HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

Centuri eller EcoTech

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:5kr/anv/mån
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:-
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?
  • Enkelt konfigurerbara processer/flöden och formulär
  • Fullt stöd för dokument, ärenden, avtal och enskilda uppgifter
  • Intuitivt gränssnitt med personlig överblick över allt som berör den enskilde medarbetaren
  • Kraftfull sökmotor med fulltext-indexering och relevansbaserade resultat
  • Fullt webbaserat och mobilt utan några appar eller nedladdade programvaror
  1. Helhetslösning: EcoTech erbjuder en integrerad plattform som täcker alla dina behov, från lagbevakning till dokumenthantering och egenkontroller, vilket sparar tid och ger en smidigare verksamhetsstyrning.
  2. Anpassningsbarhet: Vår molntjänst är flexibel och kan skräddarsys efter dina specifika behov och krav, vilket gör att den passar alla typer av företag och branscher.
  3. Expertis och support: Med vårt team av erfarna konsulter och dedikerad support kan du vara säker på att få den hjälp och expertis du behöver för att lyckas med dina affärsmål och säkerställa efterlevnad av ISO-standarder och regler.
Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?
  • Gedigen erfarenhet av IT-stöd för ledningssystem
  • Djup kunskap om olika branschers regulatoriska och organisatorisk förutsättningar
  • Helhetsleverantör som utvecklar produkten, har egna konsulter för implementering och hanterar support internt
  • Utveckling i nära samarbete med våra kunder
  1. Branschkunnande: EcoTech har gedigen erfarenhet och djup förståelse för olika branschers behov och utmaningar, vilket gör oss till en pålitlig partner som kan erbjuda skräddarsydda lösningar som passar just din verksamhet perfekt.
  2. Innovativa lösningar: Vi strävar alltid efter att ligga i framkant när det gäller teknologiska innovationer och utvecklar kontinuerligt våra system för att möta och överträffa våra kunders förväntningar, vilket gör oss till en pålitlig och modern leverantör.
  3. Dedikerad support och service: Hos EcoTech är kunden i fokus, och vi strävar alltid efter att leverera bästa möjliga service och support. Med vårt engagerade team av experter kan du vara säker på att få den hjälp och support du behöver när du behöver det som mest, vilket gör oss till en pålitlig och långsiktig partner för din verksamhet.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Svenska tjänstemän lägger närmare 45% av sin tid på administration och i takt med den ökande informationsmängden och ett ökande antal system så ökar också utmaningen med att få överblick över verksamheten. Centuri hjälper verksamheter att skapa, underhålla och hitta ostrukturerad information snabbare och enklare samtidigt som vi säkerställer att viktig information granskas och uppdateras så att kvaliteten i verksamheten upprätthålls.

Plattformen ger medarbetarna möjlighet att få överblick över all information, oavsett om det är dokument, ärenden, avtal, kompetenser, risker eller processer - filtrerat baserat på vad som är relevant för den enskilde individen.

Centuri håller reda på allt som du som medarbetare behöver göra, oavsett om det gäller att granska dokument, omförhandla avtal, handlägga en avvikelse eller uppdatera dina kompetenser och samlar allt på din personliga "att göra"-sida.

Konfigurerbarheten gör att systemet enkelt kan förändras för att stödja nya och förändrade behov utan externa konsulter eller tekniker.

EcoTech löser kundens behov genom att erbjuda lösningar för lagbevakning och dokumenthantering, vilket effektiviserar verksamhetsprocesserna. Genom att centralisera och automatisera hanteringen av dokument frigör vi tid och resurser för att driva tillväxt och affärsutveckling - vilket ger kunderna en konkurrensfördel på marknaden.

Vi arbetar mot en optimerad överensstämmelse, maximera effektiviteten samt öka konkurrenskraft och hållbarhet.

Produktfunktionaliteter i Verksamhetssystem

  • Analysverktyg:
    Ingår
  • Avvikelsehantering:
    Ingår
  • Behörighetshantering:
    Ingår
  • Dokumenthantering:
    Ingår
  • Integrerbart:
    Ingår
  • Modulärt:
    Ingår
  • Måluppföljning:
    Ingår
  • Orderhantering:
    Ingår
  • Processkarta:
    Ingår
  • Projekthantering:
  • Resurshantering:
    Ingår
  • Strategiutveckling:
    Ingår
  • Stöd för ISO standard:
    Ingår
  • Ärendehantering:
    Ingår
  • Analysverktyg:
    Ingår
  • Avvikelsehantering:
    Ingår
  • Behörighetshantering:
    Ingår
  • Dokumenthantering:
    Ingår
  • Integrerbart:
    Ingår
  • Modulärt:
    Ingår
  • Måluppföljning:
    Ingår
  • Orderhantering:
    Ingår
  • Processkarta:
    Ingår
  • Projekthantering:
    Ingår
  • Resurshantering:
    Ingår
  • Strategiutveckling:
    Ingår
  • Stöd för ISO standard:
    Ingår
  • Ärendehantering:
    Ingår

Produktfunktionaliteter i Ledningssystem

  • Analysverktyg:
    Ingår
  • Avvikelsehantering:
    Ingår
  • Behörighetshantering:
    Ingår
  • Dokumenthantering:
    Ingår
  • Integrerbart:
    Ingår
  • Modulärt:
    Ingår
  • Måluppföljning:
    Ingår
  • Orderhantering:
    Ingår
  • Processkarta:
    Ingår
  • Projekthantering:
  • Resurshantering:
    Ingår
  • Strategiutveckling:
    Ingår
  • Stöd för ISO standard:
    Ingår
  • Ärendehantering:
    Ingår
  • Analysverktyg:
    Ingår
  • Avvikelsehantering:
    Ingår
  • Behörighetshantering:
    Ingår
  • Dokumenthantering:
    Ingår
  • Integrerbart:
    Ingår
  • Modulärt:
    Ingår
  • Måluppföljning:
    Ingår
  • Orderhantering:
    Ingår
  • Processkarta:
    Ingår
  • Projekthantering:
    Ingår
  • Resurshantering:
    Ingår
  • Strategiutveckling:
    Ingår
  • Stöd för ISO standard:
    Ingår
  • Ärendehantering:
    Ingår

Produktfunktionaliteter i Dokumenthanteringssystem

  • Avancerad sökfunktion:
    Ingår
  • Behörighetshantering:
    Ingår
  • Dokumentmallar:
    Ingår
  • E-signering:
    Ingår
  • Integrerbart:
    Ingår
  • Läskvittenser:
    Ingår
  • Notiser:
    Ingår
  • Realtidshantering:
    Ingår
  • Spårbara ändringar:
    Ingår
  • Versionshantering:
    Ingår
  • Avancerad sökfunktion:
    Ingår
  • Behörighetshantering:
    Ingår
  • Dokumentmallar:
    Ingår
  • E-signering:
    Går att lägga till
  • Integrerbart:
    Ingår
  • Läskvittenser:
    Ingår
  • Notiser:
    Ingår
  • Realtidshantering:
    Ingår
  • Spårbara ändringar:
    Ingår
  • Versionshantering:
    Ingår

Produktfunktionaliteter i Avvikelsehantering

  • API:
    Ingår
  • Aviseringar:
    Ingår
  • Bildstöd:
    Ingår
  • GPS:
    Ingår
  • Läskvittenser:
    Ingår
  • Mallar:
    Ingår
  • Offlinehantering:
    Ingår
  • Ärendehistorik:
    Ingår
  • Ärendestatus:
    Ingår
  • API:
    Går att lägga till
  • Aviseringar:
    Ingår
  • Bildstöd:
    Ingår
  • GPS:
  • Läskvittenser:
    Ingår
  • Mallar:
    Går att lägga till
  • Offlinehantering:
  • Ärendehistorik:
    Ingår
  • Ärendestatus:
    Ingår

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Det vi uppskattar mest med Centuri är skalbarheten. Vi kan lägga till / ta bort användare vid behov. VI kan även lägga till olika användningsområden vid behov. Detta gör att vi känner oss bekväma att vi betalar för det vi använder.
Användarvänlig inlärningskurva: Centuri är utformat med en relativt kort inlärningskurva, vilket gör det tillgängligt för användare med olika tekniska färdigheter. Nybörjare kan snabbt komma igång och använda plattformen effektivt.

Nackdelar

Vi saknar att Centuri tillhandahåller diarieföring.
Jag missade en utbildning och behövde lära mig allt själv.

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Servicenivån och Enkelheten i plattformen.
Det stora och personliga engagemang som konsulten(Ellen Lilja) lägger ner.

Nackdelar

Lagefterlevnadskontroll kan göras bättre; rikta mot utvalda användare och med enbart ett begränsat antal lagar; med alternativsvar för hur man upprätthåller sin lagefterlevnad.
--------------------------------------

Centuri

Centuri

EcoTech

EcoTech