
Vad är Ebbot?
Ebbot erbjuder en användarvänlig plattform för att skapa fantastiska kundupplevelser online. Med AI och konversationell design utrustar vår plattform ditt företag med möjligheten att ge dina kunder en lika bra och personlig upplevelse online som de har fått i person. Samtidigt sparar du både tid och pengar genom att manuellt arbete automatiseras - utan att tumma på kundnöjdheten.
Idag har Ebbot ett 100-tal kunder och plattformen används av flera stora svenska aktörer som Rusta, NetOnNet, Nelly.com, Bubbleroom, och ett flertal energibolag och kommuner.
AI-Chatbot
Vår marknadsledande chatbot talar över 80 språk och förstår i snitt 80% av alla frågor ute hos våra kunder. Boten kan svara med text såväl som interaktiva kort vilket gör upplevelsen mer sömlös och mindre frustrerande för kunden.
Smart Livechatt
I vår Livechat hanteras varje chatt snabbare. Genom samarbete med chatboten och smidiga integrationer mot ticketing system blir varje hantering mer effektiv. Sätt boten på autopilot när uppgifter ska samlas in eller skapa tickets utan att behöva lämna chatten.
Conversation Starters / Smart triggers
Aktivera chatten med rätt budskap vid rätt tillfälle genom smarta triggers som aktiveras baserat på besökarnas beteende på hemsidan.
Interaktiva Produktguider
Guida kunder till rätt product med intelligenta flöden som översätter hårda produktfilter till mer mänskliga värden.
Messenger utskick
Bygg en lista med prenumeranter på Messenger. Skicka ut interaktiva nyheter och marknadskampanjer som engagerar kunder på en helt ny nivå.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?Mobilapp
Finns det mobilapp?SaaS / egen server
Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?Support
Hur kan ni kontakta leverantören?Språk
På vilka språk finns systemet?Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?Pris från
Listpris från leverantör:Prismodell
Vilken modell passar din budget?Varför gör man affärer med Ebbot?
Varför väljer man Ebbot?
Säker & effektiv datahantering
På Ebbot tar vi din datasäkerhet på största allvar och erbjuder högsta möjliga standard när det gäller hantering av känslig information. Vår plattform är självklart 100% i enlighet med GDPR, med full hosting inom EU och kompletterande dishwasher-funktionalitet som tvättar din data på känslig information.
Snabb & användarvänlig plattform
Vi erbjuder en snabb och användarvänlig plattform som gör det enkelt för dig att bygga och underhålla och vidareutveckla din chatbot utan att behöva oroa dig för att det ska äta upp interna IT-resurser.
Flexibla integrationer
Med våra flexibla integrationer kan du koppla chatboten till de flesta ärendehanteringssystem, CRM-system och e-handelsplattformar. Vill du koppla din chatbot till ett system som inte finns med på vår lista över färdiga integrationer, behöver du inte oroa dig. Våra kompetenta bot-experter lever efter samma mantra som Gunde Svan - Ingenting är omöjligt.
Varför väljer man er som leverantör?
Teknisk kompetens
Som experter inom AI och chatbotar håller vi oss ständigt uppdaterade för att våra kunder alltid ska ha tillgång till den senaste tekniken. Med all kompetens tillgänglig in-house kan vi dessutom leverera nya funktioner både snabbt och effektivt.
Kundupplevelsen i fokus
Automatisering och kostnadseffektivitet i all ära, men det får aldrig ske på bekostnad av kundnöjdheten! Därför är ett fokus på kundupplevelsen något som genomsyrar hela vår plattform och sättet vi tar oss an dig och dina kunder.
Helhetsperspektiv
Vi tror på vikten av att se på kundresan ur ett helhetsperspektiv och har utformat produkter för alla delar av resan. Från det allra första mötet med en potentiell kund till att bygga en stark och långsiktig lojalitet.
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
Svensk leverantör
Ebbot är ett svenskt företag med grundare som har lång erfarenhet inom att bygga upp effektiva kundserviceteam. Denna bakgrund har skapat en stark företagskultur där alla brinner för att förbättra kundresan med hjälp av ny teknik. Vilket har skapat en djup förståelse för de behov och utmaningar kunden står inför när det kommer till att skapa kundnöjdhet online.
Nära samarbete
Vi strävar alltid efter att skapa personliga relationer med våra kunder för att kunna förstå deras unika behov och anpassa våra lösningar på bästa sätt. Ett nära samarbete mellan oss och våra kunder är därför vårt mål.
Branschspecifika lösningar
Vår erfarenhet av att arbeta med många olika branscher ger oss möjlighet att förstå de specifika utmaningar som varje bransch står inför, och att på så sätt kunna erbjuda skräddarsydda lösningar som passar ert företags behov.
Vilka behov och utmaningar är det som Ebbot löser för kunden?
Ökad tillgänglighet
En chatbot ger din verksamhet möjligheten att bemöta kunder under dygnets alla timmar. Ett tempo och tillgänglighet som till och med den duktigaste kundtjänstmedarbetaren hade haft svårt att klara av!
Minskad belastning på kundtjänst
Att jobba med kundservice kan vara fantastiskt, men inte om man måste svara på samma frågor dag ut och dag in. Eftersom en chatbot tar hand om de repetitiva frågorna kan de mänskliga medarbetarna istället ägna sig åt de mer komplexa ärendena=jobbet blir roligare!
Sänkta kostnader
Eftersom en chatbot kan hantera och automatisera majoriteten av de flesta supportärenden som kommer in, vilket frigör behovet mänskliga resurser - och med det även kostnaderna.
Omdömen om Ebbot
Vad tycker andra om systemet?
Användarnas uppfattning
Proffsig och lösningsorienterad personal.