Vad är ServIT Center?
ServIT Center är ett verktyg för kontaktcenter som hanterar arbetsflödet i en kundtjänst.
I vårt ärendehanteringssystem bearbetas information från olika kanaler. Passar lika bra för er med bara 2 medarbetare som för er med flera hundra. Finns stöd för många olika kanaler och öppna API:er.
Med ServIT Center får ni en beprövad lösning som växer med behoven och som har använts i många år av massor med nöjda kunder.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?1-500
Mobilapp
Finns det mobilapp?Support
Hur kan ni kontakta leverantören?Utbildning
Hur kan ni utbilda kunden?Språk
På vilka språk finns systemet?SVEN
Geografiskt område
Var finns vi någonstans?SE
Pris från
Listpris från leverantör:320 kr/anv/mån
System från samma leverantör
Vilka mer system har leverantören?Varför gör man affärer med ServIT?
Varför väljer man ServIT Center?
- Användarvänligt. Kort startsträcka, lätt att förstå och att komma i gång via ett elegant gränssnitt. Svensk ingenjörskonst när den är som bäst.
- Prisvärt. Innehåller allt du behöver till lägre kostnad än våra konkurrenter.
- Tryggt. En beprövad lösning som växer med behoven som används av många välkända företag.
Varför väljer man er som leverantör?
- Kompetens. Vi har mycket kunnig svensk personal som hjälper er komma i gång snabbt och smidigt.
- Jordnära. Vi levererar det ni behöver och anpassar med ert behov i centrum.
- Trygghet. ServIT är en trygg leverantör med god lönsamhet som funnits på marknaden mer än 20 år.
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
- Kundupplevelse. Era kunder får en bra kundupplevelse och upplever ett professionellt bemötande.
- Effektivisera. Med kompetent och lättarbetat verktyg effektiviserar men verksamheten internt.
- Spårbarhet och uppföljning. Ta fram underlag för att förbättra och trimma er kundtjänst.
Vilka behov och utmaningar är det som ServIT Center löser för kunden?
Behöver man anpassningar eller integrationer har vi kompetensen att snabbt och effektivt utföra jobbet.
Ingår regelbunden uppföljning, rådgivning och utbildning för att kunden ska ha bästa förutsättningar att jobba i plattformen.
Recensioner & Omdömen om ServIT Center
Vad tycker andra om systemet?
Samlat omdömesbetyg
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
ServIT Center förekommer inom följande kategorier
ServIT Center produktfunktionaliteter
Ärendehanteringssystem
360 vy (oneview i realtid)
Ingår
Avvikelsehantering
Ingår
Chat support
Ingår
Delegera & återkoppling av delärenden
Ingår
Digitala formulär & självbetjäning
Går att lägga till
Helpdesk-ärendehantering
Ingår
Integration med ERP/ CRM
Går att lägga till
Kundanpassa & modellera rapporter
Ingår
Kundtjänsthantering & support
Ingår
Kunskapsdatabas
Ingår
Service management
Ingår
Självbetjäningsportal
Ingår
SLA & eskalering
Ingår
Statistik & uppföljningsmodul
Går att lägga till
Triggers
Ingår
Webhooks & API
Går att lägga till
Ärende- & svarsmallar
Ingår