Viskan
vs
Abicart

Företagsstorlek

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
Mobilapp
Molntjänst
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

-

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

605kr/mån

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i E-handelsplattform

Analysverktyg
Anpassade produktrekommendationer
Automatisk marknadsföring
CMS/ publiceringsverktyg
Headless
Integration (CRM, affärssystem)
Koppla till externa marknadsplatser
Kundgrupper/ segmentering
Omnikanal funktionalitet
PIM funktionalitet
Plug-ins/ add-ons
Prislistor
SEO verktyg
Stafflade priser
Analysverktyg
Anpassade produktrekommendationer
Automatisk marknadsföring
CMS/ publiceringsverktyg
Headless
Integration (CRM, affärssystem)
Koppla till externa marknadsplatser
Kundgrupper/ segmentering
Omnikanal funktionalitet
PIM funktionalitet
Plug-ins/ add-ons
Prislistor
SEO verktyg
Stafflade priser

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

  • Hög prestanda och säkerhet är viktigt.
  • Det ska vara enkelt att göra ändringar själv.
  • Automatisering i administration av produkter och priser.
  • Flexibel och snabb hantering av kampanjer.
  • Öppet API och stora möjligheter till integrationer.
  • Kraftfullt CMS utan begränsningar.
  • Låg Total Cost of Ownership.

Varför väljer man ert system?

Tyvärr, ingen data än.

Varför väljer man er som leverantör?

Viskan är en stabil partner som varit aktivt inom e-handel i drygt 25 år. Som användare av Viskan E-handelsplattform får du, förutom ett väldigt kraftfullt verktyg, tillgång till kompetens och support som hjälper dig växa.

Man väljer Viskan för att man, bland annat, vill ha stor flexibilitet och kontroll över sina dagliga processer. Administration av order ska gå snabbt och uppdateringar av priser och kampanjer ska vara smidigt. Man vill ha mer tid över till viktigare uppgifter än administration.

Alla Viskans kunder får en personlig Customer Manager som kommer finnas med och hjälpa e-handlare växa både sin affär och sitt användande av plattformen. Vi säkerställer att du får ut maximalt värde av din investering.

Varför väljer man er som leverantör?

Tyvärr, ingen data än.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Viskan E-handelsplattform är ett perfekt val för företag som har ambitioner att växa. Använder du e-handelsplattformen från Viskan så innebär det att du tar kontrollen över din affär. Med kontroll menar vi att du ger dig själv möjligheter att göra mer på egen hand. Allt administrativt arbete blir enkelt genom mängder av automationer i backoffice vilket sparar dig väldigt mycket tid. Tid du kan lägga på att utveckla din affär. Oavsett om du jobbar med traditionell e-handel, har fysiska butiker eller säljer subscriptions har Viskan E-handelsplattform all den funktionalitet du behöver. De systemen du sen vill lägga till integrerar du snabbt och enkelt via Viskan Open API.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Tyvärr, ingen data än.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Den enskilt största fördelen med Viskan E-handelsplattform innebär att du får en lätthanterad och flexibel plattform som är utformad för att driva en optimerad e-handelsaffär. Årtionden av erfarenhet och funktionsutveckling har gjort Viskan till en komplett plattform som är anpassningsbar till både traditionell e-handel och subscriptionförsäljning.

Komplexa systemarkitekturer innebär ofta lika komplext underhåll. Med Viskan som partner kan du lägga underhållet åt sidan och fokusera på att utveckla din affär och kundupplevelse. Med Viskan E-handelsplattform minimerar du nedtid genom högsta möjliga leveranssäkerhet.

Med Viskan E-handelsplattform får du optimerade processer, hög automation i det dagliga arbetet och stor kontroll över hela din verksamhet. Du får möjlighet och kapacitet att genomföra förändringar och anpassningar helt på egen hand i ett användarvänligt gränssnitt för både CMS och backoffice. Dessutom får du tillgång till expertkunskap om SEO, annonsering, webbdesign, UX och UI.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Tyvärr, ingen data än.

Samarbetet med leverantören
Support och service

Tyvärr, ingen data än.

Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Plattformens mångfaldhet
Enkelheten och snabbheten

Tyvärr, ingen data än.

Nackdelar

Plattformen kan utvecklas mer för att möta B2B kunder.
Tilläggskostnader för minsta förändring

Tyvärr, ingen data än.

Viskan

Viskan

Läs mer om Viskan

Abicart

Abicart

Läs mer om Abicart

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI site