Lime CRM
vs
Centuri
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
från 650 ...
5kr/anv/mån
Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Flexibilitet: Lime CRM är anpassningsbart efter ert behov, litet som stort. Lime CRM växer med ert företags behov.
- Branschlösningar: Vi har flexibla paket anpassade för olika branscher som förenklar er vardag, med de vanligaste tilläggen för varje branschs specifika behov.
- En partner att förhålla sig till: Vi utvecklar inte bara CRM. Vi säljer, driftsätter, ger support och lär ut CRM. Vi hjälper er under hela resan med ert CRM system och finns här som en långvarig partner att arbeta med.
Varför väljer man ert system?
- Enkelt konfigurerbara processer/flöden och formulär
- Fullt stöd för dokument, ärenden, avtal och enskilda uppgifter
- Intuitivt gränssnitt med personlig överblick över allt som berör den enskilde medarbetaren
- Kraftfull sökmotor med fulltext-indexering och relevansbaserade resultat
- Fullt webbaserat och mobilt utan några appar eller nedladdade programvaror
Varför väljer man er som leverantör?
- Expertis: - Vi har 100% fokus på CRM, vilket gör att vi är riktigt bra på det vi gör!
- Enkelhet: Vi gör allt själva, det finns inga mellanhänder eller externa konsulter i vår kedja. Vi hjälper dig med utveckling, införande och support och tar ansvar för allt i kedjan. Det ska vara enkelt att vara kund hos oss.
- Engagemang: Vi levererar alltid våra CRM-lösningar med en stor dos kärlek och personlighet, hos oss är du aldrig en i mängden!
Varför väljer man er som leverantör?
- Gedigen erfarenhet av IT-stöd för ledningssystem
- Djup kunskap om olika branschers regulatoriska och organisatorisk förutsättningar
- Helhetsleverantör som utvecklar produkten, har egna konsulter för implementering och hanterar support internt
- Utveckling i nära samarbete med våra kunder
Hur positionerar ni er på marknaden?
Vi tror att nöjda kunder hjälper verksamheter att dra till sig fler kunder. Därför tror vi också på att stötta företag med smarta och användarvänliga CRM-verktyg, som gör det lätt att attrahera, behålla och fördjupa sina kundrelationer via extraordinära kundupplevelser.
Vi är den ledande CRM plattformen i Norden för medelstora företag. Vi erbjuder ett system man kan växa med och vi hjälper till under hela resans gång då vi gör allt inhouse. Ingen tredjepart eller konsult som mellanhand!
Hur positionerar ni er på marknaden?
Vi är specialister på komplex informationsstyrning och ledningssystem.
Vi konkurrerar med öppna plattformar (t ex Sharepoint) där kostnaderna för anpassning och förvaltning ofta blir höga och med funktionsbaserade line-of-business applikationer där utmaningen ofta blir dubbelarbete och otydlighet kring vilken information som finns var.
I denna marknad erbjuder vi en konfigurerbar plattform som säkerställer att medarbetarna har rätt information vid rätt tillfälle. Vi gör det med en plattform
- baserad på en kraftfull processmotor och ett avancerat behörighetssystem som säkerställer kvalitet och enkelhet för användaren
- som är enkelt anpassningsbar till olika arbetsprocesser och behov, vilket ger låga förvaltningskostnader och möjlighet till snabba förändringar
- som enkelt kan integreras med andra system och hämta och lämna information för att minska dubbelarbete och osäkerhet kring var man hittar korrekt information.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Har du behov av CRM och helpdesk? Är arbetsorder och fastighetsregister något du sysslar med? Behöver du enkelt få överblick över viktiga KPIer i er verksamhet? Vi har färdiga paketlösningar för branscher och addons som lyfter ditt CRM till nya höjder. Ett flexibelt CRM-system ska innehålla precis det du behöver, utan onödiga tillägg!
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Svenska tjänstemän lägger närmare 45% av sin tid på administration och i takt med den ökande informationsmängden och ett ökande antal system så ökar också utmaningen med att få överblick över verksamheten. Centuri hjälper verksamheter att skapa, underhålla och hitta ostrukturerad information snabbare och enklare samtidigt som vi säkerställer att viktig information granskas och uppdateras så att kvaliteten i verksamheten upprätthålls.
Plattformen ger medarbetarna möjlighet att få överblick över all information, oavsett om det är dokument, ärenden, avtal, kompetenser, risker eller processer - filtrerat baserat på vad som är relevant för den enskilde individen.
Centuri håller reda på allt som du som medarbetare behöver göra, oavsett om det gäller att granska dokument, omförhandla avtal, handlägga en avvikelse eller uppdatera dina kompetenser och samlar allt på din personliga "att göra"-sida.
Konfigurerbarheten gör att systemet enkelt kan förändras för att stödja nya och förändrade behov utan externa konsulter eller tekniker.
Omdömen
Baserat på 81 omdömen
Baserat på 9 omdömen
Omdömen
Fördelar
Omdömen
Nackdelar
Tyvärr, ingen data än.