Jeeves eller iFenix affärssystem
Jeeves
JeevesiFenix affärssystem
Genesis ITFöretagsstorlek
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
Plattform
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
Prisinformation
- Gratis testperiod:
- Pris från:-
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
- Gratis testperiod:
- Pris från:Prissättningen är individuell
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
Varför väljer företag er?
- Anpassningsbart: Du kan anpassa Jeeves efter ditt företag. Ni kan era processer bäst och det affärssystem ni väljer måste stötta era individuella lösningar. Med Jeeves ERP får ni ett heltäckande system med hög grad av anpassningsbarhet.
- Säkert: Din datasäkerhet är vår högsta prioritet och vi arbetar kontinuerligt med att hålla Jeeves ERP säkert. Vårt system körs i ett privat moln och ni kommer alltid att ha de senaste säkerhetshetsuppdateringarna.
- Enkelt: Vi är er långsiktiga partner och vi tycker att det ska vara enkelt att använda Jeeves ERP. Du får en kontaktyta för allt som rör ditt affärssystem. Dessutom får du drift, underhåll, support och årliga uppdateringar i en fast månadskostnad, enkelt och ärligt redan från start
Smart artikelhantering
Ett av marknadens absolut kraftfullaste stöd för att hantera ert masterdata.
Molnbaserad teknik
Med iFenix behöver du bara en internetanslutning för att komma igång. Inga dyra investeringar i servrar krävs.
Säkerheten i fokus
Vi har en egen serverhall och sköter såväl drift som utveckling till 100% “in-house”. Säkerheten, både kring våra system och det data vi har förmånen att förvalta åt våra kunder har alltid varit vårt honnörsord.
- Expertis: Våra duktiga verksamhet, produkt- och processexperter har 30 års erfarenhet av att hjälpa svenska företag att automatisera det som gör dem unika.
- Långsiktig och hållbar partner: Vi är ett svenskt företag som har funnits på ERP-marknaden sedan 1992 och om du väljer oss får du en kontaktyta för allt som rör ditt affärssystem. Det sparar tid och det blir enklare för dig som kund.
- Stabilt ägarskap: Jeeves ägs sedan 2012 av Forterro och är del i en större koncern tillsammans med andra ERP-bolag runt om i Europa. Det gör oss till en stabil leverantör med ett globalt kunnande i ryggen och innebär samtidigt att vi kan dra nytta av varandras expertis.
Ett ekonomiskt stabilt företag med AAA-rating (+10 år) som grundades 1998 och även finns här imorgon.
Stöd hela vägen - till skillnad från många av våra konkurrenter är vi med dig hela vägen under implementationsprocessen.
Support i toppklass - oavsett vilken hjälp du behöver under resans gång är vi där för dig!
Våra kunder är i behov av ett heltäckande affärssystem som går att anpassa efter deras unika verksamhet och när behoven ändras ska det vara enkelt att skala upp. Som molnbaserad tjänst kommer alla anpassningar, systemändringar och integrationer följa med varje uppdatering. Du som kund kan kontinuerligt dra nytta av smarta funktioner och ett utökat digitalt ekosystem. I stället för att oroa dig över ert affärssystem kan du fokusera på att utveckla kärnverksamheten.
- Komplexa kedjestrukturer (Huvudkontor med butiker)
- Klarar både kapital- och frivilliga fackhandelskedjor
- Tung artikeladministration
- Hantering av marginaler/påslag
- Prisuppdateringar
- Artikeldata i stora mängder
Produktfunktionaliteter i Affärssystem
- Anläggningsregister:Ingår
- App:Ingår
- Budgetverktyg:Ingår
- Business Intelligence:Ingår
- CRM:Ingår
- Dashboard:Ingår
- Ekonomi:Ingår
- Faktura:Ingår
- HRM:Ingår
- Inköp:Ingår
- Kampanjer:Ingår
- Kapacitetsplanering:Ingår
- Lager och Logistik:Ingår
- Leverans:Ingår
- Orderhantering:Ingår
- Projekthantering:Ingår
- Rapporter:Ingår
- Realtidsdata:Ingår
- Redovisning:Ingår
- Resurshantering:Ingår
- Tidsplanering:Ingår
- Tillverkning:Ingår
- Upphandling:
- Workflow:Ingår
- Anläggningsregister:Ingår
- App:Ingår
- Budgetverktyg:Ingår
- Business Intelligence:Ingår
- CRM:
- Dashboard:Ingår
- Ekonomi:Ingår
- Faktura:Ingår
- HRM:
- Inköp:Ingår
- Kampanjer:Ingår
- Kapacitetsplanering:Ingår
- Lager och Logistik:Ingår
- Leverans:Ingår
- Orderhantering:Ingår
- Projekthantering:
- Rapporter:Ingår
- Realtidsdata:Ingår
- Redovisning:Ingår
- Resurshantering:Ingår
- Tidsplanering:
- Tillverkning:
- Upphandling:
- Workflow:Ingår