Questback
Questback
Vad är Questback?
Questbacks feedbackplattform gör insamling av feedback enkelt och smidigt. Med fokus på medarbetar- och kundupplevelser kan du skapa och analysera undersökningar som ger ovärderliga insikter.
Plattformen är användarvänlig, med anpassningsbara mallar och realtidsrapporter som gör det lätt att fatta datadrivna beslut. Oavsett om det handlar om snabba pulsmätningar eller långsiktig strategisk feedback, erbjuder Questback lösningar som ger resultat och driver tillväxt.
Det är ett kraftfullt verktyg för att skapa starkare relationer och engagemang.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?
11-500+
Mobilapp
Finns det mobilapp?
Support
Hur kan ni kontakta leverantören?
Utbildning
Hur kan ni utbilda kunden?
Språk
På vilka språk finns systemet?
SV
NO
FI
DA
EN
Geografiskt område
Var finns vi någonstans?
Global
SE
DK
FI
NO
Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?
Ja
Nej
Pris från
Listpris från leverantör:
Flexibel prisplan
Varför gör man affärer med Questback?
Varför väljer man Questback?
1. Enkelt och effektivt: En plattform som ger dig ovärderliga insikter på ett smidigt sätt.
2. Anpassningsbara lösningar: Skapa undersökningar som passar just dina behov.
3. Realtidsanalys: Fatta snabba och datadrivna beslut baserat på dina resultat.
Varför väljer man er som leverantör?
🌟 25 års erfarenhet: Vi har lång erfarenhet av att leverera pålitliga feedbacklösningar.
🌟 Skräddarsydd support: Vårt team är dedikerat till att förstå dina behov och stötta dig.
🌟 Lokal närvaro: Vi är alltid nära till hands och ger ett personligt bemötande. Svensk kontaktperson, svensk support och svenska feedbackkonsulter vid behov.
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
Questback är den ledande plattformen för feedback i Norden, med en lösning som kombinerar enkelhet och kraft. Det som gör oss unika är vår långa erfarenhet och vår förmåga att leverera skräddarsydda lösningar som verkligen gör skillnad. Vi fokuserar på att hjälpa företag fatta smartare beslut genom att lyssna på deras kunder och medarbetar vilket har resulterat i 1600+ återkommande kunder (genomsnittskunden stannar hos oss i 9 år 💪).
Vilka behov och utmaningar är det som Questback löser för kunden?
Questback löser de stora utmaningarna som organisationer står inför när det gäller att förstå och förbättra kunders och medarbetarnas upplevelser. Att skapa en undersökning och se svar kan fungera från vilket system som helst. Vårt smarta feedbackverktyg tillsammans med vår kompetenta personal är till för företag som vill göra skillnad på riktigt i sin organisation.
Axplock av exempel på vad Questback används till:
EX:
- Minska personalomsättningen
- Öka produktiviteten
- Minska sjukfrånvaron
- Höja engagemangsnivån
- Förbättra ledarskapet
- Coacha personalen till bättre resultat
CX:
- Minskad churn/kundtapp
- Ökad merförsäljning
- Driva rätt insikter för att göra välgrundade investeringar
- Öka nykundsförsäljningen
- Öka kundlojalitet
- Cross-försäljning
- Förbättra onboardingprocess
Vad tycker andra om systemet?
Recensioner & Omdömen om Questback
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Branschutvecklare•
Litet företag (11-100)•
Verifierad person•
Sverige•
Oktober 2024
Din roll
Branschutvecklare
Din företagsstorlek (antal anställda)
Litet företag (11-100)
Vad gillar du mest?
Fantastiskt bra support och samarbete med Questback!
Vad gillar du minst?
Finns inget!
Vilka affärskritiska problem upplever du att Questback löser?
Ger oss en bild av hur våra medlemmar upplever sin vardag och vilka bedömningar de har inför framtiden.
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Enkelt och driftsäkert
Vd•
Litet företag (11-100)•
Verifierad person•
Sverige•
Oktober 2024
Din roll
Vd
Din företagsstorlek (antal anställda)
Litet företag (11-100)
Vad gillar du mest?
Vi använder Questback sen flera år i syfte att kunna utveckla våra tjänster samt att mäta kundnöjdheten. Dessutom kontrollerar vi dagligen omdömen för att kunna korrigera om det skulle vara så att någon inte var nöjd. Vi använder det även i syfte att utveckla våra tjänster utifrån kommentarer från våra kunder. Det som är bäst är att det är enkelt och okomplicerat.
Vad gillar du minst?
Det jag skulle önska möjligen är ett något modernare gränssnitt och design. I övrigt är vi som sagt mycket nöjda.
Vilka affärskritiska problem upplever du att Questback löser?
Vi strävar att ha 100 % nöjda kunder och med hjälp av Questback kan vi snabbt fånga upp en kund som av någon anledning inte är helt nöjd. Vi skickar även rapporter med jämna mellanrum till ledare i kund-företag för att visa att de anställda är nöjda med vår service vilket stärker kundrelationen.
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Överlag en mycket bra plattform för undersökningar!
Affärschef•
Medelstort företag (101-500)•
Verifierad person•
Sverige•
Oktober 2024
Din roll
Affärschef
Din företagsstorlek (antal anställda)
Medelstort företag (101-500)
Vad gillar du mest?
Möjligheterna att skapa egna rapporter, snabb tillgång till aktuellt resultat.
Vad gillar du minst?
Begränsningarna med att kunna plocka ut data vid en given period. Allt är styrt till live-rapporter eller till krångliga modeller för att skicka ut. Lite inrutade filtreringsfunktioner när man ska sortera i rapporterna.
Vilka affärskritiska problem upplever du att Questback löser?
Kunskap om hur våra kunder upplever oss.
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Questback förekommer inom följande kategorier
Questback produktfunktionaliteter
Pulsmätningar
API Technical support
Automatiska utskick
Employee Net Promoter Score (eNPS)
Feedback
Forskningsbaserade frågor
Ge beröm
Heatmap Analys
Kontinuerligt pulsmätning
KPI:s/ NYCKELTAL
NPS benchmarks
Olika språk
Realtids data
Synk av personaldata
Enkätverktyg
Adaptiva formulär
Anpassningsbar design
Flera distrubitionskanaler
Flerspråkigt stöd
Mallbibliotek
Mobiloptimering
Realtidsanalys
Digitala formulär
API-Integration
Dokumentmallar
e-signering
Flexibla formulär
Skapa formulär
Statistik och Analys
Kundundersökningar verktyg
API
Automatiska påminnelser
Flera distributionskanaler
Flerspråkiga undersökningar
Flexibel design
Färdiga mallar
Net promoter score
Rapporter och analyser
Medarbetarundersökning
API uppsatt
Automatiska påminnelser
Benchmarking
Chattfunktion
Färdiga mallar
Krypterad information
Segmentera data
SMS
Valbar design
Verktyg för statistik & analys
Passar detta
systemet mig?
Gör som 13000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.
Om Questback
Questback har i över 25 år hjälpt organisationer att samla in och använda feedback för att driva tillväxt och förbättra sina kund- och medarbetarupplevelser.
Vi erbjuder en plattform som gör det enkelt att skapa och analysera undersökningar som ger ovärderliga insikter. Med en stark närvaro i Norden stödjer vi organisationer inom alla sektorer att ta smartare beslut baserade på feedback.
Vårt mål är att skapa starka, engagerade arbetsplatser och långsiktiga kundrelationer genom lösningar som är både användarvänliga och kraftfulla. Vi tror på att nyfikenhet och insikter driver innovation och förändring, och vi är här för att hjälpa dig att lyckas.