Vad är ServIT Center?
ServIT Center är ett webbaserat verktyg för kontaktcenter som används för att hantera ett företags kundtjänst.
I vårt ärendehanteringssystem bearbetas information från olika kanaler. Passar lika bra för er med bara 2 medarbetare som för er med flera hundra. Finns stöd för många olika kanaler och öppna API:er.
Med ServIT Center får ni en beprövad lösning som växer med behoven och som har använts i många år av massor med nöjda kunder.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?1-500
Mobilapp
Finns det mobilapp?Support
Hur kan ni kontakta leverantören?Utbildning
Hur kan ni utbilda kunden?Språk
På vilka språk finns systemet?SVEN
Geografiskt område
Var finns vi någonstans?SE
Pris från
Listpris från leverantör:320 kr/anv/mån
System från samma leverantör
Vilka mer system har leverantören?Varför gör man affärer med ServIT?
Varför väljer man ServIT Center?
- Användarvänligt. Kort startsträcka, lätt att förstå och att komma i gång via ett elegant gränssnitt. Svensk ingenjörskonst när den är som bäst.
- Prisvärt. Innehåller allt du behöver till lägre kostnad än våra konkurrenter.
- Tryggt. En beprövad lösning som växer med behoven som används av många välkända företag.
Varför väljer man er som leverantör?
- Kompetens. Vi har mycket kunnig svensk personal som hjälper er komma i gång snabbt och smidigt.
- Jordnära. Vi levererar det ni behöver och anpassar med ert behov i centrum.
- Trygghet. ServIT är en trygg leverantör med god lönsamhet som funnits på marknaden mer än 20 år.
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
- Kundupplevelse. Era kunder får en bra kundupplevelse och upplever ett professionellt bemötande.
- Effektivisera. Med kompetent och lättarbetat verktyg effektiviserar men verksamheten internt.
- Spårbarhet och uppföljning. Ta fram underlag för att förbättra och trimma er kundtjänst.
Vilka behov och utmaningar är det som ServIT Center löser för kunden?
Behöver man anpassningar eller integrationer har vi kompetensen att snabbt och effektivt utföra jobbet.
Ingår regelbunden uppföljning, rådgivning och utbildning för att kunden ska ha bästa förutsättningar att jobba i plattformen.
Recensioner & Omdömen om ServIT Center
Vad tycker andra om systemet?
Samlat omdömesbetyg
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
ServIT Center förekommer inom följande kategorier
ServIT Center produktfunktionaliteter
Helpdesk system
Ansvarsfördelning
Ingår
Automatiserad ärendehantering
Ingår
Avvikelsehantering
Ingår
Behörighetsstyrning
Ingår
Dashboard med live-tracking
Ingår
Externt HelpDesk
Ingår
Integrationsstöd
Ingår
Internt HelpDesk
Ingår
Kunskapsbank
Ingår
Prioriteringsfunktion
Ingår
Påminnelsefunktion
Ingår
SLA-hantering
Ingår
Statistik & Uppföljning
Ingår
Kundservicesystem
Hanteringstid
Ingår
Livechat
Ingår
Prioriteringsfunktion
Ingår
Sentimentanalys
Ingår
Självhjälp
Ingår
Smart arbetsfördelning
Ingår
Standardsvar
Ingår
Statistik och Rapporter
Ingår
Telefon
Ingår
Tickets
Ingår
Ärendestatus
Ingår