Add Ledningssystem
vs
SugarCRM
Företagsstorlek
Antal anställda
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Plattform
Molntjänst
On-premises
Mobilapp
Molntjänst
On-premises
Mobilapp
Prisinformation
Gratis testperiod
Pris från
-
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från
ca 1390kr...
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem
360 vy (oneview i realtid)
Ärende- & svarsmallar
Avvikelsehantering
Chat support
Delegera & återkoppling av delärenden
Digitala formulär & självbetjäning
Helpdesk-ärendehantering
Integration med ERP/ CRM
Inventarier
Kundanpassa & modellera rapporter
Kundtjänsthantering & support
Kunskapsdatabas
Mobilanpassad gränsnitt
Service management
Självbetjäningsportal
SLA & eskalering
Statistik & uppföljningsmodul
Triggers
Webhooks & API
360 vy (oneview i realtid)
Ärende- & svarsmallar
Avvikelsehantering
Chat support
Delegera & återkoppling av delärenden
Digitala formulär & självbetjäning
Helpdesk-ärendehantering
Integration med ERP/ CRM
Inventarier
Kundanpassa & modellera rapporter
Kundtjänsthantering & support
Kunskapsdatabas
Mobilanpassad gränsnitt
Service management
Självbetjäningsportal
SLA & eskalering
Statistik & uppföljningsmodul
Triggers
Webhooks & API
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Webbaserat, flexibelt & användarvänligt
- Det går enkelt att byta ut eller lägga till lösningar i efterhand
- Stöder arbetet mot ISO samt andra standarder
- Automatisk tillgång till nya funktioner
- Egen databas med fulla backuper varje natt
- Finns översatt på 13 olika språk
Varför väljer man ert system?
Tyvärr, ingen data än.
Varför väljer man er som leverantör?
- Vi har en lång erfarenhet och god förståelse för kunders behov.
- Vi lägger stor vikt vid användarupplevelsen av systemet, för att enklare engagera hela personalstyrkan.
- Systemet kan förändras utan programmering vilket ger stor flexibilitet men kostnadseffektivitet och långsiktighet.
Varför väljer man er som leverantör?
Tyvärr, ingen data än.
Hur positionerar ni er på marknaden?
- Kan ta fram helt verksamhetsanpassade lösningar i ett standardsystem
- Har ett 30-tal olika tillvalslösningar idag och är starka inom många branscher
- Flerspråkstöd, används idag på 13 olika språk
Hur positionerar ni er på marknaden?
Tyvärr, ingen data än.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Med plattformen Add blir det möjligt att involvera alla medarbetare i ett lättarbetat men samtidigt kraftfullt verksamhetssystem.
Det blir möjligt att hantera många delar i ett samordnat ledningssystem som att tydliggöra hur allt hänger ihop och med utmärkta sökfunktioner.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Baserat på 18 omdömen
Baserat på 13 omdömen
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Omdömen
Fördelar
Att det är lättanvänt, även för dom som inte är inne i systemet så ofta. Behörighetsstrukturen i systemet gör också ett toppenjobb i det att det blir relevant för varje enskild medarbetare när dom loggar in.
ADD system passar perfekt som vårt ledningssystem. Det är lättöverskådligt, relativt enkelt när man förstår det. Mycket bra, trevlig och snabb support att ta till om man får problem.
Bytet till Sugar Sell och ännu mer Sugar Serve har tillåtit oss att helt ändra hur vi använder vårt CRM. Nu har vi en databas som vi kan ta fram rapporter från och allokera processer till. Serve med CJP och BPM tillåter en strategisk process med automatiserade steg som behöver följas för att kunna nå nästa steg. Det innebär att viktiga steg inte missas. För användaren är det strömlinjeformat och användarvänligt dessutom. Bra jobbat!
Lättanvänt. Att navigera är superenkelt. Användargränssnittet är trevligt. Supporten är fantastisk. Jag tycker om deras Dashboard.
Omdömen
Nackdelar
Kan inte komma på nåt konkret.
Att det inte finns ordentligt med lathundar. Därav en 4 för användarvänlighet.
De dynamiska rapporterna behöver fler alternativ för grafer. Jag saknar även detaljerade år-till-år rapporter.
Vissa plugins funkar inte så bra. Speciellt tredjeparts plugins. Kostnaden för att komma igång är ganska hög. Det är inte så anpassningsbart, men det finns å andra sidan många features. Ibland kan det lagga lite och ta tid att ladda. Supporten är långsam ibland, men de försöker ändå lösa problemen.
Tyvärr, ingen data än.