HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
Yesbox - Medarbetarsamtal

Yesbox - Medarbetarsamtal

Yesbox

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Vad är Yesbox - Medarbetarsamtal?

Yesbox Medarbetarsamtal omfattar upplägg för personliga samtal och är ett värdefullt verktyg för organisationer som vill öka produktiviteten samt utveckla både kommunikation och arbetsmiljö.

I medarbetarsamtalen möter ledare sina medarbetare individuellt och diskuterar mål och utmaningar för att öka välmående och effektivitet.

När samtalen samlas digitalt ges möjlighet att följa samtalen över tid och få bättre överblick.

Yesbox erbjuder medarbetarsamtal där både medarbetare och chef väljer vad hen vill prata om.

När vi får välja samtalsämnen leds samtalet snabbt in på det som är viktigt. Reflektionen anpassas efter behov och engagemanget blir större. Det blir lättare att leda och arbeta med olika frågor som självledarskap

I Yesbox kompetenssamtal följs kunskaper, färdigheter och beteenden upp. Dvs som hjälper medarbetaren att möta krav på kompetenser i sin roll. Syftet är att leda medarbetaren i rätt riktning. Detta möjliggör för både chef och medarbetare att ge förslag till förbättrings- och utvecklingsområden.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
XSSML

Mobilapp

Finns det mobilapp?
JANEJ

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Utbildning

Hur kan ni utbilda leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SVEN

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
SENODK

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Pris från

Listpris från leverantör:
Från 42 kr/ månad och medarbetare

System från samma leverantör

Vilka mer system har leverantören?

Varför gör man affärer med Yesbox?

Varför väljer man Yesbox - Medarbetarsamtal?

Man vill arbeta både med en plattform som:

  • Fokuserar på motivation, mål och kompetens
  • Knyter ihop samtalen med enkäter
  • Bygger på en kombination av forskning vedertagen praxis och teknisk innovation

Varför väljer man er som leverantör?

  • Vi är lösningsorienterade med stor flexibilitet och hög servicenivå
  • Modulbaserad plattform där du köper det du behöver.
  • Vi delar med oss av vår långa erfarenhet

Yesbox knyter ihop den individuella processen med teamets behov och feedback

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

  • Hög servicenivå
  • Flexibel lösning som kan anpassas efter kundens behov.
  • Sätter uppföljning analys och reflektion i centrum
  • Lång erfarenhet från ledarskap och kommunikation
  • Forskningsbaserat och hållbart.

Vilka behov och utmaningar är det som Yesbox - Medarbetarsamtal löser för kunden?

  • bättre och tydligare kommunikation mellan chef och medarbetare
  • medarbetare tar fler initiativ
  • tillit skapar större transparens och tydlighet

Omdömen om Yesbox - Medarbetarsamtal

Vad tycker andra om systemet?

Samlat omdömesbetyg

4.635

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Användarnas uppfattning

Bra sätt att få reda på vad medarbetarna tycker om verksamheten. Viktigt att alla får möjlighet att uttrycka sin åsikt. Bra underlag för konstruktiva diskussioner. Stimulerar till delaktighet hos medarbetare när resultaten presenteras och diskuteras

Yesbox medarbetarundersökning

HR-supportLitet företagVeriferad personSverigeJanuari 2023

Vad gillar du mest?

Bra sätt att få reda på vad medarbetarna tycker om verksamheten. Viktigt att alla får möjlighet att uttrycka sin åsikt. Bra underlag för konstruktiva diskussioner. Stimulerar till delaktighet hos medarbetare när resultaten presenteras och diskuteras

Vad gillar du minst?

Lite svårt att hitta bland frågeutbudet.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

En del skall-krav kring arbetsmiljön går att följa upp.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Ett kompetent system för din anställdas utveckling!

Sales Director Distribution ScandinaviaStort företagVeriferad personSverigeJanuari 2023

Vad gillar du mest?

Möjligheten att enkelt anpassa systemet så att det fungerar för din verksamhet. Enkelt att arbeta med och tydligt för det anställda när det förstår upplägget.

Vad gillar du minst?

Finns inga direkta brister i systemet. Det är lite inkörning när man först sätter igång och systemet fungerar bättre för varje år då man har något att referera tillbaka till. Första året blir alltid lite trevande. Å andra sidan är del nog så med det flesta systemen som man implementerar.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Det sätter struktur och ger tydlig inriktning vad som krävs av dig som anställd. Det visar även en tydlighet och möjlighet att tillsammans ha en aktiv dialog av din roll på företaget.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

VDLitet företagVeriferad personSverigeJanuari 2023

Vad gillar du mest?

Enkelt att använda för både medarbetare och chef, lätt att följa upp satta mål.

Vad gillar du minst?

Något snårigt gränssnitt.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Yesbox ger en kontinuerlig uppföljning av mål, resultat och arbetsinsatser.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Yesbox - Medarbetarsamtal förekommer inom följande kategorier

Yesbox - Medarbetarsamtal produktfunktionaliteter

Medarbetarsamtal

Check-ins

Ingår

Dokumentation

Ingår

Färdiga samtalsmallar

Ingår

Personliga mål

Ingår

Påminnelser

Ingår

Utvecklingsplaner

Ingår