HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

Brand Management Center eller imageshop

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:-
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:-
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?

👉 Powerinit revolutionerar hur företag hanterar och förstärker sitt varumärkes närvaro, både online och offline. Genom vår integrerade plattform, Brand Management Center, erbjuder vi skräddarsydda lösningar för effektiv varumärkeskommunikation, digitalt och tryckt marknadsföringsmaterial, samt eventhantering.

👉 Våra verktyg och tjänster är användarvänliga och designade för att stärka din varumärkesidentitet och optimera kommunikationen på alla nivåer i organisationen, utan behov av externa resurser. Vi hjälper er att transformera din marknadskommunikation och skapa enhetlighet och effektivitet i alla dina marknadsföringsinsatser.

👉 Plattformen består av olika moduler som kan användas var för sig, men de når sin fulla potential när de kombineras. Du har friheten att välja vilka delar som passar bäst för ditt företag, och vi anpassar varje lösning efter din specifika strategi och målgrupp.

Tyvärr, ingen data än.
Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?

Erfarenhet - Powerinit har över 20 års erfarenhet och betjänar ett brett spektrum kunder inom olika branscher. Vi har etablerat oss som en förtroendegivande part inom offentlig sektor och ständigt utvecklar vår produkt för att möta våra kunders behov och förväntningar. Många tongivande företag, organisationer och myndigheter använder dagligen Brand Management Center för sina digitala behov.

Säkerhet - Vi prioriterar högsta säkerhetsstandard för våra kunder. All lagring och drift sker på svenska servrar med högsta säkerhetsklassning. Vår infrastruktur är designad med full redundans för både internet- och elförsörjning för att säkerställa kontinuerlig tillgänglighet och driftsäkerhet.

Engagemang och innovation - På Powerinit strävar vi ständigt efter att vara i framkant när det gäller att utveckla nya funktioner och förbättra vår produkt. Många av våra nuvarande funktioner och moduler har utvecklats baserat på feedback och önskemål från våra kunder. Vi är dedikerade till att lyssna in och arbeta aktivt med den feedback vi får för att säkerställa att Powerinit fortsätter att möta och överträffa våra kunders förväntningar.

Tyvärr, ingen data än.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

✅ DAM-system - fullt integrerat i Brand Management Center och obegränsade möjligheter att implementera mot era behov så som webbsida, intranät eller andra applikationer. GDPR och samtyckeshantering är en självklarhet.

✅ Designmallar utifrån era behov och era grafiska riktlinjer, som alla i organisationen kan använda och därmed vårda och ta ert varumärke till en ny nivå.

✅ Nyhetsbrev - koppla ert CRM, kundsystem eller webb till vårt nyhetsbrevsverktyg som producerar utskick utifrån era behov och era grafiska riktlinjer.

✅ Eventsystem - hantera dina externa eller interna event med vårt intuitiva verktyg där du hanterar allt rörande eventet innan, under och efter det har ägt rum.

✅ Digitala enkäter - automatiskt eller manuellt, inhämta svar och åsikter från dina kunder och analysera, allt varumärkessäkrat.

Tyvärr, ingen data än.

Produktfunktionaliteter i Mediabank

  • AI-driven bild-/röstigenkänning:
    Går att lägga till
  • API:
    Ingår
  • Arbetsflödeshantering:
    Går att lägga till
  • Automatisk metadatahantering:
    Går att lägga till
  • Bild och video taggning:
    Ingår
  • Filkonverting:
    Ingår
  • Integrationsmöjligheter:
    Ingår
  • Revisionshistorik:
    Ingår
  • Versionskontroll:
    Ingår
  • AI-driven bild-/röstigenkänning:
    Ingår
  • API:
    Ingår
  • Arbetsflödeshantering:
    Ingår
  • Automatisk metadatahantering:
  • Bild och video taggning:
    Ingår
  • Filkonverting:
    Ingår
  • Integrationsmöjligheter:
    Ingår
  • Revisionshistorik:
    Ingår
  • Versionskontroll:
    Ingår

Produktfunktionaliteter i Digital asset management-system

  • API:
    Ingår
  • Beskära bilder och videos:
    Ingår
  • Flexibelt gränssnitt:
    Går att lägga till
  • Indexering och sökfunktioner:
    Ingår
  • Moodboard:
    Går att lägga till
  • Skapa arbetsflöden:
    Går att lägga till
  • Smarta taggar:
    Ingår
  • Versionshistorik:
    Ingår
  • API:
  • Beskära bilder och videos:
    Ingår
  • Flexibelt gränssnitt:
    Ingår
  • Indexering och sökfunktioner:
    Ingår
  • Moodboard:
    Ingår
  • Skapa arbetsflöden:
  • Smarta taggar:
    Ingår
  • Versionshistorik:

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Snabbt från ide till lösning
Personlig kontakt och dialog, supersnabb support, mångsidigt system.

Nackdelar

UX:et i systemet kunde varit ännu bättre.
Ibland dyker det upp nya funktioner utan att vi har blivit informerade om detta. Det är i och för sig inget problem men det skulle vara uppskattat med lite info i förväg så att vi kan förbereda oss på att använda dessa funktioner så snart de är "live".

Tyvärr, inga omdömen än.

Brand Management Center

Powerinit Sverige AB

imageshop

imageshop