HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

eAvtal eller PandaDoc

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:från 950 kr/mån
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:$9/mån/användare
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?
  • Enkelheten - Tydligt flöde vid registrering, sökning och signering.
  • Anpassningsbar - Stora möjligheter att anpassa lösningen efter era behov. Snabb åtkomst var du än befinner dig.
  • Signeringen – Avancerad signering enligt eIDAS. BankID eller SMS-kod med mallar eller PDF:er.
  • Behörigheter - Behörighetsstyrning avgör vilka inom företaget som har tillgång, kan redigera avtal eller skicka för signering. Styr efter grupp eller på individnivå.
  • Lagring – All lagring sker i Sverige hos ISO-certifierad leverantör.
Tyvärr, ingen data än.
Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?
  • Expertis - Erfaren leverantör som har funnits länge på marknaden. Erbjuder mer än bara digital signering. Vilket är nödvändigt för många företag.
  • Närheten - Vi leverar inte bara en molntjänst, utan vill vara en del av er utveckling med en nära personlig kontakt. Utveckling och lösningar sker i Sverige av QNOVA.
  • Enkelheten - Det ska vara enkelt och tydligt för alla användare att jobba i QNOVA.
  • Säkerhet - Allt i Sverige på en högt säkerhetsklassad nivå.
  • Anpassningar - QNOVA är genom sin erfarenhet en del i kundens utveckling. Oavsett om det är egenanpassade behov eller om det behövs projektledare för implementering.
Tyvärr, ingen data än.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
  • Automatiska påminnelser eller smarta alarm när avtal löper ut, avslutas eller registreras.
  • Se värdet på avtal, nästa faktureringsdatum, belopp och kontaktuppgifter etc.
  • Enkelt att söka fram avtal när någon ber om det. Slipp hanteringen i pärmar, mappserver och Excel-filer.
  • Integrerat med ekonomisystem för automatisk fakturering.
  • Full kontroll på att alla GDPR-krav är uppfyllda.
  • Enkelt och säkert behörighetssystem för avtal, avtalsmallar, och avtalsregister.
  • Skicka avtal för signering och lagra dem direkt i QNOVA.
Tyvärr, ingen data än.

Produktfunktionaliteter i Avtalshanteringssystem

  • Administrativa behörighetsnivåer:
    Ingår
  • Automatiska påminnelser:
    Ingår
  • Avtalsmallar:
    Ingår
  • Avtalsöverblick:
    Ingår
  • E-Signering:
    Ingår
  • Integrerbarhet med Officepaket:
  • Juridisk rådgivning:
  • Krypterad lagring av avtal:
    Ingår
  • Statistik:
    Ingår
  • Sökfunktion:
    Ingår
  • Verktyg för avtalsgranskning:
    Ingår
  • Vidareutbildning:
    Ingår
  • Administrativa behörighetsnivåer:
    Ingår
  • Automatiska påminnelser:
    Ingår
  • Avtalsmallar:
    Ingår
  • Avtalsöverblick:
    Ingår
  • E-Signering:
    Ingår
  • Integrerbarhet med Officepaket:
  • Juridisk rådgivning:
  • Krypterad lagring av avtal:
    Ingår
  • Statistik:
    Ingår
  • Sökfunktion:
    Ingår
  • Verktyg för avtalsgranskning:
    Ingår
  • Vidareutbildning:
    Ingår

Produktfunktionaliteter i Digital signering

  • API:
    Går att lägga till
  • Branding av mallar:
    Ingår
  • Chatt-funktion:
  • Färdiga mallar:
    Går att lägga till
  • Integration med CRM/ERP:
    Går att lägga till
  • KPI & analys dashboard:
    Ingår
  • Multipla identifieringsmetoder:
    Ingår
  • Redigeringsverktyg:
    Ingår
  • Skicka SMS:
    Ingår
  • Språksupport:
    Ingår
  • Spåra händelser:
    Ingår
  • Videopresentation:
    Går att lägga till
  • API:
    Ingår
  • Branding av mallar:
    Ingår
  • Chatt-funktion:
  • Färdiga mallar:
    Ingår
  • Integration med CRM/ERP:
    Ingår
  • KPI & analys dashboard:
    Ingår
  • Multipla identifieringsmetoder:
    Ingår
  • Redigeringsverktyg:
    Ingår
  • Skicka SMS:
    Ingår
  • Språksupport:
    Ingår
  • Spåra händelser:
    Ingår
  • Videopresentation:
    Ingår

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Smidigt system, väldigt bra support.
Systemet är relativt lätt att lära sig och guidar dig genom processerna. Qnova är lätta att samarbeta med och snabba med lösningar när du vill lösa ett problem eller implementera nya funktioner.

Nackdelar

Jag har inget jag ogillar!
Att man ännu inte kan branda sidan med företagets logga och design.

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Nackdelar

Saknar information

PandaDoc

PandaDoc