Bygglet eller Kontek HRM Time
Bygglet
ByggletFöretagsstorlek
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
Plattform
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
Prisinformation
- Gratis testperiod:
- Pris från:fr 795 kr/månad
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
- Gratis testperiod:
- Pris från:Offert
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
Varför väljer företag er?
- Du får full koll: Med Bygglet får du full koll på era arbetstimmar, inköp och kostnader.
- Du slipper dubbelarbete: Du kan bland annat synka fakturor, tidsredovisning och utlägg. Du sparar tid, får totalkoll och minskar risken för fel.
- Hantera allt i dina projekt på samma ställe: Med Bygglet har du det smidigaste flödet på marknaden där du får koll på allt från offert till faktura. Dina anställda ser alla uppdaterade instruktioner i sin mobil – där de även rapporterar in sin tid.
- Underlättar och säkerställer företagets tidrapportering
- Framtidssäkert, webbaserat system
- Rapportering via mobilapp*
- God användarvänlighet
- Ger dig överblick av hela verksamheten
- Goda integrationsmöjligheter med andra system – systemet går t ex att integrera med lönesystemet Kontek Lön.
* med mobilappen Kontek HRM Mobile registrerar du tidrapport och reseräkning direkt i mobilen oavsett var du befinner dig.
- Smidigast på marknaden: Med Bygglet hanterar du dina offerter från start till mål. Du skapar dina offerter online och skickar dem direkt till din kund, som kan godkänna dem – och ett nytt projekt skapas automatiskt i Bygglet.
- Engagemang: Vårt kundteam är med dig från det att du startar upp ditt konto och fortsatt under tiden när du är bekväm med systemet. Vår support är 2 minuter bort och är alltid kostnadsfri.
- Inget krångel: I Bygglet gör du enkelt kopplingar till bokföringsprogram som Visma, Fortnox och Björn Lundén, samt exporter till löneprogram eller inläsning av artikelregister från ledande leverantörer.
- vår gedigna specialistkunskap inom lön & HR
- vår flexibilitet - som kund väljer du önskad tjänstenivå; från ett molntjänstavtal där du själv utför löneadministrationen till en komplett outsourcinglösning för hela löneprocessen
- systemportfölj i teknisk framkant; allt är webbaserat och möjliggör drift i molnet
- goda integrationsmöjligheter med andra system
- kompletta outsourcinglösningar för hela löneprocessen
- vi har en personlig support
- kvalitetssäkrad utbildningsverksamhet.
Med effektiv projekthantering får du mer tid till dina kunder!
Bygglet är ett verktyg för projekthantering, speciellt utvecklat för små och medelstora företag i byggbranschen.
Bygglet är helt webbaserat vilket innebär att du kommer åt din information var du än befinner dig – via dator, mobiltelefon eller surfplatta. Och tid rapporterar du via en app i din smartphone.
Kort och gott - allt i ett överskådligt och lättanvänt verktyg, full koll och inga överraskningar
Vi vet vilken besparingspotential det finns i en effektiv personaladministration. Med vår specialistkunskap och webbaserade produktportfölj med mobilapp säkerställer du din tidrapportering. Vår drivkraft är att effektivisera, avlasta och utveckla.
Produktfunktionaliteter i Tidrapporteringssystem
- Analysverktyg för optimering:Ingår
- App:Ingår
- Arbetsorder:Ingår
- Arbetstidsschema:Ingår
- Attestering:Ingår
- Fakturering:Ingår
- Frånvaro & flex registrering:Ingår
- Hanterar flertal kollektivavtal:
- Integration med olika lönesystem:Ingår
- Körjournal:
- Modul i affärssystem:
- Personaliggare inkl:Ingår
- Projektredovisning & rapportering:Ingår
- Push notifikationer:Ingår
- Rapportering:Ingår
- Resor & traktamente:Går att lägga till
- Underlag till lön:Ingår
- Analysverktyg för optimering:Ingår
- App:Ingår
- Arbetsorder:Ingår
- Arbetstidsschema:Ingår
- Attestering:Går att lägga till
- Fakturering:Ingår
- Frånvaro & flex registrering:Ingår
- Hanterar flertal kollektivavtal:Ingår
- Integration med olika lönesystem:Ingår
- Körjournal:Går att lägga till
- Modul i affärssystem:
- Personaliggare inkl:Ingår
- Projektredovisning & rapportering:Ingår
- Push notifikationer:Ingår
- Rapportering:Ingår
- Resor & traktamente:Går att lägga till
- Underlag till lön:Ingår