ServIT Center
vs
Add Ledningssystem

Företagsstorlek

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
On-premises
Mobilapp
Molntjänst
On-premises
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

320 kr/anv/mån

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

-

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem

360 vy (oneview i realtid)
Ärende- & svarsmallar
Avvikelsehantering
Chat support
Delegera & återkoppling av delärenden
Digitala formulär & självbetjäning
Helpdesk-ärendehantering
Integration med ERP/ CRM
Inventarier
Kundanpassa & modellera rapporter
Kundtjänsthantering & support
Kunskapsdatabas
Mobilanpassad gränsnitt
Service management
Självbetjäningsportal
SLA & eskalering
Statistik & uppföljningsmodul
Triggers
Webhooks & API
360 vy (oneview i realtid)
Ärende- & svarsmallar
Avvikelsehantering
Chat support
Delegera & återkoppling av delärenden
Digitala formulär & självbetjäning
Helpdesk-ärendehantering
Integration med ERP/ CRM
Inventarier
Kundanpassa & modellera rapporter
Kundtjänsthantering & support
Kunskapsdatabas
Mobilanpassad gränsnitt
Service management
Självbetjäningsportal
SLA & eskalering
Statistik & uppföljningsmodul
Triggers
Webhooks & API

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

  • Användarvänligt. Kort startsträcka, lätt att förstå och att komma i gång via ett elegant gränssnitt. Svensk ingenjörskonst när den är som bäst.
  • Prisvärt. Innehåller allt du behöver till lägre kostnad än våra konkurrenter.
  • Tryggt. En beprövad lösning som växer med behoven som används av många välkända företag.

Varför väljer man ert system?

  • Webbaserat, flexibelt & användarvänligt
  • Det går enkelt att byta ut eller lägga till lösningar i efterhand
  • Stöder arbetet mot ISO samt andra standarder
  • Automatisk tillgång till nya funktioner
  • Egen databas med fulla backuper varje natt
  • Finns översatt på 13 olika språk

Varför väljer man er som leverantör?

  • Kompetens. Vi har mycket kunnig svensk personal som hjälper er komma i gång snabbt och smidigt.
  • Jordnära. Vi levererar det ni behöver och anpassar med ert behov i centrum.
  • Trygghet. ServIT är en trygg leverantör med god lönsamhet som funnits på marknaden mer än 20 år.

Varför väljer man er som leverantör?

  • Vi har en lång erfarenhet och god förståelse för kunders behov.
  • Vi lägger stor vikt vid användarupplevelsen av systemet, för att enklare engagera hela personalstyrkan.
  • Systemet kan förändras utan programmering vilket ger stor flexibilitet men kostnadseffektivitet och långsiktighet.

Hur positionerar ni er på marknaden?

  • Kundupplevelse. Era kunder får en bra kundupplevelse och upplever ett professionellt bemötande.
  • Effektivisera. Med kompetent och lättarbetat verktyg effektiviserar men verksamheten internt.
  • Spårbarhet och uppföljning. Ta fram underlag för att förbättra och trimma er kundtjänst.

Hur positionerar ni er på marknaden?

  • Kan ta fram helt verksamhetsanpassade lösningar i ett standardsystem
  • Har ett 30-tal olika tillvalslösningar idag och är starka inom många branscher
  • Flerspråkstöd, används idag på 13 olika språk

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Behöver man anpassningar eller integrationer har vi kompetensen att snabbt och effektivt utföra jobbet.

Ingår regelbunden uppföljning, rådgivning och utbildning för att kunden ska ha bästa förutsättningar att jobba i plattformen.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Med plattformen Add blir det möjligt att involvera alla medarbetare i ett lättarbetat men samtidigt kraftfullt verksamhetssystem.

Det blir möjligt att hantera många delar i ett samordnat ledningssystem som att tydliggöra hur allt hänger ihop och med utmärkta sökfunktioner.

Omdömen

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Lätthanterligt och att det går att skräddarsy efter företagets behov.
Användargränssnittet och användarvänligheten
Att det är lättanvänt, även för dom som inte är inne i systemet så ofta. Behörighetsstrukturen i systemet gör också ett toppenjobb i det att det blir relevant för varje enskild medarbetare när dom loggar in.
ADD system passar perfekt som vårt ledningssystem. Det är lättöverskådligt, relativt enkelt när man förstår det. Mycket bra, trevlig och snabb support att ta till om man får problem.

Nackdelar

Det enda som jag kan kommentera på är att det uppdateras med en viss fördröjning, så om min kollega öppnat ett ärende, men jag själv skall svara kunden, så måste jag vänta ca 10 min innan jag får åtkomst till skrivfönstret i ärendet. Ett önskemål är också att det bland de fyra ikonerna högst upp (dvs "att hantera"; "hant. idag"; "inkomna idag"; "stängda idag") läggs till "mina ärenden" där man snabbt kan se hur många man själv har.
Korsa ärenden med varandra kan bli tydligare, funktionen finns men skulle kunna förtydligas en aning.
Kan inte komma på nåt konkret.
Att det inte finns ordentligt med lathundar. Därav en 4 för användarvänlighet.

ServIT Center

ServIT

Läs mer om ServIT Center

Add Ledningssystem

Addsystems

Läs mer om Add Ledningssystem

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI site