HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

Add Ledningssystem eller ServIT Center

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:-
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:320 kr/anv/mån
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?
  • Webbaserat, flexibelt & användarvänligt
  • Det går enkelt att byta ut eller lägga till lösningar i efterhand
  • Stöder arbetet mot ISO samt andra standarder
  • Automatisk tillgång till nya funktioner
  • Egen databas med fulla backuper varje natt
  • Finns översatt på 13 olika språk
  • Användarvänligt. Kort startsträcka, lätt att förstå och att komma i gång via ett elegant gränssnitt. Svensk ingenjörskonst när den är som bäst.
  • Prisvärt. Innehåller allt du behöver till lägre kostnad än våra konkurrenter.
  • Tryggt. En beprövad lösning som växer med behoven som används av många välkända företag.
Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?
  • Vi har en lång erfarenhet och god förståelse för kunders behov.
  • Vi lägger stor vikt vid användarupplevelsen av systemet, för att enklare engagera hela personalstyrkan.
  • Systemet kan förändras utan programmering vilket ger stor flexibilitet men kostnadseffektivitet och långsiktighet.
  • Kompetens. Vi har mycket kunnig svensk personal som hjälper er komma i gång snabbt och smidigt.
  • Jordnära. Vi levererar det ni behöver och anpassar med ert behov i centrum.
  • Trygghet. ServIT är en trygg leverantör med god lönsamhet som funnits på marknaden mer än 20 år.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Med plattformen Add blir det möjligt att involvera alla medarbetare i ett lättarbetat men samtidigt kraftfullt verksamhetssystem.

Det blir möjligt att hantera många delar i ett samordnat ledningssystem som att tydliggöra hur allt hänger ihop och med utmärkta sökfunktioner.

Behöver man anpassningar eller integrationer har vi kompetensen att snabbt och effektivt utföra jobbet.

Ingår regelbunden uppföljning, rådgivning och utbildning för att kunden ska ha bästa förutsättningar att jobba i plattformen.

Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem

  • 360 vy (oneview i realtid):
    Ingår
  • Avvikelsehantering:
    Ingår
  • Chat support:
  • Delegera & återkoppling av delärenden:
    Ingår
  • Digitala formulär & självbetjäning:
    Ingår
  • Helpdesk-ärendehantering:
    Ingår
  • Integration med ERP/ CRM:
    Ingår
  • Inventarier:
    Ingår
  • Kundanpassa & modellera rapporter:
    Ingår
  • Kundtjänsthantering & support:
  • Kunskapsdatabas:
  • Mobilanpassad gränsnitt:
    Ingår
  • Service management:
    Ingår
  • Självbetjäningsportal:
  • SLA & eskalering:
    Ingår
  • Statistik & uppföljningsmodul:
    Ingår
  • Triggers:
    Ingår
  • Webhooks & API:
    Ingår
  • Ärende- & svarsmallar:
    Ingår
  • 360 vy (oneview i realtid):
    Ingår
  • Avvikelsehantering:
    Ingår
  • Chat support:
    Ingår
  • Delegera & återkoppling av delärenden:
    Ingår
  • Digitala formulär & självbetjäning:
    Går att lägga till
  • Helpdesk-ärendehantering:
    Ingår
  • Integration med ERP/ CRM:
    Går att lägga till
  • Inventarier:
  • Kundanpassa & modellera rapporter:
    Ingår
  • Kundtjänsthantering & support:
    Ingår
  • Kunskapsdatabas:
    Ingår
  • Mobilanpassad gränsnitt:
  • Service management:
    Ingår
  • Självbetjäningsportal:
    Ingår
  • SLA & eskalering:
    Ingår
  • Statistik & uppföljningsmodul:
    Går att lägga till
  • Triggers:
    Ingår
  • Webhooks & API:
    Går att lägga till
  • Ärende- & svarsmallar:
    Ingår

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Att det är lättanvänt, även för dom som inte är inne i systemet så ofta. Behörighetsstrukturen i systemet gör också ett toppenjobb i det att det blir relevant för varje enskild medarbetare när dom loggar in.
ADD system passar perfekt som vårt ledningssystem. Det är lättöverskådligt, relativt enkelt när man förstår det. Mycket bra, trevlig och snabb support att ta till om man får problem.

Nackdelar

Kan inte komma på nåt konkret.
Att det inte finns ordentligt med lathundar. Därav en 4 för användarvänlighet.

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Lätthanterligt och att det går att skräddarsy efter företagets behov.
Användargränssnittet och användarvänligheten

Nackdelar

Det enda som jag kan kommentera på är att det uppdateras med en viss fördröjning, så om min kollega öppnat ett ärende, men jag själv skall svara kunden, så måste jag vänta ca 10 min innan jag får åtkomst till skrivfönstret i ärendet. Ett önskemål är också att det bland de fyra ikonerna högst upp (dvs "att hantera"; "hant. idag"; "inkomna idag"; "stängda idag") läggs till "mina ärenden" där man snabbt kan se hur många man själv har.
Korsa ärenden med varandra kan bli tydligare, funktionen finns men skulle kunna förtydligas en aning.

Add Ledningssystem

Addsystems

ServIT Center

ServIT