Goava
vs
Membrain
Företagsstorlek
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Plattform
Molntjänst
Mobilapp
Molntjänst
Mobilapp
Prisinformation
Gratis testperiod
Pris från
fr 4000kr...
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från
0-1790 SE...
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Produktfunktionaliteter i Säljstödssystem
Dashboard
E-post kampanjer
Kalenderintegration och påminnelser
Kontakt och prospect hantering
Pipe management
Säljprognoser
Skapa dokument och avtal
Statistik och rapporter
Dashboard
E-post kampanjer
Kalenderintegration och påminnelser
Kontakt och prospect hantering
Pipe management
Säljprognoser
Skapa dokument och avtal
Statistik och rapporter
Omdömen
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Fördelar
Efter man satt parametrarna får man bra förslag på prospekt som ger en nya företag att kontakta.
Efter identifiering av potentiella prospekts finns otroligt mycket information direkt där för att man ska kunna vara relevant i sin dialog med potentiella kunder.
När man satt upp rätt parametrar och kommit igång får man ut en stor mängd relevanta och riktigt bra företag/leads!
Excellent tool with easy to use functions. It has all the right dashboards, tracking etc, and it all can be highly personalized. Help to manage your contacts, processes, emails in a much better way than other systems I have been using.
Att man kan se när kunder öppnar mejl som man har skickat till de.
Nackdelar
Har man flera olika grupperingar inom bolaget som har lite olika intressen och målgrupper är det svårt att få till parametrarna för att vara relevant för samtliga. Särskilt i början innan AI kommer igång och även går på användarens beteende.
För den tekniksvage kan det vara svårt att förstå systemet och komma igång.
Uploading of existing data/info. But think that is only organizing issue.
Har svårt att säga faktiskt!
Mer än att den stundvis hänger sig i ett par sekunder, men det händer bara en gång om dagen... så det är knappast märkvärdigt.