Yesbox - Medarbetarsamtal
Yesbox
Vad är Yesbox - Medarbetarsamtal?
Säkerhet: Med Yesbox digitala medarbetarsamtal kan man säkerställa att mötet hålls på en säker plattform som möter de krav som ställs på exempelvis sekretess och personuppgiftshantering.
Enklare att dokumentera: Genom att använda Yesbox digitala verktyg kan man enklare dokumentera samtalet. Detta kan göra det lättare att gå tillbaka och se vad som har diskuterats och vad som har beslutats.
Möjlighet till visuella hjälpmedel: Genom att använda digitala verktyg kan man lättare använda visuella hjälpmedel, till exempel presentationsverktyg eller skärmdelning. Detta kan underlätta för både chefen och medarbetaren att förstå och kommunicera.
Bättre möjligheter för uppföljning: Yesbox medarbetarsamtal kan ge bättre möjligheter för uppföljning av åtgärder som har beslutats om under samtalet. Till exempel kan man skicka påminnelser om vad som har beslutats och vilka deadlines som gäller.
Sammanfattningsvis kan digitala medarbetarsamtal ge större flexibilitet, säkerhet och enklare dokumentation samt möjligheter för visuella hjälpmedel och uppföljning.
Yesbox erbjuder medarbetarsamtal där både medarbetare och chef väljer vad hen vill prata om.
När vi får välja samtalsämnen leds samtalet snabbt in på det som är viktigt. Reflektionen anpassas efter behov och engagemanget blir större.
I Yesbox kompetenssamtal följs kunskaper, färdigheter och beteenden upp. Dvs som hjälper medarbetaren att möta krav på kompetenser i sin roll. Syftet är att leda medarbetaren i rätt riktning. Detta möjliggör för både chef och medarbetare att ge förslag till förbättrings- och utvecklingsområden.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?
1-100
Mobilapp
Finns det mobilapp?
Support
Hur kan ni kontakta leverantören?
Utbildning
Hur kan ni utbilda kunden?
Språk
På vilka språk finns systemet?
SV
EN
Geografiskt område
Var finns vi någonstans?
SE
NO
DK
Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?
Ja
Nej
Pris från
Listpris från leverantör:
Max 42 kr/ månad och medarbetare
System från samma leverantör
Vilka mer system har leverantören?
Varför gör man affärer med Yesbox?
Varför väljer man Yesbox - Medarbetarsamtal?
Man vill arbeta både med en plattform som:
- Fokuserar på motivation, mål och kompetens
- Kan knyta ihop samtalen med pulsmätningar eller medarbetarundersökningar
- Bygger på en kombination av forskning och teknisk innovation
Varför väljer man er som leverantör?
- Vi är lösningsorienterade med stor flexibilitet och hög servicenivå
- Modulbaserad plattform där du köper det du behöver.
- Vi delar med oss av vår långa erfarenhet
Yesbox knyter ihop den individuella processen med teamets behov och feedback
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
- Hög servicenivå
- Flexibel lösning som kan anpassas efter kundens behov.
- Sätter uppföljning analys och reflektion i centrum
- Lång erfarenhet från ledarskap och kommunikation
- Forskningsbaserat och hållbart.
Vilka behov och utmaningar är det som Yesbox - Medarbetarsamtal löser för kunden?
- bättre och tydligare kommunikation mellan chef och medarbetare
- medarbetare tar fler initiativ
- bygger tillit, större transparens och tydlighet
Vad tycker andra om systemet?
Recensioner & Omdömen om Yesbox - Medarbetarsamtal
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Yesbox medarbetarundersökning
HR-support•
Litet företag•
Verifierad person•
Sverige•
Januari 2023
Vad gillar du mest?
Bra sätt att få reda på vad medarbetarna tycker om verksamheten. Viktigt att alla får möjlighet att uttrycka sin åsikt. Bra underlag för konstruktiva diskussioner. Stimulerar till delaktighet hos medarbetare när resultaten presenteras och diskuteras
Vad gillar du minst?
Lite svårt att hitta bland frågeutbudet.
Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?
En del skall-krav kring arbetsmiljön går att följa upp.
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Ett kompetent system för din anställdas utveckling!
Sales Director Distribution Scandinavia•
Stort företag•
Verifierad person•
Sverige•
Januari 2023
Vad gillar du mest?
Möjligheten att enkelt anpassa systemet så att det fungerar för din verksamhet. Enkelt att arbeta med och tydligt för det anställda när det förstår upplägget.
Vad gillar du minst?
Finns inga direkta brister i systemet. Det är lite inkörning när man först sätter igång och systemet fungerar bättre för varje år då man har något att referera tillbaka till. Första året blir alltid lite trevande. Å andra sidan är del nog så med det flesta systemen som man implementerar.
Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?
Det sätter struktur och ger tydlig inriktning vad som krävs av dig som anställd. Det visar även en tydlighet och möjlighet att tillsammans ha en aktiv dialog av din roll på företaget.
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
VD•
Litet företag•
Verifierad person•
Sverige•
Januari 2023
Vad gillar du mest?
Enkelt att använda för både medarbetare och chef, lätt att följa upp satta mål.
Vad gillar du minst?
Något snårigt gränssnitt.
Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?
Yesbox ger en kontinuerlig uppföljning av mål, resultat och arbetsinsatser.
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Yesbox - Medarbetarsamtal förekommer inom följande kategorier
Yesbox - Medarbetarsamtal produktfunktionaliteter
Medarbetarsamtal
Check-ins
Dokumentation
Färdiga samtalsmallar
Personliga mål
Påminnelser
Utvecklingsplaner
Passar detta
systemet mig?
Gör som 13000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.