Alternativ

Vad är Ebbot?

Ebbots AI-plattform erbjuder företag och organisationer ett snabbt, enkelt och säkert att skala både extern kundservice och intern support, utan att tumma på servicekvaliteten.

Deras plattform inkluderar:

AI-agenter

Automatiserad service som känns mänsklig. Med AI-agenter kan ni möta kunder och medarbetare snabbt, dygnet runt och med support som är både hjälpsam och mänsklig. Ni styr hur AI agenten svarar och att det stämmer med er tonalitet.

Livechatt

När ni vill låta en människa ta över. I livechatten växlar ni smidigt från AI till människa. Livechatten har ett intuitivt gränssnitt, snabbsvarsmallar och smarta power-ups som effektiviserar varje dialog.

EbbotGPT API

AI-lösningar som ni formar själva. Vårt API gör det möjligt att använda Ebbots säkra och specialiserade AI-modeller i era egna system. Ni skapar de AI-flöden som passar er verksamhet bäst – enkelt och säkert.

AI insights

Förstå vad som händer i era supportkonversationer på ett djupare plan med AI-driven analys. Undersök vad som fungerar, var det uppstår friktion och vilka frågor som ofta återkommer.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?

1-500+

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?

Ja

Nej

Språk

På vilka språk finns systemet?

SV

EN

DA

NO

FI

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?

Global

Vad tycker andra om systemet?

Recensioner & Omdömen om Ebbot

Användarvänlighet

Samarbetet med leverantören

Support och service

Utbud av funktioner

Kundanpassning och flexibilitet

Värde för pengarna

Hur nöjd är du överlag?

Integration

Chatbot

Automation & Data coordinator

Stort företag (500+)

Verifierad person

Sverige

Januari 2023

Vad gillar du mest?

Proffsig och lösningsorienterad personal.

Vad gillar du minst?

Att få fram det vi behöver korrigera eller förbättra i chatbotsvaren hade kunnat vara enklare.

Vilka affärskritiska problem upplever du att Ebbot löser?

Tar bort enkla frågor till vår kundservice. Ger oss möjlighet att snabbt upptäcka möjliga fel på våra siter då vi får enkelt överblick på vad kunderna har skrivit till chatboten.

Användarvänlighet

Samarbetet med leverantören

Support och service

Utbud av funktioner

Kundanpassning och flexibilitet

Värde för pengarna

Hur nöjd är du överlag?

IT Tekniker

Litet företag (11-100)

Verifierad person

Sverige

December 2022

Vad gillar du mest?

Väldigt grym support och hjälp vid implementationen

Vad gillar du minst?

hmm svårt att hitta något negativt

Vilka affärskritiska problem upplever du att Ebbot löser?

Vi får en handläggare , hjälpreda till

Användarvänlighet

Samarbetet med leverantören

Support och service

Utbud av funktioner

Kundanpassning och flexibilitet

Integration

Värde för pengarna

Hur nöjd är du överlag?

Ett win-win verktyg för organisation och kund

Produktchef

Litet företag (11-100)

Verifierad person

Sverige

September 2022

Vad gillar du mest?

Först och främst måste jag berömma det fantastiska team från Ebbot vi jobbat med. Från dag ett har dialog och support från Charlotte och Pierre hållit högsta kvalité. Det jag älskar med produkten är att den tar bort "onödiga" mänskliga interaktioner som enkelt löses med hjälp av bot och ai. Med det sagt har Ebbot utvecklat ett system som känns både vänligt och mänskligt för konsumenten, men där vi kan leverera sekundsnabba svar samtidigt som avlastar vår kundtjänstavdelning. Win-win.

Vad gillar du minst?

Just nu finns Ebbot enbart som webapp, där vi tror att en iOS/Android app hade varit grymt som komplement.

Vilka affärskritiska problem upplever du att Ebbot löser?

- Vår kundtjänst avlastas och kan lägga sin tid mer effektivt på annat - Många kunder använder idag chatt som navigation på hemsidan, och kan på så vis få direkta svar på dessa frågor

Användarvänlighet

Samarbetet med leverantören

Support och service

Utbud av funktioner

Kundanpassning och flexibilitet

Integration

Värde för pengarna

Hur nöjd är du överlag?

Jobbar du
för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Ebbot förekommer inom följande kategorier

Ebbot produktfunktionaliteter

Chatbot

AI chatbot

API

Flerspråkstöd

Integrationsmoduler

Kodfri

Koppling till Live Chat

Kundservice

Marknadsföring

Naturligt språk

Regelstyrd chatbot

SMS/meddelanden

Sociala medier integrering

Säljstöd

Livechatt

Anpassningsbart

Chatthistorik

Integrationsmoduler

Kundinformation

Mät kundnöjdhet

Proaktiv chat

Samlad Dashboard

Skärmdelning

Spåra besökares aktivitet

Svarsmallar

Passar detta
systemet mig?

Gör som 17000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vanligaste jämförelser i Chatbot

Weply Ebbot
Kindly Ebbot
boost.ai Ebbot
Ada Ebbot

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to en_GB siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site