Membrain
vs
Optimizely
Företagsstorlek
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Plattform
Molntjänst
Mobilapp
Molntjänst
Mobilapp
Prisinformation
Gratis testperiod
Pris från
0-1790 SE...
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från
-
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Produktfunktionaliteter i Customer Success system
Automatiska analyser och rapporter
Automatiska Call to Actions
Customer 360
Customer Health Scores
Dashboard
Erbjuder egen Customer Success Manager
Integreringsmoduler
Playbook
Räknar ut kundbortfallsrisk
Synkronisering med E-mail
Automatiska analyser och rapporter
Automatiska Call to Actions
Customer 360
Customer Health Scores
Dashboard
Erbjuder egen Customer Success Manager
Integreringsmoduler
Playbook
Räknar ut kundbortfallsrisk
Synkronisering med E-mail
Omdömen
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Fördelar
Excellent tool with easy to use functions. It has all the right dashboards, tracking etc, and it all can be highly personalized. Help to manage your contacts, processes, emails in a much better way than other systems I have been using.
Att man kan se när kunder öppnar mejl som man har skickat till de.
Optimizely är ne plattform som kombinerar ehandel med själva content-arbetet (CMS) på ett unikt sätt jämfört med många andra produkter.
Optimizelys plattform gör att man inte låser in sig i funktionalitet även om ramverket gör att man snabbt komma upp med ett kvalitetssäker webblösning.
Nackdelar
Uploading of existing data/info. But think that is only organizing issue.
Har svårt att säga faktiskt!
Mer än att den stundvis hänger sig i ett par sekunder, men det händer bara en gång om dagen... så det är knappast märkvärdigt.
Svårt att få en överblick över samtliga funktioner som finns i verktyget. Finns även förbättringspotential för att hantera flera e-handelsströmmar separat i t.ex. analysverktygen mm.
Fler e-handelsrapporter borde vara med out-of-the-box i ehandelsplattformen.