Add Ledningssystem eller SuperOffice Service
Add Ledningssystem
AddsystemsSuperOffice Service
SuperOfficeFöretagsstorlek
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
Plattform
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
Prisinformation
- Gratis testperiod:
- Pris från:-
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
- Gratis testperiod:
- Pris från:-
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
Varför väljer företag er?
- Webbaserat, flexibelt & användarvänligt
- Det går enkelt att byta ut eller lägga till lösningar i efterhand
- Stöder arbetet mot ISO samt andra standarder
- Automatisk tillgång till nya funktioner
- Egen databas med fulla backuper varje natt
- Finns översatt på 13 olika språk
- Dokumenterat minskade svarstider till kund och ökad kundnöjdhet.
- Enkelt att använda och mobilt.
- Smarta automatiserade flöden och enkelt att integrera med andra system.
- Flexibilitet att kunna utveckla SuperOffice-lösningen efter specifika kundbehov.
- Skapar transparens i organisationen.
- Tillgång till en kundportal som kan anpassas, tillgänglig 24/7.
- Vi har en lång erfarenhet och god förståelse för kunders behov.
- Vi lägger stor vikt vid användarupplevelsen av systemet, för att enklare engagera hela personalstyrkan.
- Systemet kan förändras utan programmering vilket ger stor flexibilitet men kostnadseffektivitet och långsiktighet.
Din Nordiska CRM leverantör
Grundat i Norge med verksamhet i flertalet länder. I Sverige har vi kontor i både Stockholm och Göteborg.
Erfarenhet: I över 30 år har vi hjälpt företag i Norden att hitta, vinna och behålla sina kunder.
Branscher: Fördjupad branschkunskap leder till kundens framgång och en lång rad referenskunder vi är stolta över.
Implementering: Vi har stor erfarenhet efter att ha implementerat flera tusen lösningar. Vi tar bort det som är överflödigt och säkerställer strategisk förankring av din CRM-lösning.
Med plattformen Add blir det möjligt att involvera alla medarbetare i ett lättarbetat men samtidigt kraftfullt verksamhetssystem.
Det blir möjligt att hantera många delar i ett samordnat ledningssystem som att tydliggöra hur allt hänger ihop och med utmärkta sökfunktioner.
- Minimera manuell hantering av inkommande förfrågningar och att "ärenden faller mellan stolarna". Inga fler mejl till egna inkorgar och hantering av ärenden via lappar, listor och excel-ark.
- Lättare att kartlägga kunden och på ett bättre sätt lösa kundärenden snabbare och smidigare.
- Effektiv hantering av ärenden oavsett vilken kanal ärendet kommer in via.
- Tydligt ägarskap kring kunden och dess ärende. Tidsbesparande effekter av att dubbelarbete elimineras.
- Smidig kunskapsöverföring inom teamet.
- Ökad transparens och flexibilitet vid sjukdom/ledighet så kunden kan fortsatt få samma höga servicegrad.
- Mäta och analysera för att kunna effektivisera kundservicehanteringen och öka servicegraden till kunden.
Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem
- 360 vy (oneview i realtid):Ingår
- Avvikelsehantering:Ingår
- Chat support:
- Delegera & återkoppling av delärenden:Ingår
- Digitala formulär & självbetjäning:Ingår
- Helpdesk-ärendehantering:Ingår
- Integration med ERP/ CRM:Ingår
- Inventarier:Ingår
- Kundanpassa & modellera rapporter:Ingår
- Kundtjänsthantering & support:
- Kunskapsdatabas:
- Mobilanpassad gränsnitt:Ingår
- Service management:Ingår
- Självbetjäningsportal:
- SLA & eskalering:Ingår
- Statistik & uppföljningsmodul:Ingår
- Triggers:Ingår
- Webhooks & API:Ingår
- Ärende- & svarsmallar:Ingår
- 360 vy (oneview i realtid):Ingår
- Avvikelsehantering:Ingår
- Chat support:Ingår
- Delegera & återkoppling av delärenden:Ingår
- Digitala formulär & självbetjäning:Ingår
- Helpdesk-ärendehantering:Ingår
- Integration med ERP/ CRM:Ingår
- Inventarier:Ingår
- Kundanpassa & modellera rapporter:Ingår
- Kundtjänsthantering & support:Ingår
- Kunskapsdatabas:Ingår
- Mobilanpassad gränsnitt:Ingår
- Service management:Ingår
- Självbetjäningsportal:Ingår
- SLA & eskalering:Ingår
- Statistik & uppföljningsmodul:Ingår
- Triggers:Ingår
- Webhooks & API:Ingår
- Ärende- & svarsmallar:Ingår