.
AUTOMATISERING AV ARBETSFLÖDET
M-Files möjliggör ett metodiskt arbetssättoch minskar fel genom att automatisera arbetsflöden.
EFTERLEVNAD
M-Files minskar risker i verksamheten genom att säkerställa efterlevnad.
SAMARBETE
M-Files möjliggör högkvalitativa kundupplevelser tack vare en gemensam arbetsyta.
AVKASTNING PÅ INVESTERINGAR
M-Files gör det möjligt för företag att realisera en avkastning på investeringar (ROI) på nästan 294 %.
Omdömen
Baserat på 7 omdömen
Baserat på 10 omdömen
Omdömen
Fördelar
Omdömen
Nackdelar
Tyvärr, ingen data än.