Alternativ

Vad är Ebbot?

Ebbot erbjuder en användarvänlig plattform för att skapa fantastiska kundupplevelser online. Med AI och konversationell design utrustar vår plattform ditt företag med möjligheten att ge dina kunder en lika bra och personlig upplevelse online som de har fått i person. Samtidigt sparar du både tid och pengar genom att manuellt arbete automatiseras - utan att tumma på kundnöjdheten.

Idag har Ebbot ett 100-tal kunder och plattformen används av flera stora svenska aktörer som Rusta, NetOnNet, Nelly.com, Bubbleroom, och ett flertal energibolag och kommuner.

AI-Chatbot

Vår marknadsledande chatbot talar över 80 språk och förstår i snitt 80% av alla frågor ute hos våra kunder. Boten kan svara med text såväl som interaktiva kort vilket gör upplevelsen mer sömlös och mindre frustrerande för kunden.

Smart Livechatt

I vår Livechat hanteras varje chatt snabbare. Genom samarbete med chatboten och smidiga integrationer mot ticketing system blir varje hantering mer effektiv. Sätt boten på autopilot när uppgifter ska samlas in eller skapa tickets utan att behöva lämna chatten.

Conversation Starters / Smart triggers

Aktivera chatten med rätt budskap vid rätt tillfälle genom smarta triggers som aktiveras baserat på besökarnas beteende på hemsidan.

Interaktiva Produktguider

Guida kunder till rätt product med intelligenta flöden som översätter hårda produktfilter till mer mänskliga värden.

Messenger utskick

Bygg en lista med prenumeranter på Messenger. Skicka ut interaktiva nyheter och marknadskampanjer som engagerar kunder på en helt ny nivå.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?

1-500+

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?

SV

EN

DA

NO

FI

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?

Global

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?

Ja

Nej

Vad tycker andra om systemet?

Recensioner & Omdömen om Ebbot

Användarvänlighet

Samarbetet med leverantören

Support och service

Utbud av funktioner

Kundanpassning och flexibilitet

Integration

Värde för pengarna

Hur nöjd är du överlag?

Chatbot

Automation & Data coordinator

Stort företag

Verifierad person

Sverige

Januari 2023

Vad gillar du mest?

Proffsig och lösningsorienterad personal.

Vad gillar du minst?

Att få fram det vi behöver korrigera eller förbättra i chatbotsvaren hade kunnat vara enklare.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Tar bort enkla frågor till vår kundservice. Ger oss möjlighet att snabbt upptäcka möjliga fel på våra siter då vi får enkelt överblick på vad kunderna har skrivit till chatboten.

Användarvänlighet

Samarbetet med leverantören

Support och service

Utbud av funktioner

Kundanpassning och flexibilitet

Värde för pengarna

Hur nöjd är du överlag?

IT Tekniker

Litet företag

Verifierad person

Sverige

December 2022

Vad gillar du mest?

Väldigt grym support och hjälp vid implementationen

Vad gillar du minst?

hmm svårt att hitta något negativt

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Vi får en handläggare , hjälpreda till

Användarvänlighet

Samarbetet med leverantören

Support och service

Utbud av funktioner

Kundanpassning och flexibilitet

Integration

Värde för pengarna

Hur nöjd är du överlag?

Ett win-win verktyg för organisation och kund

Produktchef

Litet företag

Verifierad person

Sverige

September 2022

Vad gillar du mest?

Först och främst måste jag berömma det fantastiska team från Ebbot vi jobbat med. Från dag ett har dialog och support från Charlotte och Pierre hållit högsta kvalité. Det jag älskar med produkten är att den tar bort "onödiga" mänskliga interaktioner som enkelt löses med hjälp av bot och ai. Med det sagt har Ebbot utvecklat ett system som känns både vänligt och mänskligt för konsumenten, men där vi kan leverera sekundsnabba svar samtidigt som avlastar vår kundtjänstavdelning. Win-win.

Vad gillar du minst?

Just nu finns Ebbot enbart som webapp, där vi tror att en iOS/Android app hade varit grymt som komplement.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

- Vår kundtjänst avlastas och kan lägga sin tid mer effektivt på annat - Många kunder använder idag chatt som navigation på hemsidan, och kan på så vis få direkta svar på dessa frågor

Användarvänlighet

Samarbetet med leverantören

Support och service

Utbud av funktioner

Kundanpassning och flexibilitet

Integration

Värde för pengarna

Hur nöjd är du överlag?

Jobbar du
för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Ebbot förekommer inom följande kategorier

Ebbot produktfunktionaliteter

Chatbot

AI chatbot

API

Flerspråkstöd

Integrationsmoduler

Kodfri

Koppling till Live Chat

Kundservice

Marknadsföring

Naturligt språk

Regelstyrd chatbot

SMS/meddelanden

Sociala medier integrering

Säljstöd

Livechatt

Anpassningsbart

Chatthistorik

Integrationsmoduler

Kundinformation

Mät kundnöjdhet

Proaktiv chat

Samlad Dashboard

Skärmdelning

Spåra besökares aktivitet

Svarsmallar

Passar detta
systemet mig?

Gör som 13000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vanligaste jämförelser i Chatbot

Weply Ebbot
boost.ai Ebbot
Ada Ebbot
Kindly Ebbot

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site