LeadDesk eller Artologik Helpdesk
Företagsstorlek
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
Plattform
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
Prisinformation
- Gratis testperiod:
- Pris från:Fr.€89/månaden per licens
- Ytterligare priser:-
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
- Gratis testperiod:
- Pris från:1340kr hyreskostnad + modulavgifter
- Ytterligare priser:TRUE
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
Produktfunktionaliteter i Kundservicesystem
- Hanteringstid:Ingår
- Livechat:Ingår
- Prioriteringsfunktion:Ingår
- Sentimentanalys:Ingår
- Självhjälp:Ingår
- Smart arbetsfördelning:Ingår
- Standardsvar:
- Statistik och Rapporter:Ingår
- Telefon:Ingår
- Tickets:
- Ärendestatus:Ingår
- Hanteringstid:Ingår
- Livechat:
- Prioriteringsfunktion:Ingår
- Sentimentanalys:
- Självhjälp:
- Smart arbetsfördelning:
- Standardsvar:Ingår
- Statistik och Rapporter:Ingår
- Telefon:
- Tickets:Ingår
- Ärendestatus:Ingår
Omdömen
Tyvärr, inga omdömen än.
Tyvärr, inga omdömen än.