

NUBA
NUBA
Vad är NUBA?
Se när alla är på rätt plats
Har behov av att inrapporterade tider alltid är korrekta?
-Ni ser på karta att personalen är på plats och ni kan bestämma att in och utcheckning bara går att göra när man är på rätt plats.
Eftersom användaren kan välja platsbaserad automatik in- och utcheckning så kan mobilen ligga kvar i fickan och ni får alltid in korrekta arbetstider.
Nuba är mer än bara en app för automatisk tidrapportering. Till exempel finns schemaläggning, personalliggare, tidbank och mycket mer.
Vi har marknadens modernaste och smidigaste tidrapporteringssystem och ni är igång på nolltid.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?
1-500
Mobilapp
Finns det mobilapp?
Support
Hur kan ni kontakta leverantören?
Utbildning
Hur kan ni utbilda kunden?
Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?
Ja
Nej
Pris från
Listpris från leverantör:
39 kr per aktiv användare och månad
Språk
På vilka språk finns systemet?
SV
EN
Geografiskt område
Var finns vi någonstans?
SE
Varför gör man affärer med NUBA?
Varför väljer man NUBA?
- Med position vid in och utcheckning får ni alltid korrekta tider och undviker slarv och fusk med arbetstiderna
- Med platsbaserad automatisk in- och utcheckning påslagen i appen behöver inte användarna in ens ta fram sin mobil när de kommer och går.
- Marknadens mest omtyckta app och en gränssnitt som funkar så väl i datorn som i mobilen får ni ett system som är flexibelt och lätt att arbeta i för alla.
Varför väljer man er som leverantör?
- Vi har funnits 15 år och är egenfinansierade. Det gör oss till marknadens stabilaste leverantör.
- Vi är små. Det gör oss flexibla och kundfokuserade. Vi utvecklar alltid Nuba efter våra kunders behov och önskemål.
- Vi arbetar nära våra kunder. Det gör att vi alltid är tillgängliga och sätter alltid högrsta prioritet på at lösa era problem och frågor.
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
- Lättanvänt system fokuserat på att ge korrekta arbetstider. Vad vi inte har är 1000 funktioner och val som nästan ingen behöver.
- Vi arbetar med positionering på ett sätt som ingen annan i branchen gör. Se alla på karta och automatisk tidrapportering
- Vi har marknadens smidigaste och modernaste app och att administrera är enkelt och görs från dator eller mobil.
Vilka behov och utmaningar är det som NUBA löser för kunden?
100% korrekta tidsrapporter
Saltade arbetstider leder till att ni tappar lönsamhet. Dessutom sjunker arbetsmoralen i hela teamet när de ser några kollegor komma undan med fusk och slarv.
Minska ert administrativa arbete
Känner ni frustration när ni varje månad behöver jaga in personalens tider? Tider som ofta är slarvigt skrivna och tagna från minnet och till arbetstagarens fördel.
Slipp oron för missnöjda kunder
Känner ni oro för att ni inte är på plats i den utsträckningen kunden förväntar sig? Misstänker ni att arbetet ibland blir slarvigt utfört när någon i personalen bara vill lämna jobbet så fort som möjligt?
Känner du
till NUBA?
Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!
NUBA förekommer inom följande kategorier
NUBA produktfunktionaliteter
Tidrapporteringssystem
Analysverktyg för optimering
App
Arbetstidsschema
Attestering
Fakturering
Frånvaro & flex registrering
Integration med olika lönesystem
Modul i affärssystem
Personaliggare inkl
Projektredovisning & rapportering
Push notifikationer
Rapportering
Underlag till lön
Tidrapportering app
Arbetstidsscheman
Attestering
Fakturering
Frånvaro & flexregistrering
Integration med olika lönesystem
Löneunderlag
Personalliggare
Projektredovisning
Statistik och rapporter
Personalliggare
Anpassade meddelanden
Automatisk rapportering
Geografisk positionering
Hantering av flera arbetsplatser
Inloggnings- och utloggning
Integration med andra system
Integration med arbetsorder
Tillståndshantering
Passar detta
systemet mig?
Gör som 17000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.
Om NUBA

För oss står du som kund alltid i fokus. Vi har en personlig kundtjänst som är redo att svara på frågor och vi utvecklar hela tiden systemet efter våra kunders önskemål.
Vi startade för 11 år sedan och har idag ca 500 företag som kunder. Nuba startade och drivs av oss, Mathias af Jochnick och Petter Strömberg