Topdesk eller ServiceNow
Topdesk
IT SoftwareServiceNow
ServiceNowFöretagsstorlek
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
Plattform
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
Prisinformation
- Gratis testperiod:
- Pris från:-
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
- Gratis testperiod:
- Pris från:-
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?
- Baserat på best practice. Med 30+ års erfarenhet inom Service Management har systemet implementerats hos över 6500 kunder världen över.
- Hantering av känslig information. Systemet har stadiga funktioner för behörighetsstyrning. Där kan du ge behörigheter ner på individnivå för vem som ska se vad.
- Integrera med andra verktyg. Med ett öppet API kan dina verktyg smidigt kommunicera med TOPdesk. Läs mer på https://developers.topdesk.com/
- Avlasta dina anställda. Med självbetjäningsportalen får användaren möjlighet att söka sig till informationen själv. Det gör att antalet återkommande ärenden till handläggaren minskar.
Tyvärr, ingen data än.
Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?
- Erfarenhet. IT Software har över 10 års erfarenhet och expertis inom IT Service Management. Över 120 organisationer i Sverige har vi fått förtroende att imlementera TOPdesk hos.
- Långsiktigt och seriöst. Du kan känna dig trygg med att vi satsar på ett långsiktigt och seriöst samarbete. Tillsammans med dig arbetar vi efter en mognadsmodell som hjälper oss. Och dig! Att identifiera de steg som behövs för att komma vidare skapar en stark grund för din verksamhets framgång i systemet du har investerat i.
- Helhetsåtagande. Vi är engagerade i din långsiktiga utveckling. Därför finns vi alltid där för dig med våra egna erfarna ITIL-certifierade konsulter, dedikerade förvaltare och vår svensktalande support. Vi är med dig hela vägen från rådgivning till förvaltning.
- Kunder litar på oss. Lär känna våra kunder och inspireras av hur de förenklar och effektiviserar sin vardag med hjälp av våra Service Management systemlösningar. https://itsoftware.se/kundcase/
Tyvärr, ingen data än.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
- Full kontroll på ärenden. Du missar inte längre deadlines eller tappar bort viktiga uppgifter som du annars skulle gjort om du hanterat förfrågningar och ärenden på olika platser.
- Personberoende är ett minne blott. När någon av dina anställda är sjuka eller lediga är det skönt att veta att systemet finns till hjälp. Du kan nu ha koll på nya inkommande ärenden, hur långt ett befintligt ärende gått och slutanvändaren behöver inte undra om vem som tar hand om ärendet.
- Alla konversationer samlade på en plats. Istället för att hantera ärenden i Excel filer eller olika delade mejllådor, är TOPdesk en mästare på att samla allt på ett och samma ställe.
Tyvärr, ingen data än.
Produktfunktionaliteter i Kundservicesystem
- Hanteringstid:Ingår
- Livechat:Ingår
- Prioriteringsfunktion:Ingår
- Sentimentanalys:
- Självhjälp:Ingår
- Smart arbetsfördelning:Ingår
- Standardsvar:Ingår
- Statistik och Rapporter:Ingår
- Telefon:Ingår
- Tickets:Ingår
- Ärendestatus:Ingår
- Hanteringstid:
- Livechat:
- Prioriteringsfunktion:
- Sentimentanalys:
- Självhjälp:Ingår
- Smart arbetsfördelning:Ingår
- Standardsvar:Ingår
- Statistik och Rapporter:Ingår
- Telefon:Ingår
- Tickets:Ingår
- Ärendestatus:Ingår
Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem
- 360 vy (oneview i realtid):Ingår
- Avvikelsehantering:Ingår
- Chat support:Ingår
- Delegera & återkoppling av delärenden:Ingår
- Digitala formulär & självbetjäning:Ingår
- Helpdesk-ärendehantering:Ingår
- Integration med ERP/ CRM:Ingår
- Inventarier:Ingår
- Kundanpassa & modellera rapporter:Ingår
- Kundtjänsthantering & support:Ingår
- Kunskapsdatabas:Ingår
- Mobilanpassad gränsnitt:Ingår
- Service management:Ingår
- Självbetjäningsportal:Ingår
- SLA & eskalering:Ingår
- Statistik & uppföljningsmodul:Ingår
- Triggers:Ingår
- Webhooks & API:Ingår
- Ärende- & svarsmallar:Ingår
- 360 vy (oneview i realtid):
- Avvikelsehantering:Ingår
- Chat support:
- Delegera & återkoppling av delärenden:
- Digitala formulär & självbetjäning:
- Helpdesk-ärendehantering:
- Integration med ERP/ CRM:
- Inventarier:
- Kundanpassa & modellera rapporter:
- Kundtjänsthantering & support:
- Kunskapsdatabas:
- Mobilanpassad gränsnitt:
- Service management:Ingår
- Självbetjäningsportal:
- SLA & eskalering:Ingår
- Statistik & uppföljningsmodul:
- Triggers:
- Webhooks & API:
- Ärende- & svarsmallar:Ingår
Produktfunktionaliteter i Helpdesk system
- Ansvarsfördelning:Ingår
- Automatiserad ärendehantering:
- Avvikelsehantering:Ingår
- Behörighetsstyrning:Ingår
- Dashboard med live-tracking:
- Externt HelpDesk: