Vad är Ebbot?
Ebbot erbjuder en användarvänlig plattform för att skapa fantastiska kundupplevelser online. Med AI och konversationell design utrustar vår plattform ditt företag med möjligheten att ge dina kunder en lika bra och personlig upplevelse online som de har fått i person. Samtidigt sparar du både tid och pengar genom att manuellt arbete automatiseras - utan att tumma på kundnöjdheten.
Idag har Ebbot ett 100-tal kunder och plattformen används av flera stora svenska aktörer som Rusta, NetOnNet, Nelly.com, Bubbleroom, och ett flertal energibolag och kommuner.
AI-Chatbot
Vår marknadsledande chatbot talar över 80 språk och förstår i snitt 80% av alla frågor ute hos våra kunder. Boten kan svara med text såväl som interaktiva kort vilket gör upplevelsen mer sömlös och mindre frustrerande för kunden.
Smart Livechatt
I vår Livechat hanteras varje chatt snabbare. Genom samarbete med chatboten och smidiga integrationer mot ticketing system blir varje hantering mer effektiv. Sätt boten på autopilot när uppgifter ska samlas in eller skapa tickets utan att behöva lämna chatten.
Conversation Starters / Smart triggers
Aktivera chatten med rätt budskap vid rätt tillfälle genom smarta triggers som aktiveras baserat på besökarnas beteende på hemsidan.
Interaktiva Produktguider
Guida kunder till rätt product med intelligenta flöden som översätter hårda produktfilter till mer mänskliga värden.
Messenger utskick
Bygg en lista med prenumeranter på Messenger. Skicka ut interaktiva nyheter och marknadskampanjer som engagerar kunder på en helt ny nivå.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?
1-500+
Support
Hur kan ni kontakta leverantören?
Språk
På vilka språk finns systemet?
SV
EN
DA
NO
FI
Geografiskt område
Var finns vi någonstans?
Global
Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?
Ja
Nej
Vad tycker andra om systemet?
Recensioner & Omdömen om Ebbot
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Integration
Chatbot
Automation & Data coordinator•
Stort företag (500+)•
Verifierad person•
Sverige•
Januari 2023
Vad gillar du mest?
Proffsig och lösningsorienterad personal.
Vad gillar du minst?
Att få fram det vi behöver korrigera eller förbättra i chatbotsvaren hade kunnat vara enklare.
Vilka affärskritiska problem upplever du att Ebbot löser?
Tar bort enkla frågor till vår kundservice. Ger oss möjlighet att snabbt upptäcka möjliga fel på våra siter då vi får enkelt överblick på vad kunderna har skrivit till chatboten.
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
IT Tekniker•
Litet företag (11-100)•
Verifierad person•
Sverige•
December 2022
Vad gillar du mest?
Väldigt grym support och hjälp vid implementationen
Vad gillar du minst?
hmm svårt att hitta något negativt
Vilka affärskritiska problem upplever du att Ebbot löser?
Vi får en handläggare , hjälpreda till
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Ett win-win verktyg för organisation och kund
Produktchef•
Litet företag (11-100)•
Verifierad person•
Sverige•
September 2022
Vad gillar du mest?
Först och främst måste jag berömma det fantastiska team från Ebbot vi jobbat med. Från dag ett har dialog och support från Charlotte och Pierre hållit högsta kvalité. Det jag älskar med produkten är att den tar bort "onödiga" mänskliga interaktioner som enkelt löses med hjälp av bot och ai. Med det sagt har Ebbot utvecklat ett system som känns både vänligt och mänskligt för konsumenten, men där vi kan leverera sekundsnabba svar samtidigt som avlastar vår kundtjänstavdelning. Win-win.
Vad gillar du minst?
Just nu finns Ebbot enbart som webapp, där vi tror att en iOS/Android app hade varit grymt som komplement.
Vilka affärskritiska problem upplever du att Ebbot löser?
- Vår kundtjänst avlastas och kan lägga sin tid mer effektivt på annat - Många kunder använder idag chatt som navigation på hemsidan, och kan på så vis få direkta svar på dessa frågor
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Jobbar du
för detta bolaget?
Läs om hur du uppdatera informationen här
Ebbot produktfunktionaliteter
Chatbot
AI chatbot
API
Flerspråkstöd
Integrationsmoduler
Kodfri
Koppling till Live Chat
Kundservice
Marknadsföring
Naturligt språk
Regelstyrd chatbot
SMS/meddelanden
Sociala medier integrering
Säljstöd
Livechatt
Anpassningsbart
Chatthistorik
Integrationsmoduler
Kundinformation
Mät kundnöjdhet
Proaktiv chat
Samlad Dashboard
Skärmdelning
Spåra besökares aktivitet
Svarsmallar
Passar detta
systemet mig?
Gör som 13000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.