Alternativ

Vad är Minuba?

Minuba orderhantering är en avancerad digital lösning utformad för att optimera och effektivisera orderhanteringen för hantverkare och serviceföretag. Vårt system gör det enkelt för företag att hantera och följa upp ordrar från början till slut, vilket skapar en smidig och effektiv arbetsprocess. Med Minuba kan hantverkare skapa och dela ordrar, planera uppgifter, dokumentera arbetet och följa orderstatus – allt från en användarvänlig app.

Vilka passar Minuba för?

Minuba Orderhantering är idealiskt för hantverkare och serviceföretag i alla storlekar som vill förbättra sin orderhantering och öka effektiviteten. Vårt system används brett inom branscher som VVS, elinstallation, snickeri och andra serviceyrken.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?

1-500

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?

SV

DA

NO

EN

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?

SE

DK

NO

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?

Ja

Nej

Pris från

Listpris från leverantör:

Fr. 309kr/månaden

Känner du
till Minuba?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Jobbar du
för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Minuba förekommer inom följande kategorier

Minuba produktfunktionaliteter

Orderhanteringssystem

Fakturering

Integrerbart

Orderplanering

Rot och rut beräkning

Statistik och rapporter

Passar detta
systemet mig?

Gör som 13000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vanligaste jämförelser i Orderhanteringssystem

NetSuiteMinuba
BitlogMinuba
OdooMinuba
Visma BusinessMinuba

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site