HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

Fieldly eller Salesforce

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:Fieldly Go från 199 kr/användare/månad
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:750kr/mån/anv
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?
Tyvärr, ingen data än.

Möjliggör tillväxt. Med Salesforce får du ett användarvänligt och skalbart system som hjälper din affär att växa.
Användarvänligt. Salesforce ett av världens mest älskade CRM-system just för att det är enkelt att arbeta i.
Kunden i centrum. I Salesforce kan du samla information om dina kunder från flera olika system, vilket förenklar vardagen för såväl säljare, kundservice och marknadsavdelningen.

Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?
Tyvärr, ingen data än.

Trygghet. Ett och samma team som följer dig hela vägen – från start till support.
Innovation. På Releye vågar vi ifrågasätta gamla mönster för att skapa nya digitala lösningar.
Engagemang. Vårt engagemang är det som förenar oss och utgör drivkraften i företaget. Vi är en lyhörd organisation som alltid genomför det vi tar oss an.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Tyvärr, ingen data än.

En bild av kunden. Genom att anpassa Salesforce efter er verksamhet kan vi göra medarbetarnas vardag enklare och samla all information på ett och samma ställe trots att data finns på flera ställen.
Skalbarhet. Tillsammans skapar vi en skalbar plattform för tillväxt och ökad försäljning. Plattformen blir grunden för alla era kundnära aktiviteter och processer.
Effektivitet. Med Salesforce kan vi automatisera och digitalisera arbetsuppgifter som tar tid och är tråkiga att göra.

Produktfunktionaliteter i Arbetsordersystem

  • Artikelregister med priser:
    Ingår
  • Avtalshantering:
  • Checklista:
    Ingår
  • Digital signering:
    Ingår
  • Dokumenthantering:
    Ingår
  • Fakturaunderlag:
    Ingår
  • GDPR-stöd:
    Ingår
  • GPS-stöd:
    Ingår
  • Integration lönesystem/ bokföring:
    Ingår
  • Kundtillgång projektstatus:
  • Logga materialförbrukning:
    Ingår
  • Offertverktyg:
    Ingår
  • Personalliggare:
    Ingår
  • Projektkopplad utläggsregistrering:
    Ingår
  • Resultatanalys:
    Ingår
  • Schemaläggning:
    Ingår
  • Tidrapportering:
    Ingår
  • Artikelregister med priser:
    Ingår
  • Avtalshantering:
    Ingår
  • Checklista:
    Ingår
  • Digital signering:
    Ingår
  • Dokumenthantering:
    Ingår
  • Fakturaunderlag:
    Ingår
  • GDPR-stöd:
    Ingår
  • GPS-stöd:
    Ingår
  • Integration lönesystem/ bokföring:
    Ingår
  • Kundtillgång projektstatus:
    Ingår
  • Logga materialförbrukning:
    Ingår
  • Offertverktyg:
    Ingår
  • Personalliggare:
    Ingår
  • Projektkopplad utläggsregistrering:
    Ingår
  • Resultatanalys:
    Ingår
  • Schemaläggning:
    Ingår
  • Tidrapportering:
    Ingår

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Hur bra överblick man får, och hur mycket tid jag sparar.
Mobilappen för våra hantverkare och fieldlys support är världsklass!

Nackdelar

Kan inte komma på nått 🤷🏼‍♂️
Finns inget jag inte gillar, det är några funktioner som är under utveckling som vi längtar efter!

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Enkelheten och proffsigheten i samarbetet. Projekten drivs på ett strukturerat, noggrant och lösningsorienterat sätt. Projektledare och utvecklare är noga med att sätta sig in i, och förstå, vår verksamhet och affärslogik.
Flexibiliteten i lösningar och möjlighet till utveckling av funktionalitet. Transparensen i ärenden och återspegling i rapporter och dashboards.

Nackdelar

Ibland svårt att veta hur man ska tillgodogöra sig ALL information.
Kan i bland bli utmaningar med att få alla att jobba i systemet men med engagemang så kan man lösa det mesta.

Fieldly

Fieldly

Salesforce

Releye