Vad är Minuba?
Minuba orderhantering är en avancerad digital lösning utformad för att optimera och effektivisera orderhanteringen för hantverkare och serviceföretag. Vårt system gör det enkelt för företag att hantera och följa upp ordrar från början till slut, vilket skapar en smidig och effektiv arbetsprocess. Med Minuba kan hantverkare skapa och dela ordrar, planera uppgifter, dokumentera arbetet och följa orderstatus – allt från en användarvänlig app.
Vilka passar Minuba för?
Minuba Orderhantering är idealiskt för hantverkare och serviceföretag i alla storlekar som vill förbättra sin orderhantering och öka effektiviteten. Vårt system används brett inom branscher som VVS, elinstallation, snickeri och andra serviceyrken.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?
1-500
Support
Hur kan ni kontakta leverantören?
Språk
På vilka språk finns systemet?
SV
DA
NO
EN
Geografiskt område
Var finns vi någonstans?
SE
DK
NO
Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?
Ja
Nej
Pris från
Listpris från leverantör:
Fr. 309kr/månaden
Känner du
till Minuba?
Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!
Jobbar du
för detta bolaget?
Läs om hur du uppdatera informationen här
Minuba förekommer inom följande kategorier
Minuba produktfunktionaliteter
Orderhanteringssystem
Fakturering
Integrerbart
Orderplanering
Rot och rut beräkning
Statistik och rapporter
Passar detta
systemet mig?
Gör som 13000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.