Brand Management Center logo

Brand Management Center

Powerinit Sverige AB

Alternativ

Vad är Brand Management Center?

Med Powerinit som partner får ni tillgång till en innovativ molnbaserad plattform som är modulbaserad och där du som kund väljer de funktioner som din organisation har behov utav. Mediabank (DAM), designverktyg utifrån mallar så att alla i organisationen kan jobba rätt med ert varumärke. Nyhetsbrevsutskick, eventhantering, digitala enkäter. Allt smart förpackat med en säker drift och lagring på svenska servrar med högsta säkerhet.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?

1-500+

Mobilapp

Finns det mobilapp?

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Utbildning

Hur kan ni utbilda kunden?

Språk

På vilka språk finns systemet?

EN

SV

DA

NO

FI

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?

Global

SE

DK

NO

FI

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?

Ja

Nej

Varför gör man affärer med Powerinit Sverige AB?

Varför väljer man Brand Management Center?

👉 Powerinit revolutionerar hur företag hanterar och förstärker sitt varumärkes närvaro, både online och offline. Genom vår integrerade plattform, Brand Management Center, erbjuder vi skräddarsydda lösningar för effektiv varumärkeskommunikation, digitalt och tryckt marknadsföringsmaterial, samt eventhantering.

👉 Våra verktyg och tjänster är användarvänliga och designade för att stärka din varumärkesidentitet och optimera kommunikationen på alla nivåer i organisationen, utan behov av externa resurser. Vi hjälper er att transformera din marknadskommunikation och skapa enhetlighet och effektivitet i alla dina marknadsföringsinsatser.

👉 Plattformen består av olika moduler som kan användas var för sig, men de når sin fulla potential när de kombineras. Du har friheten att välja vilka delar som passar bäst för ditt företag, och vi anpassar varje lösning efter din specifika strategi och målgrupp.

Varför väljer man er som leverantör?

Erfarenhet - Powerinit har över 20 års erfarenhet och betjänar ett brett spektrum kunder inom olika branscher. Vi har etablerat oss som en förtroendegivande part inom offentlig sektor och ständigt utvecklar vår produkt för att möta våra kunders behov och förväntningar. Många tongivande företag, organisationer och myndigheter använder dagligen Brand Management Center för sina digitala behov.

Säkerhet - Vi prioriterar högsta säkerhetsstandard för våra kunder. All lagring och drift sker på svenska servrar med högsta säkerhetsklassning. Vår infrastruktur är designad med full redundans för både internet- och elförsörjning för att säkerställa kontinuerlig tillgänglighet och driftsäkerhet.

Engagemang och innovation - På Powerinit strävar vi ständigt efter att vara i framkant när det gäller att utveckla nya funktioner och förbättra vår produkt. Många av våra nuvarande funktioner och moduler har utvecklats baserat på feedback och önskemål från våra kunder. Vi är dedikerade till att lyssna in och arbeta aktivt med den feedback vi får för att säkerställa att Powerinit fortsätter att möta och överträffa våra kunders förväntningar.

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

Vi har med över 20 års erfarenhet etablerat oss som en ledande aktör inom vårt område. Hos Powerinit är vi stolta över att erbjuda en unik plattform som inte bara uppfyller, utan överträffar våra kunders förväntningar.

Vår expertis sträcker sig över olika sektorer med kunder inom såväl den privata som offentliga sektorn, både nationellt och internationellt, har vi fått en bred och djup förståelse för olika företag och organisationers behov och utmaningar.

Vi fokuserar på att skräddarsy lösningar som passar just din organisation. Genom att lyssna på dina unika krav och önskemål kan vi anpassa vår mångsidiga plattform för att passa perfekt för dig. Oavsett om du representerar ett mindre företag som söker enkelhet och översikt över dina digitala tillgångar eller en stor organisation med komplexa behov och önskemål är vi redo att möta dem och proaktivt hjälpa er på vägen.

Vilka behov och utmaningar är det som Brand Management Center löser för kunden?

✅ DAM-system - fullt integrerat i Brand Management Center och obegränsade möjligheter att implementera mot era behov så som webbsida, intranät eller andra applikationer. GDPR och samtyckeshantering är en självklarhet.

✅ Designmallar utifrån era behov och era grafiska riktlinjer, som alla i organisationen kan använda och därmed vårda och ta ert varumärke till en ny nivå.

✅ Nyhetsbrev - koppla ert CRM, kundsystem eller webb till vårt nyhetsbrevsverktyg som producerar utskick utifrån era behov och era grafiska riktlinjer.

✅ Eventsystem - hantera dina externa eller interna event med vårt intuitiva verktyg där du hanterar allt rörande eventet innan, under och efter det har ägt rum.

✅ Digitala enkäter - automatiskt eller manuellt, inhämta svar och åsikter från dina kunder och analysera, allt varumärkessäkrat.

Vad tycker andra om systemet?

Recensioner & Omdömen om Brand Management Center

Användarvänlighet

Samarbetet med leverantören

Support och service

Utbud av funktioner

Kundanpassning och flexibilitet

Integration

Värde för pengarna

Hur nöjd är du överlag?

Brand Manager

Visual Brand Manager

Stort företag

Verifierad person

Sverige

April 2024

Vad gillar du mest?

Snabbt från ide till lösning

Vad gillar du minst?

Inget speciellt

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Centraliserar våra marknadsdokument samt och alla marknadsfiler till ett och samma ställe med enkel access för våra lokala marknader att använda.

Användarvänlighet

Samarbetet med leverantören

Support och service

Utbud av funktioner

Kundanpassning och flexibilitet

Integration

Värde för pengarna

Hur nöjd är du överlag?

Favoritleverantören!

Systemägare

Stort företag

Verifierad person

Sverige

April 2024

Vad gillar du mest?

Personlig kontakt och dialog, supersnabb support, mångsidigt system.

Vad gillar du minst?

UX:et i systemet kunde varit ännu bättre.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Sparar tid hos marknadsavdelningen, löser akuta behov som hade varit svåra att lösa med traditionell produktion. Med mallar och färdiga dokument kan vi säkerställa att varumärket upprätthålls, istället för att folk gör egna lösningar som inte håller måttet.

Användarvänlighet

Samarbetet med leverantören

Support och service

Utbud av funktioner

Kundanpassning och flexibilitet

Integration

Värde för pengarna

Hur nöjd är du överlag?

Super

System/Driftsansvarig

Stort företag

Verifierad person

Sverige

April 2024

Vad gillar du mest?

*Användarvänligt *Skalbart *Personlig branding

Vad gillar du minst?

* inga minus

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

I min värld är affärskritiska när något måste gå snabbt, och det inträffar ganska sällan, men händer det så löses problem snabbt. Uppdateringar alltid på överenskommet datum.

Användarvänlighet

Samarbetet med leverantören

Support och service

Kundanpassning och flexibilitet

Integration

Värde för pengarna

Hur nöjd är du överlag?

Brand Management Center produktfunktionaliteter

Marknadsföringsverktyg

Analys & rapporter

Automatiserade flöden

Dashboard

Designmallar

E-mail marknadsföring

Fysisk reklam

Koppling till sociala medier

Landningssida

Lead Management

Lead score

Mobil marknadsföring/ SMS

Mobil-marknadsföring

Mobilapp för analysdata

Personanpassad kommunikation

Plattformsoptimerad design

Schemalägga händelser

Skapa formulär

Skapa kampanjer

Smarta rekommendationer

Smarta rekommendationer/ AI

Sociala media

Undvika spamfilter

Webhook

Mediabank

AI-driven bild-/röstigenkänning

API

Arbetsflödeshantering

Automatisk metadatahantering

Bild och video taggning

Filkonverting

Integrationsmöjligheter

Revisionshistorik

Versionskontroll

Eventsystem

Betalningar

Biljetthantering

Bordsplacering

Enkäter

Eventapp

Eventhemsida

Inbjudan och anmälan

Interaktioner

Leads och kundhantering

Namnskyltar

Statistik och analysverktyg

E-post marknadsföring

A/B-test

Anpassningsbar design

Drag & drop funktion

Koppla till webbutik

Mallar

Marketing Automation

Mediabank

Mobilanpassat

Personanpassade utskick

Rapporter & Analys

Segmenteringsfunktion

Transaktionella mail

Välkomstmail till nya kunder

Digital asset management-system

API

Beskära bilder och videos

Flexibelt gränssnitt

Indexering och sökfunktioner

Moodboard

Skapa arbetsflöden

Smarta taggar

Versionshistorik

Passar detta
systemet mig?

Gör som 12000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vanligaste jämförelser i Marknadsföringsverktyg

SalesforceBrand Management Center
LINK MobilityBrand Management Center
TrippusBrand Management Center
MediaflowBrand Management Center

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI site