HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

Centuri eller Creatio

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:5kr/anv/mån
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:25 USD/månad
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?
  • Enkelt konfigurerbara processer/flöden och formulär
  • Fullt stöd för dokument, ärenden, avtal och enskilda uppgifter
  • Intuitivt gränssnitt med personlig överblick över allt som berör den enskilde medarbetaren
  • Kraftfull sökmotor med fulltext-indexering och relevansbaserade resultat
  • Fullt webbaserat och mobilt utan några appar eller nedladdade programvaror
  1. Komponerbarhet med färdiga komponerbara element, appar, anslutningar och mallar
  2. Mycket snabbare driftsättning av affärsapplikationer utan kod (no-code) och med en maximal grad av frihet
  3. AI och maskininlärning för att effektivisera beslutsfattandet och öka effektiviteten
Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?
  • Gedigen erfarenhet av IT-stöd för ledningssystem
  • Djup kunskap om olika branschers regulatoriska och organisatorisk förutsättningar
  • Helhetsleverantör som utvecklar produkten, har egna konsulter för implementering och hanterar support internt
  • Utveckling i nära samarbete med våra kunder
  1. Genuint intresse – vi etablerar genuina och långvariga relationer med våra kunder och partners genom att först hjälpa till och sedan tänka på affärer, kommunicera på ett transparent och öppet sätt, lyssna, anpassa oss och tillföra värde.
  2. Världsomfattande erkännande – Creatio har fått ett omfattande erkännande av ledande branschanalytiker (såsom Gartner, Forrester, Nucleus, etc.) och har tilldelats flera utmärkelser.
  3. Färdigutvecklad branschledande CRM – gör det möjligt för användare – både företagsanvändare utan kodningskunskaper och professionella utvecklare – att skapa kraftfulla affärsappar och enkelt automatisera olika aspekter av företagets verksamhet utan kod.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Svenska tjänstemän lägger närmare 45% av sin tid på administration och i takt med den ökande informationsmängden och ett ökande antal system så ökar också utmaningen med att få överblick över verksamheten. Centuri hjälper verksamheter att skapa, underhålla och hitta ostrukturerad information snabbare och enklare samtidigt som vi säkerställer att viktig information granskas och uppdateras så att kvaliteten i verksamheten upprätthålls.

Plattformen ger medarbetarna möjlighet att få överblick över all information, oavsett om det är dokument, ärenden, avtal, kompetenser, risker eller processer - filtrerat baserat på vad som är relevant för den enskilde individen.

Centuri håller reda på allt som du som medarbetare behöver göra, oavsett om det gäller att granska dokument, omförhandla avtal, handlägga en avvikelse eller uppdatera dina kompetenser och samlar allt på din personliga "att göra"-sida.

Konfigurerbarheten gör att systemet enkelt kan förändras för att stödja nya och förändrade behov utan externa konsulter eller tekniker.

Alla Creatio-produkter drivs med no-code-verktyg och out-of-the-box-funktioner som hjälper organisationer att digitalisera arbetsflöden, förbättra kund- och medarbetarupplevelser och öka effektiviteten i alla affärsenheter. Creatio gör det möjligt för icke-tekniska användare att skapa kraftfulla affärsappar utan kodning med sin UI-byggare utan kod (no-code) och visuella designverktyg med dra-och-släpp-funktion.

Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem

  • 360 vy (oneview i realtid):
    Ingår
  • Avvikelsehantering:
    Ingår
  • Chat support:
  • Delegera & återkoppling av delärenden:
    Ingår
  • Digitala formulär & självbetjäning:
    Ingår
  • Helpdesk-ärendehantering:
    Ingår
  • Integration med ERP/ CRM:
    Ingår
  • Inventarier:
    Går att lägga till
  • Kundanpassa & modellera rapporter:
    Ingår
  • Kundtjänsthantering & support:
    Ingår
  • Kunskapsdatabas:
    Ingår
  • Mobilanpassad gränsnitt:
    Ingår
  • Service management:
    Ingår
  • Självbetjäningsportal:
  • SLA & eskalering:
    Går att lägga till
  • Statistik & uppföljningsmodul:
    Ingår
  • Triggers:
    Ingår
  • Webhooks & API:
    Ingår
  • Ärende- & svarsmallar:
    Ingår
  • 360 vy (oneview i realtid):
    Ingår
  • Avvikelsehantering:
    Ingår
  • Chat support:
    Ingår
  • Delegera & återkoppling av delärenden:
    Ingår
  • Digitala formulär & självbetjäning:
    Ingår
  • Helpdesk-ärendehantering:
    Ingår
  • Integration med ERP/ CRM:
    Ingår
  • Inventarier:
    Ingår
  • Kundanpassa & modellera rapporter:
    Ingår
  • Kundtjänsthantering & support:
    Ingår
  • Kunskapsdatabas:
    Ingår
  • Mobilanpassad gränsnitt:
    Ingår
  • Service management:
    Ingår
  • Självbetjäningsportal:
    Ingår
  • SLA & eskalering:
    Ingår
  • Statistik & uppföljningsmodul:
    Ingår
  • Triggers:
    Ingår
  • Webhooks & API:
    Ingår
  • Ärende- & svarsmallar:
    Ingår

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Det vi uppskattar mest med Centuri är skalbarheten. Vi kan lägga till / ta bort användare vid behov. VI kan även lägga till olika användningsområden vid behov. Detta gör att vi känner oss bekväma att vi betalar för det vi använder.
Användarvänlig inlärningskurva: Centuri är utformat med en relativt kort inlärningskurva, vilket gör det tillgängligt för användare med olika tekniska färdigheter. Nybörjare kan snabbt komma igång och använda plattformen effektivt.

Nackdelar

Vi saknar att Centuri tillhandahåller diarieföring.
Jag missade en utbildning och behövde lära mig allt själv.

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

I appreciate the quick response and willingness of CustomerFX to develop new sections for us as we continue to automate more of our operations.
Creatio is extremely user-friendly and enables quick implementation. Also, it's very useful to have all the marketing analytics in one place and compile reports covering different channels.

Nackdelar

Email templates could be better - at the moment there are not enough changes you can make and the whole process of designing emails is a bit cumbersome. According to their roadmap, could be fixed very soon.
It would be great to have more variety of marketplace options.

Centuri

Centuri

Creatio

Creatio