HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

SuperOffice CRM eller Genero Sales

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:ca 430kr/mån/anv
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:-
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?

Hitta nya affärsmöjligheter

Vi hjälper dig med segmentering och bygga pipeline. ​

Vinn fler kunder​

SuperOffice optimerar dina försäljningsprocesser så att du får mer försäljning. ​

Sälj mer till befintliga kunder

Vi ger dig full kontroll över merförsäljning och korsförsäljning. ​

Minska churn

Vi säkerställer en hög servicenivå och kundnöjdhet genom att använda ett helt integrerat ärendehanteringssystem.

Tyvärr, ingen data än.
Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?

Din Nordiska CRM leverantör: Grundat i Norge med verksamhet i flertalet länder. I Sverige har vi kontor i både Stockholm och Göteborg. ​

Erfarenhet: I över 30 år har vi hjälpt företag i Norden att hitta, vinna och behålla sina kunder.​

Branscher: Fördjupad branschkunskap leder till kundens framgång och en lång rad referenskunder vi är stolta över. ​

Implementering: Vi har stor erfarenhet efter att ha implementerat flera tusen lösningar. Vi tar bort det som är överflödigt och säkerställer strategisk förankring av din CRM-lösning.​

Tyvärr, ingen data än.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

SuperOffice Service ger dina serviceteam möjlighet att fånga upp och hantera alla typer av inkommande förfrågningar i rätt tid och med bästa möjliga lösning, vilket minskar kundbortfallet och ökar lojaliteten.​

SuperOffice Sales ger dig de verktyg du behöver för dina säljprocesser och hjälper dina säljteam att uppfylla sina löften, skapa mervärde, uppnå fler avslut och överträffa sina säljmål. ​

SuperOffice Marketing ger marknadsföringsteam möjlighet att leverera storskalig, personanpassad kommunikation till rätt kund med rätt budskap vid rätt tidpunkt, och på så sätt leverera högre avkastning på marknadsinvesteringarna. ​

Tyvärr, ingen data än.

Produktfunktionaliteter i CRM för fältsäljare

  • Budgetprognos:
    Ingår
  • Datatransfereringar:
    Ingår
  • Hantera leads:
    Ingår
  • Interaktionsspårning:
    Ingår
  • Kundsignering på fält:
    Går att lägga till
  • Personliga profiler:
    Ingår
  • Territorium hantering:
    Ingår
  • Ärendehantering:
    Ingår
  • Budgetprognos:
    Ingår
  • Datatransfereringar:
    Ingår
  • Hantera leads:
    Ingår
  • Interaktionsspårning:
    Ingår
  • Kundsignering på fält:
    Ingår
  • Personliga profiler:
    Ingår
  • Territorium hantering:
    Ingår
  • Ärendehantering:
    Ingår

Produktfunktionaliteter i Säljstödssystem

  • Dashboard:
  • E-post kampanjer:
    Ingår
  • Kalenderintegration och påminnelser:
    Ingår
  • Kontakt och prospect hantering:
    Ingår
  • Pipe management:
    Ingår
  • Skapa dokument och avtal:
    Ingår
  • Statistik och rapporter:
    Ingår
  • Säljprognoser:
  • Dashboard:
    Ingår
  • E-post kampanjer:
  • Kalenderintegration och påminnelser:
    Ingår
  • Kontakt och prospect hantering:
  • Pipe management:
  • Skapa dokument och avtal:
    Ingår
  • Statistik och rapporter:
    Ingår
  • Säljprognoser:

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

At alt vi har vedr vores biler, er samlet. Vi slipper for at skulle sidde med mapper og fysiske papirer. Her samler Super Office alle vores ting.
Systemet er utrolig let at tilgå, og man kan gradvis udvide og benytte de mange muligheder i systemet. Det er yderst intuitivt at tilgå for alle brugere i vores virksomhed.

Nackdelar

Da det er et "system" så opleves der enkelte udfald hvor den ikke gemmer ordentligt. Support-delen kan være lidt tung, og langsommelig.
Vi savner genvejstaster.

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Användarvänligheten, komplexiteten, den fantastiska supporten
Genero ger oss som företag en effektivitet vi behöver. Vi kan tydligt se hur vår fältsäljkår lyckas i vardagen och interaktionen med kunden har lyfts.

Nackdelar

Kan inte komma på ngt
Ingenting, per idag, som vi är missnöjda med.

SuperOffice CRM

SuperOffice

Genero Sales

Genero