SuperOffice CRM eller Genero Sales
SuperOffice CRM
SuperOfficeFöretagsstorlek
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
Plattform
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
Prisinformation
- Gratis testperiod:
- Pris från:ca 430kr/mån/anv
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
- Gratis testperiod:
- Pris från:-
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
Varför väljer företag er?
Hitta nya affärsmöjligheter
Vi hjälper dig med segmentering och bygga pipeline.
Vinn fler kunder
SuperOffice optimerar dina försäljningsprocesser så att du får mer försäljning.
Sälj mer till befintliga kunder
Vi ger dig full kontroll över merförsäljning och korsförsäljning.
Minska churn
Vi säkerställer en hög servicenivå och kundnöjdhet genom att använda ett helt integrerat ärendehanteringssystem.
Din Nordiska CRM leverantör: Grundat i Norge med verksamhet i flertalet länder. I Sverige har vi kontor i både Stockholm och Göteborg.
Erfarenhet: I över 30 år har vi hjälpt företag i Norden att hitta, vinna och behålla sina kunder.
Branscher: Fördjupad branschkunskap leder till kundens framgång och en lång rad referenskunder vi är stolta över.
Implementering: Vi har stor erfarenhet efter att ha implementerat flera tusen lösningar. Vi tar bort det som är överflödigt och säkerställer strategisk förankring av din CRM-lösning.
SuperOffice Service ger dina serviceteam möjlighet att fånga upp och hantera alla typer av inkommande förfrågningar i rätt tid och med bästa möjliga lösning, vilket minskar kundbortfallet och ökar lojaliteten.
SuperOffice Sales ger dig de verktyg du behöver för dina säljprocesser och hjälper dina säljteam att uppfylla sina löften, skapa mervärde, uppnå fler avslut och överträffa sina säljmål.
SuperOffice Marketing ger marknadsföringsteam möjlighet att leverera storskalig, personanpassad kommunikation till rätt kund med rätt budskap vid rätt tidpunkt, och på så sätt leverera högre avkastning på marknadsinvesteringarna.
Produktfunktionaliteter i CRM för fältsäljare
- Budgetprognos:Ingår
- Datatransfereringar:Ingår
- Hantera leads:Ingår
- Interaktionsspårning:Ingår
- Kundsignering på fält:Går att lägga till
- Personliga profiler:Ingår
- Territorium hantering:Ingår
- Ärendehantering:Ingår
- Budgetprognos:Ingår
- Datatransfereringar:Ingår
- Hantera leads:Ingår
- Interaktionsspårning:Ingår
- Kundsignering på fält:Ingår
- Personliga profiler:Ingår
- Territorium hantering:Ingår
- Ärendehantering:Ingår
Produktfunktionaliteter i Säljstödssystem
- Dashboard:
- E-post kampanjer:Ingår
- Kalenderintegration och påminnelser:Ingår
- Kontakt och prospect hantering:Ingår
- Pipe management:Ingår
- Skapa dokument och avtal:Ingår
- Statistik och rapporter:Ingår
- Säljprognoser:
- Dashboard:Ingår
- E-post kampanjer:
- Kalenderintegration och påminnelser:Ingår
- Kontakt och prospect hantering:
- Pipe management:
- Skapa dokument och avtal:Ingår
- Statistik och rapporter:Ingår
- Säljprognoser: