Summera Support
vs
Chronox

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
Mobilapp
Molntjänst
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

695 kr/mån

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

Från 49 k...

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Arbetsordersystem

Artikelregister med priser
Avtalshantering
Checklista
Digital signering
Dokumenthantering
Fakturaunderlag
GDPR-stöd
GPS-stöd
Integration lönesystem/ bokföring
Kundtillgång projektstatus
Logga materialförbrukning
Offertverktyg
Personalliggare
Projektkopplad utläggsregistrering
Resultatanalys
Schemaläggning
Tidrapportering
Artikelregister med priser
Avtalshantering
Checklista
Digital signering
Dokumenthantering
Fakturaunderlag
GDPR-stöd
GPS-stöd
Integration lönesystem/ bokföring
Kundtillgång projektstatus
Logga materialförbrukning
Offertverktyg
Personalliggare
Projektkopplad utläggsregistrering
Resultatanalys
Schemaläggning
Tidrapportering

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

  • Enkelt att använda med minimalt utbildningsbehov
  • Skräddarsytt för olika arbetsmetoder och branscher, vilket ger användarna en trygghet

Varför väljer man ert system?

  • Användarvänligt: En av de viktigaste aspekterna i Chronox är att det är lätt att använda både för rapportör och administratör.
  • Support: Personlig support och kundservice på svenska.
  • Anpassningsbart: Vi kan anpassa systemet efter din verksamhets behov och tillväxt, ni får ett skräddarsytt system som passar just er.

Varför väljer man er som leverantör?

  • Snabbt att komma igång utan krångel
  • Lyssnar och tillgodoser kundens behov
  • Bra och snabb support

Varför väljer man er som leverantör?

  • Gedigen kunskap och erfarenhet sedan 2012.
  • Vi erbjuder gratis support genom mejl, telefon eller på plats. Ni når oss alla arbetsdagar mellan kl 08-17.
  • Vi skräddarsyr och anpassar systemet efter verksamhetens behov och storlek.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Konkurrenskraftig prissättning, driftsäkert och lättanvänt.

Vi är snabba på bollen och siktar alltid på att hitta den bästa lösningen för er. Med oss som leverantör slipper ni långa projektplaner för att komma igång eller få ändringar implementerade.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Chronox har funnits sedan 2012 och har hjälpt stora som små verksamheter med digital tidrapportering och elektroniska personalliggare. Med flera branschorganisationers stöd genom åren gör oss till de äldsta och mest kunniga i området.

Eftersom vi anpassar våra tjänster och skräddarsyr efter företagets storlek och behov har vi underlättat för många verksamheter som kunnat sparat pengar och tid.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Summera Support ser till att inga ärenden hamnar mellan stolarna och er personal har alltid en tydlig bild över ärenden som ska utföras. Få en bra överblick av hela kedjan från start av ett ärende till slutrapportering och statistik (koppla på fakturering av ärenden via våra kopplingar till Visma och Fortnox).

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Chronox gör det enkelt att rapportera tid via mobil eller dator – snabbt, digitalt som minskar möjligheter till fel.

Chronox skapar automatiska tidrapporter som kan användas för fakturering och löneutbetalningar – korrekt och smidigt.

Chronox sparar företag tid, pengar och minskar administration genom att göra tidrapporteringen snabb, smidig och anpassningsbar.

Chronox är anpassningsbart och fungerar för olika branscher som konsult, bygg och service, oavsett företagets storlek.

Tid är din dyrbaraste resurs så använd den väl.

Omdömen

Baserat på 13 omdömen

Baserat på 6 omdömen

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Omdömen

Fördelar

Enkelt och självinstruerande samt snabb support
Den enkla men ändå funktionella layouten och funktionen .
Spara otroligt med tid. Säkrar att rapporter kommer då den är kopplad till en orden.
Enkelheten för oss användare samt att det är mycket prisvärt mot andra system vi provat !

Omdömen

Nackdelar

Att det saknas möjlighet att bifoga filer till adresser/objekt
Med många kunder/användare blir det i vissa moment lite oövergripligt.
När man ska leta bland tidigare rapporter ser jag inte sökruta, man måste "bläddra"
Saknar statestik men det är på gång

Summera Support

Summera Support

Läs mer om Summera Support

Chronox

Chronox

Läs mer om Chronox

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to en_GB siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site