Brand Management Center
vs
Get response

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
Mobilapp
Molntjänst
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

-

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

$49/mån/1...

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Marknadsföringsverktyg

Analys & rapporter
Analys av aktiva kunder & prospekt
Automatiserad annonsering
Automatiserade flöden
Dashboard
Designmallar
E-mail marknadsföring
Fysisk reklam
Koppling till sociala medier
Lämnad varukorg
Landningssida
Lead Management
Lead score
Marknadsrapporter
Mobil marknadsföring/ SMS
Mobil-marknadsföring
Mobilapp för analysdata
Personanpassad kommunikation
Plattformsoptimerad design
Schemalägga händelser
Segmentera flöden
Skapa formulär
Skapa kampanjer
Smarta rekommendationer
Smarta rekommendationer/ AI
Sociala media
Split testing/ A-B
Undvika spamfilter
Verktyg för att bygga hemsida
Webhook
Website Monitoring
Analys & rapporter
Analys av aktiva kunder & prospekt
Automatiserad annonsering
Automatiserade flöden
Dashboard
Designmallar
E-mail marknadsföring
Fysisk reklam
Koppling till sociala medier
Lämnad varukorg
Landningssida
Lead Management
Lead score
Marknadsrapporter
Mobil marknadsföring/ SMS
Mobil-marknadsföring
Mobilapp för analysdata
Personanpassad kommunikation
Plattformsoptimerad design
Schemalägga händelser
Segmentera flöden
Skapa formulär
Skapa kampanjer
Smarta rekommendationer
Smarta rekommendationer/ AI
Sociala media
Split testing/ A-B
Undvika spamfilter
Verktyg för att bygga hemsida
Webhook
Website Monitoring

Produktfunktionaliteter i E-postmarknadsföring

A/B-test
Anpassningsbar design
Drag & drop funktion
Koppla till webbutik
Mallar
Marketing Automation
Mediabank
Mobilanpassat
Personanpassade utskick
Rapporter & Analys
Segmenteringsfunktion
Transaktionella mail
Välkomstmail till nya kunder
A/B-test
Anpassningsbar design
Drag & drop funktion
Koppla till webbutik
Mallar
Marketing Automation
Mediabank
Mobilanpassat
Personanpassade utskick
Rapporter & Analys
Segmenteringsfunktion
Transaktionella mail
Välkomstmail till nya kunder

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

👉 Powerinit revolutionerar hur företag hanterar och förstärker sitt varumärkes närvaro, både online och offline. Genom vår integrerade plattform, Brand Management Center, erbjuder vi skräddarsydda lösningar för effektiv varumärkeskommunikation, digitalt och tryckt marknadsföringsmaterial, samt eventhantering.

👉 Våra verktyg och tjänster är användarvänliga och designade för att stärka din varumärkesidentitet och optimera kommunikationen på alla nivåer i organisationen, utan behov av externa resurser. Vi hjälper er att transformera din marknadskommunikation och skapa enhetlighet och effektivitet i alla dina marknadsföringsinsatser.

👉 Plattformen består av olika moduler som kan användas var för sig, men de når sin fulla potential när de kombineras. Du har friheten att välja vilka delar som passar bäst för ditt företag, och vi anpassar varje lösning efter din specifika strategi och målgrupp.

Varför väljer man ert system?

Tyvärr, ingen data än.

Varför väljer man er som leverantör?

Erfarenhet - Powerinit har över 20 års erfarenhet och betjänar ett brett spektrum kunder inom olika branscher. Vi har etablerat oss som en förtroendegivande part inom offentlig sektor och ständigt utvecklar vår produkt för att möta våra kunders behov och förväntningar. Många tongivande företag, organisationer och myndigheter använder dagligen Brand Management Center för sina digitala behov.

Säkerhet - Vi prioriterar högsta säkerhetsstandard för våra kunder. All lagring och drift sker på svenska servrar med högsta säkerhetsklassning. Vår infrastruktur är designad med full redundans för både internet- och elförsörjning för att säkerställa kontinuerlig tillgänglighet och driftsäkerhet.

Engagemang och innovation - På Powerinit strävar vi ständigt efter att vara i framkant när det gäller att utveckla nya funktioner och förbättra vår produkt. Många av våra nuvarande funktioner och moduler har utvecklats baserat på feedback och önskemål från våra kunder. Vi är dedikerade till att lyssna in och arbeta aktivt med den feedback vi får för att säkerställa att Powerinit fortsätter att möta och överträffa våra kunders förväntningar.

Varför väljer man er som leverantör?

Tyvärr, ingen data än.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Vi har med över 20 års erfarenhet etablerat oss som en ledande aktör inom vårt område. Hos Powerinit är vi stolta över att erbjuda en unik plattform som inte bara uppfyller, utan överträffar våra kunders förväntningar.

Vår expertis sträcker sig över olika sektorer med kunder inom såväl den privata som offentliga sektorn, både nationellt och internationellt, har vi fått en bred och djup förståelse för olika företag och organisationers behov och utmaningar.

Vi fokuserar på att skräddarsy lösningar som passar just din organisation. Genom att lyssna på dina unika krav och önskemål kan vi anpassa vår mångsidiga plattform för att passa perfekt för dig. Oavsett om du representerar ett mindre företag som söker enkelhet och översikt över dina digitala tillgångar eller en stor organisation med komplexa behov och önskemål är vi redo att möta dem och proaktivt hjälpa er på vägen.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Tyvärr, ingen data än.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

✅ DAM-system - fullt integrerat i Brand Management Center och obegränsade möjligheter att implementera mot era behov så som webbsida, intranät eller andra applikationer. GDPR och samtyckeshantering är en självklarhet.

✅ Designmallar utifrån era behov och era grafiska riktlinjer, som alla i organisationen kan använda och därmed vårda och ta ert varumärke till en ny nivå.

✅ Nyhetsbrev - koppla ert CRM, kundsystem eller webb till vårt nyhetsbrevsverktyg som producerar utskick utifrån era behov och era grafiska riktlinjer.

✅ Eventsystem - hantera dina externa eller interna event med vårt intuitiva verktyg där du hanterar allt rörande eventet innan, under och efter det har ägt rum.

✅ Digitala enkäter - automatiskt eller manuellt, inhämta svar och åsikter från dina kunder och analysera, allt varumärkessäkrat.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Baserat på 4 omdömen

Baserat på 0 omdömen

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Fördelar

Snabbt från ide till lösning
Personlig kontakt och dialog, supersnabb support, mångsidigt system.

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Nackdelar

UX:et i systemet kunde varit ännu bättre.
Kommer inte på något!

Tyvärr, ingen data än.

Brand Management Center

Powerinit Sverige AB

Läs mer om Brand Management Center

Get response

Get response

Läs mer om Get response

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site