HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
Powerinit-logo-bw.png

Brand Management Center

Powerinit Sverige AB

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Vad är Brand Management Center?

Med Powerinit som partner får ni tillgång till en innovativ molnbaserad plattform som är modulbaserad och där du som kund väljer de funktioner som din organisation har behov utav. Mediabank (DAM), designverktyg utifrån mallar så att alla i organisationen kan jobba rätt med ert varumärke. Nyhetsbrevsutskick, eventhantering, digitala enkäter. Allt smart förpackat med en säker drift och lagring på svenska servrar med högsta säkerhet.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
1-500+

Mobilapp

Finns det mobilapp?

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Utbildning

Hur kan ni utbilda kunden?

Språk

På vilka språk finns systemet?
ENSVDANOFI

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
GlobalSEDKNOFI

Varför gör man affärer med Powerinit Sverige AB?

Varför väljer man Brand Management Center?

👉 Powerinit revolutionerar hur företag hanterar och förstärker sitt varumärkes närvaro, både online och offline. Genom vår integrerade plattform, Brand Management Center, erbjuder vi skräddarsydda lösningar för effektiv varumärkeskommunikation, digitalt och tryckt marknadsföringsmaterial, samt eventhantering.

👉 Våra verktyg och tjänster är användarvänliga och designade för att stärka din varumärkesidentitet och optimera kommunikationen på alla nivåer i organisationen, utan behov av externa resurser. Vi hjälper er att transformera din marknadskommunikation och skapa enhetlighet och effektivitet i alla dina marknadsföringsinsatser.

👉 Plattformen består av olika moduler som kan användas var för sig, men de når sin fulla potential när de kombineras. Du har friheten att välja vilka delar som passar bäst för ditt företag, och vi anpassar varje lösning efter din specifika strategi och målgrupp.

Varför väljer man er som leverantör?

Erfarenhet - Powerinit har över 20 års erfarenhet och betjänar ett brett spektrum kunder inom olika branscher. Vi har etablerat oss som en förtroendegivande part inom offentlig sektor och ständigt utvecklar vår produkt för att möta våra kunders behov och förväntningar. Många tongivande företag, organisationer och myndigheter använder dagligen Brand Management Center för sina digitala behov.

Säkerhet - Vi prioriterar högsta säkerhetsstandard för våra kunder. All lagring och drift sker på svenska servrar med högsta säkerhetsklassning. Vår infrastruktur är designad med full redundans för både internet- och elförsörjning för att säkerställa kontinuerlig tillgänglighet och driftsäkerhet.

Engagemang och innovation - På Powerinit strävar vi ständigt efter att vara i framkant när det gäller att utveckla nya funktioner och förbättra vår produkt. Många av våra nuvarande funktioner och moduler har utvecklats baserat på feedback och önskemål från våra kunder. Vi är dedikerade till att lyssna in och arbeta aktivt med den feedback vi får för att säkerställa att Powerinit fortsätter att möta och överträffa våra kunders förväntningar.

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

Vi har med över 20 års erfarenhet etablerat oss som en ledande aktör inom vårt område. Hos Powerinit är vi stolta över att erbjuda en unik plattform som inte bara uppfyller, utan överträffar våra kunders förväntningar.

Vår expertis sträcker sig över olika sektorer med kunder inom såväl den privata som offentliga sektorn, både nationellt och internationellt, har vi fått en bred och djup förståelse för olika företag och organisationers behov och utmaningar.

Vi fokuserar på att skräddarsy lösningar som passar just din organisation. Genom att lyssna på dina unika krav och önskemål kan vi anpassa vår mångsidiga plattform för att passa perfekt för dig. Oavsett om du representerar ett mindre företag som söker enkelhet och översikt över dina digitala tillgångar eller en stor organisation med komplexa behov och önskemål är vi redo att möta dem och proaktivt hjälpa er på vägen.

Vilka behov och utmaningar är det som Brand Management Center löser för kunden?

✅ DAM-system - fullt integrerat i Brand Management Center och obegränsade möjligheter att implementera mot era behov så som webbsida, intranät eller andra applikationer. GDPR och samtyckeshantering är en självklarhet.

✅ Designmallar utifrån era behov och era grafiska riktlinjer, som alla i organisationen kan använda och därmed vårda och ta ert varumärke till en ny nivå.

✅ Nyhetsbrev - koppla ert CRM, kundsystem eller webb till vårt nyhetsbrevsverktyg som producerar utskick utifrån era behov och era grafiska riktlinjer.

✅ Eventsystem - hantera dina externa eller interna event med vårt intuitiva verktyg där du hanterar allt rörande eventet innan, under och efter det har ägt rum.

✅ Digitala enkäter - automatiskt eller manuellt, inhämta svar och åsikter från dina kunder och analysera, allt varumärkessäkrat.

Recensioner & Omdömen om Brand Management Center

Vad tycker andra om systemet?

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Brand Manager

Visual Brand ManagerStort företagVerifierad personSverigeApril 2024

Vad gillar du mest?

Snabbt från ide till lösning

Vad gillar du minst?

Inget speciellt

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Centraliserar våra marknadsdokument samt och alla marknadsfiler till ett och samma ställe med enkel access för våra lokala marknader att använda.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Favoritleverantören!

SystemägareStort företagVerifierad personSverigeApril 2024

Vad gillar du mest?

Personlig kontakt och dialog, supersnabb support, mångsidigt system.

Vad gillar du minst?

UX:et i systemet kunde varit ännu bättre.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Sparar tid hos marknadsavdelningen, löser akuta behov som hade varit svåra att lösa med traditionell produktion. Med mallar och färdiga dokument kan vi säkerställa att varumärket upprätthålls, istället för att folk gör egna lösningar som inte håller måttet.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Klar rekommendation för JobPositions

HR-specialist, rekryteringStort företagVerifierad personSverigeApril 2024

Vad gillar du mest?

Enkelheten i systemet och att det är lätt att hitta alla funktioner. Vid eventuella problem eller önskan om nya funktioner så är våra kontakter alltid snabba att kontakta oss och hjälpa oss med förslag på lösningar, vilket vi upplever att man inte får på samma sätt från andra systemleverantörer.

Vad gillar du minst?

Ibland dyker det upp nya funktioner utan att vi har blivit informerade om detta. Det är i och för sig inget problem men det skulle vara uppskattat med lite info i förväg så att vi kan förbereda oss på att använda dessa funktioner så snart de är "live".

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Snabb, enkel och översiktlig hantering av våra rekryteringsärenden samt kandidater. Den administrativa belastningen för rekryteringar minskas avsevärt med ett snabbt, strömlinjeformat och funktionellt system som vi är mycket nöjda med.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Super

System/DriftsansvarigStort företagVerifierad personSverigeApril 2024

Vad gillar du mest?

*Användarvänligt *Skalbart *Personlig branding

Vad gillar du minst?

* inga minus

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

I min värld är affärskritiska när något måste gå snabbt, och det inträffar ganska sällan, men händer det så löses problem snabbt. Uppdateringar alltid på överenskommet datum.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Ett avgörande bra verktyg!

KommunikatörStort företagVerifierad personSverigeApril 2024

Vad gillar du mest?

Hjälpsamma och proffsiga kontaktpersoner! Martin och Hanna har varit toppen hela vägen. Sedan har verktyget verkligen förenklat för oss som är en så stor organisation med olika kunskapsnivåer.

Vad gillar du minst?

Kommer inte på något!

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Det är för oss inte så mycket en fråga om ekonomi som det är att verktyget hjälper oss att hålla ihop vår grafiska profil. Och underlätta för anställda och förtroendevalda som inte har vare sig tid eller kunskap att sitta i svåra bildredigeringsprogram.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Brand Management Center produktfunktionaliteter

Marknadsföringsverktyg

Analys & rapporter

Går att lägga till

Automatiserade flöden

Går att lägga till

Dashboard

Går att lägga till

Designmallar

Ingår

E-mail marknadsföring

Ingår

Fysisk reklam

Ingår

Koppling till sociala medier

Ingår

Landningssida

Ingår

Lead Management

Går att lägga till

Lead score

Går att lägga till

Mobil marknadsföring/ SMS

Går att lägga till

Mobil-marknadsföring

Ingår

Mobilapp för analysdata

Går att lägga till

Personanpassad kommunikation

Ingår

Plattformsoptimerad design

Ingår

Schemalägga händelser

Ingår

Skapa formulär

Ingår

Skapa kampanjer

Ingår

Smarta rekommendationer

Går att lägga till

Smarta rekommendationer/ AI

Går att lägga till

Sociala media

Ingår

Undvika spamfilter

Ingår

Webhook

Ingår

Mediabank

AI-driven bild-/röstigenkänning

Går att lägga till

API

Ingår

Arbetsflödeshantering

Går att lägga till

Automatisk metadatahantering

Går att lägga till

Bild och video taggning

Ingår

Filkonverting

Ingår

Integrationsmöjligheter

Ingår

Revisionshistorik

Ingår

Versionskontroll

Ingår

Eventsystem

Betalningar

Ingår

Biljetthantering

Går att lägga till

Bordsplacering

Går att lägga till

Enkäter

Ingår

Eventapp

Ingår

Eventhemsida

Ingår

Inbjudan och anmälan

Ingår

Interaktioner

Går att lägga till

Leads och kundhantering

Ingår

Namnskyltar

Ingår

Statistik och analysverktyg

Ingår

E-post marknadsföring

A/B-test

Går att lägga till

Anpassningsbar design

Ingår

Drag & drop funktion

Ingår

Koppla till webbutik

Ingår

Mallar

Ingår

Marketing Automation

Ingår

Mediabank

Ingår

Mobilanpassat

Ingår

Personanpassade utskick

Ingår

Rapporter & Analys

Ingår

Segmenteringsfunktion

Ingår

Transaktionella mail

Ingår

Välkomstmail till nya kunder

Ingår

Digital asset management-system

API

Ingår

Beskära bilder och videos

Ingår

Flexibelt gränssnitt

Går att lägga till

Indexering och sökfunktioner

Ingår

Moodboard

Går att lägga till

Skapa arbetsflöden

Går att lägga till

Smarta taggar

Ingår

Versionshistorik

Ingår

Passar detta systemet mig?

Gör som 9000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.