Alternativ

Vad är Omnichannel Customer Care?

Spotler Omnichannel Support är en kraftfull lösning som integrerar flera kommunikationskanaler för att effektivisera kundsupport och interaktion. Plattformen möjliggör en sömlös och enhetlig upplevelse över olika kanaler, inklusive e-post, chatt och sociala medier. Detta ger företag möjlighet att hantera kundfrågor och feedback på ett samordnat sätt oavsett vilken kanal kunderna väljer.

Vilka passar Omnichannel Customer Care för?

Funktionerna inom omnichannel-support gör det möjligt för företag att skapa en starkare närvaro och engagera sig med kunderna på deras villkor. Spotler riktar sig till företag som söker en helhetslösning för att optimera kundsupporten och skapa en enhetlig kundupplevelse över alla sina kommunikationskanaler.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?

11-500

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?

SV

EN

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?

Global

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?

Ja

Nej

Känner du till
Omnichannel Customer Care?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Jobbar du
för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Omnichannel Customer Care förekommer inom följande kategorier

Omnichannel Customer Care produktfunktionaliteter

Omnichannel

Analys och Rapportering

Automatisering och Workflow Management

Enhetlig Kundkommunikation över Kanaler

Integration av Flera Kommunikationskanaler

Personalisering

Passar detta
systemet mig?

Gör som 13000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vanligaste jämförelser i Omnichannel

LINK MobilityOmnichannel Customer Care
SinchOmnichannel Customer Care
Twilio CPaaSOmnichannel Customer Care
CxEngageOmnichannel Customer Care

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site