Multisoft
vs
Creatio

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
On-premises
Mobilapp
Molntjänst
On-premises
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

-

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

25 USD/månad

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Low-code plattform

Analysverktyg
API
Applikationsutveckling för mobil
Drag och släpp funktioner
Färdiga mallar
Gränssnitt för olika enheter
Inbyggda säkerhetsåtgärder
Visualiserade processer
Analysverktyg
API
Applikationsutveckling för mobil
Drag och släpp funktioner
Färdiga mallar
Gränssnitt för olika enheter
Inbyggda säkerhetsåtgärder
Visualiserade processer

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

  • Användarvänligt, enkelt och snabbt
  • Slipp administration och dubbelarbete genom automatisering
  • Samla allt som behövs på en och samma plats. Integrera till både gamla och nya system vid behov

Varför väljer man ert system?

  1. Komponerbarhet med färdiga komponerbara element, appar, anslutningar och mallar
  2. Mycket snabbare driftsättning av affärsapplikationer utan kod (no-code) och med en maximal grad av frihet
  3. AI och maskininlärning för att effektivisera beslutsfattandet och öka effektiviteten

Varför väljer man er som leverantör?

  • Multisoft bildades 1995 och har levererat över 400+ system till bl.a. kunder såsom Volvo, Stockholms Stad och Länsförsäkringar
  • Vi anpassar systemlösningarna efter verksamheten
  • Systemet kan växa i takt med förändring och uppdateringar sker blixtsnabbt

Varför väljer man er som leverantör?

  1. Genuint intresse – vi etablerar genuina och långvariga relationer med våra kunder och partners genom att först hjälpa till och sedan tänka på affärer, kommunicera på ett transparent och öppet sätt, lyssna, anpassa oss och tillföra värde.
  2. Världsomfattande erkännande – Creatio har fått ett omfattande erkännande av ledande branschanalytiker (såsom Gartner, Forrester, Nucleus, etc.) och har tilldelats flera utmärkelser.
  3. Färdigutvecklad branschledande CRM – gör det möjligt för användare – både företagsanvändare utan kodningskunskaper och professionella utvecklare – att skapa kraftfulla affärsappar och enkelt automatisera olika aspekter av företagets verksamhet utan kod.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Multisoft levererar systemlösningar som anpassas till verksamheten, inte tvärtom. Få tillgång till ett system som inte bara är helt anpassningsbart till era unika processer, utan som även kan förändras i takt med förändring.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Endast Creatio kan erbjuda en unik kombination av:

  1. En plattform för CRM, arbetsflöden och marknadsplatsappar.
  2. Friheten att äga din automatisering med obegränsad anpassning utan kod (no-code), utan dolda kostnader, utan behov av specialkunskaper och utan att behöva låsa sig till en viss leverantör.
  3. Genuint intresse för våra kunder och partners, vilket innebär att vi skapar meningsfulla och långvariga relationer.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Multisoft hjälper verksamhet att nå nya höjder genom kreativa, anpassningsbara och automatiserade systemlösningar. Undvik ineffektiva processer och onödig administration - få istället tid till det som ger resultat.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Alla Creatio-produkter drivs med no-code-verktyg och out-of-the-box-funktioner som hjälper organisationer att digitalisera arbetsflöden, förbättra kund- och medarbetarupplevelser och öka effektiviteten i alla affärsenheter. Creatio gör det möjligt för icke-tekniska användare att skapa kraftfulla affärsappar utan kodning med sin UI-byggare utan kod (no-code) och visuella designverktyg med dra-och-släpp-funktion.

Omdömen

Baserat på 8 omdömen

Baserat på 3 omdömen

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Omdömen

Fördelar

Det jag gillar mest med samarbetet med MultiSoft är att deras system är både stabilt och pålitligt, vilket ger oss trygghet i vår dagliga verksamhet. Dessutom uppskattar jag skalbarheten – det kan växa i takt med våra behov. Systemet är också mycket användarvänligt, med ett intuitivt gränssnitt som gör det enkelt att använda för alla användare.
Enkel överskådlig plattform, professionalismen hos Multisofts anställda, kvalitet, öppenhet, ärlighet och tydlighet.
I appreciate the quick response and willingness of CustomerFX to develop new sections for us as we continue to automate more of our operations.
Creatio is extremely user-friendly and enables quick implementation. Also, it's very useful to have all the marketing analytics in one place and compile reports covering different channels.

Omdömen

Nackdelar

Det hade varit toppen med automatiserade tester som kan hjälpa kunden att ha kontroll över vilka delar av systemet som är sårbara.
Timpriset känns i högsta laget, men å andra sidan så kompromissas det inte med kvaliteten på arbeten.
Email templates could be better - at the moment there are not enough changes you can make and the whole process of designing emails is a bit cumbersome. According to their roadmap, could be fixed very soon.
It would be great to have more variety of marketplace options.

Multisoft

Multisoft

Läs mer om Multisoft

Creatio

Creatio

Läs mer om Creatio

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site