
Vad är Yesbox - Medarbetarsamtal?
Yesbox Medarbetarsamtal omfattar upplägg för personliga samtal och är ett värdefullt verktyg för organisationer som vill öka produktiviteten samt utveckla både kommunikation och arbetsmiljö.
I medarbetarsamtalen möter ledare sina medarbetare individuellt och diskuterar mål och utmaningar för att öka välmående och effektivitet.
När samtalen samlas digitalt ges möjlighet att följa samtalen över tid och få bättre överblick.
Yesbox erbjuder medarbetarsamtal där både medarbetare och chef väljer vad hen vill prata om.
När vi får välja samtalsämnen leds samtalet snabbt in på det som är viktigt. Reflektionen anpassas efter behov och engagemanget blir större. Det blir lättare att leda och arbeta med olika frågor som självledarskap
I Yesbox kompetenssamtal följs kunskaper, färdigheter och beteenden upp. Dvs som hjälper medarbetaren att möta krav på kompetenser i sin roll. Syftet är att leda medarbetaren i rätt riktning. Detta möjliggör för både chef och medarbetare att ge förslag till förbättrings- och utvecklingsområden.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?Mobilapp
Finns det mobilapp?Support
Hur kan ni kontakta leverantören?Utbildning
Hur kan ni utbilda leverantören?Språk
På vilka språk finns systemet?Geografiskt område
Var finns vi någonstans?Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?Pris från
Listpris från leverantör:System från samma leverantör
Vilka mer system har leverantören?Varför gör man affärer med Yesbox?
Varför väljer man Yesbox - Medarbetarsamtal?
Man vill arbeta både med en plattform som:
- Fokuserar på motivation, mål och kompetens
- Knyter ihop samtalen med enkäter
- Bygger på en kombination av forskning vedertagen praxis och teknisk innovation
Varför väljer man er som leverantör?
- Vi är lösningsorienterade med stor flexibilitet och hög servicenivå
- Modulbaserad plattform där du köper det du behöver.
- Vi delar med oss av vår långa erfarenhet
Yesbox knyter ihop den individuella processen med teamets behov och feedback
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
- Hög servicenivå
- Flexibel lösning som kan anpassas efter kundens behov.
- Sätter uppföljning analys och reflektion i centrum
- Lång erfarenhet från ledarskap och kommunikation
- Forskningsbaserat och hållbart.
Vilka behov och utmaningar är det som Yesbox - Medarbetarsamtal löser för kunden?
- bättre och tydligare kommunikation mellan chef och medarbetare
- medarbetare tar fler initiativ
- tillit skapar större transparens och tydlighet
Omdömen om Yesbox - Medarbetarsamtal
Vad tycker andra om systemet?
Användarnas uppfattning
Bra sätt att få reda på vad medarbetarna tycker om verksamheten. Viktigt att alla får möjlighet att uttrycka sin åsikt. Bra underlag för konstruktiva diskussioner. Stimulerar till delaktighet hos medarbetare när resultaten presenteras och diskuteras