Vad är Reda?
Reda är din moderna lösning för digitalisering och automatisering av leverantörsfakturor. Oavsett om du är egenföretagare, driver ett litet företag eller hanterar stora volymer av fakturor, blir Reda din första anhalt för smidig fakturahantering. Vi tolkar och validerar information, automatiserar kontering och attest, för att sedan skicka in dokumenten färdiga, klara och bokförda direkt i ditt ekonomisystem.
Reda erbjuder även smarta funktioner för bland annat redovisningsbyråer och företag som arbetar med projekt samt en unik lösning för radtolkning, vilket gör att även de mest komplexa fakturorna konteras automatiskt.
Så säg hej till automatisering och hejdå till onödiga kostnader. Med Reda får du full kontroll över din fakturahantering, sparar värdefull tid och kan fokusera på det som verkligen betyder något för ditt företag.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?
1-500+
Support
Hur kan ni kontakta leverantören?
Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?
Ja
Nej
Pris från
Listpris från leverantör:
4 kr/dokument
Språk
På vilka språk finns systemet?
SV
DA
NO
FI
EN
Geografiskt område
Var finns vi någonstans?
SE
DK
NO
FI
Global
Vad tycker andra om systemet?
Recensioner & Omdömen om Reda
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Fler borde upptäcka REDA och effektivisera arbetet.
Auktoriserad redovisnings konsult och byråägare•
Mikroföretag (1-10)•
Verifierad person•
Sverige