Alternativ

Vad är Fröbergs Personalliggare?

Fröberg system för personalliggare är gjort för att vara en lätt lösning för företag att hantera och övervaka personalens arbetstider och närvaro på olika arbetsplatser på ett effektivt sätt. Med Fröbergs kan företag enkelt integrera och samordna personalhantering på flera arbetsplatser samtidigt genom integration med andra system. Systemet erbjuder även automatiserad rapportering och hantering av tillstånd för smidig hantering av personalen.

Vilka passar Fröbergs Personalliggare för?

Fröbergs system passar för små och medelstora företag inom olika branscher, inklusive bygg, industri och service som behöver en enkel och pålitlig lösning för att hantera personalens arbetstider och närvaro på ett effektivt sätt.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?

1-500+

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?

SV

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?

SE

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?

Ja

Nej

Känner du
till Fröbergs Personalliggare?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Jobbar du
för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Fröbergs Personalliggare förekommer inom följande kategorier

Fröbergs Personalliggare produktfunktionaliteter

Personalliggare

Automatisk rapportering

Geografisk positionering

Inloggnings- och utloggning

Passar detta
systemet mig?

Gör som 12000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vanligaste jämförelser i Personalliggare

ChronoxFröbergs Personalliggare
SmartDokFröbergs Personalliggare
FeroxTidFröbergs Personalliggare
REKYLFröbergs Personalliggare

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI site