NUBA banner
NUBA logo

NUBA

NUBA

Alternativ

Vad är NUBA?

Se när alla är på rätt plats

Har behov av att inrapporterade tider alltid är korrekta?

-Ni ser på karta att personalen är på plats och ni kan bestämma att in och utcheckning bara går att göra när man är på rätt plats.

Eftersom användaren kan välja platsbaserad automatik in- och utcheckning så kan mobilen ligga kvar i fickan och ni får alltid in korrekta arbetstider.

Nuba är mer än bara en app för automatisk tidrapportering. Till exempel finns schemaläggning, personalliggare, tidbank och mycket mer.

Vi har marknadens modernaste och smidigaste tidrapporteringssystem och ni är igång på nolltid.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?

1-500

Mobilapp

Finns det mobilapp?

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Utbildning

Hur kan ni utbilda kunden?

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?

Ja

Nej

Pris från

Listpris från leverantör:

39 kr per aktiv användare och månad

Språk

På vilka språk finns systemet?

SV

EN

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?

SE

Varför gör man affärer med NUBA?

Varför väljer man NUBA?

  • Med position vid in och utcheckning får ni alltid korrekta tider och undviker slarv och fusk med arbetstiderna
  • Med platsbaserad automatisk in- och utcheckning påslagen i appen behöver inte användarna in ens ta fram sin mobil när de kommer och går.
  • Marknadens mest omtyckta app och en gränssnitt som funkar så väl i datorn som i mobilen får ni ett system som är flexibelt och lätt att arbeta i för alla.

Varför väljer man er som leverantör?

  • Vi har funnits 15 år och är egenfinansierade. Det gör oss till marknadens stabilaste leverantör.
  • Vi är små. Det gör oss flexibla och kundfokuserade. Vi utvecklar alltid Nuba efter våra kunders behov och önskemål.
  • Vi arbetar nära våra kunder. Det gör att vi alltid är tillgängliga och sätter alltid högrsta prioritet på at lösa era problem och frågor.

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

  • Lättanvänt system fokuserat på att ge korrekta arbetstider. Vad vi inte har är 1000 funktioner och val som nästan ingen behöver.
  • Vi arbetar med positionering på ett sätt som ingen annan i branchen gör. Se alla på karta och automatisk tidrapportering
  • Vi har marknadens smidigaste och modernaste app och att administrera är enkelt och görs från dator eller mobil.

Vilka behov och utmaningar är det som NUBA löser för kunden?

100% korrekta tidsrapporter

Saltade arbetstider leder till att ni tappar lönsamhet. Dessutom sjunker arbetsmoralen i hela teamet när de ser några kollegor komma undan med fusk och slarv.

Minska ert administrativa arbete

Känner ni frustration när ni varje månad behöver jaga in personalens tider? Tider som ofta är slarvigt skrivna och tagna från minnet och till arbetstagarens fördel.

Slipp oron för missnöjda kunder

Känner ni oro för att ni inte är på plats i den utsträckningen kunden förväntar sig? Misstänker ni att arbetet ibland blir slarvigt utfört när någon i personalen bara vill lämna jobbet så fort som möjligt?

Känner du
till NUBA?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

NUBA förekommer inom följande kategorier

NUBA produktfunktionaliteter

Tidrapporteringssystem

Analysverktyg för optimering

App

Arbetstidsschema

Attestering

Fakturering

Frånvaro & flex registrering

Integration med olika lönesystem

Modul i affärssystem

Personaliggare inkl

Projektredovisning & rapportering

Push notifikationer

Rapportering

Underlag till lön

Tidrapportering app

Arbetstidsscheman

Attestering

Fakturering

Frånvaro & flexregistrering

Integration med olika lönesystem

Löneunderlag

Personalliggare

Projektredovisning

Statistik och rapporter

Personalliggare

Anpassade meddelanden

Automatisk rapportering

Geografisk positionering

Hantering av flera arbetsplatser

Inloggnings- och utloggning

Integration med andra system

Integration med arbetsorder

Tillståndshantering

Passar detta
systemet mig?

Gör som 17000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Om NUBA

Om NUBA

För oss står du som kund alltid i fokus. Vi har en personlig kundtjänst som är redo att svara på frågor och vi utvecklar hela tiden systemet efter våra kunders önskemål.

Vi startade för 11 år sedan och har idag ca 500 företag som kunder. Nuba startade och drivs av oss, Mathias af Jochnick och Petter Strömberg

Vanligaste jämförelser i Tidrapporteringssystem

TimeLog PSANUBA
Visma ServeraNUBA
BlikkNUBA
Busy by 24SevenOfficeNUBA

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to en_GB siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site