Canvas
vs
Sharespine

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
Mobilapp
Molntjänst
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

Fra kr. 6...

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

Fr. 195kr...

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Integrationsplattform

Analys och rapportering
API
Drag och släpp funktionalitet
Enkel inloggning (SSO)
Grafisk översikt över plattformen
Hantera behörigheter
Informationsfilter
Kontinuerlig informationskontroll
Portal för utveckling
Schemalagda aktiviteter
Skalbar plattform
Varningssystem
Analys och rapportering
API
Drag och släpp funktionalitet
Enkel inloggning (SSO)
Grafisk översikt över plattformen
Hantera behörigheter
Informationsfilter
Kontinuerlig informationskontroll
Portal för utveckling
Schemalagda aktiviteter
Skalbar plattform
Varningssystem

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

Low Code och AI

Snabb och enkel integration med hjälp av vår integrationsplattform förhindrar långsam och dyr administration. Plattformen bygger på low-code-principen och inkluderar även kodning via AI-prompter och automatiserad dokumentation. Det innebär att alla organisationer - stora som små - kan dra nytta av ökad effektivitet.

Snabb uppstart

Vårt API-bibliotek består av hundratals applikationer som hjälper företag att effektivisera sin verksamhet på olika plattformar. Kom igång, ta fram prototyper och utveckla vidare om du behöver. Du kommer dit snabbare genom att välja Canvas.

Enkelt underhåll

Underhåll har aldrig varit enklare: logga bara in på Canvas och gör ändringarna direkt i koden (eller så kan vårt PS-team göra det). Inga fler komplicerade API-justeringar. Dashboarden ger dig en fullständig översikt över statusen för dina integrationer, inklusive olika felmeddelandetjänster.

Varför väljer man ert system?

Tyvärr, ingen data än.

Varför väljer man er som leverantör?

Plattform och professionella tjänster

ConnectMyApps kombinerar en integrationsplattform i världsklass (iPaaS) med ett Professional Services-team, vilket innebär att kunderna får fördelarna med att kunna bygga integrationer på ett robust och pålitligt system, samtidigt som de får mänskligt stöd när det behövs.

Tillförlitlighet

ConnectMyApps grundades för över 10 år sedan och har idag över 1000 kunder, däribland några av världens mest kända varumärken. Vi är stolta över att kunna säga att vårt genomsnittliga kundlivscykelvärde är >9 år och växer! Idag har vi kunder på tre kontinenter, integrationer i hundratals olika system, vi är ISO 27001-certifierade och har fullt stöd för GDPR.

Stort bibliotek av applikationer

Genom att sömlöst integrera en rad olika applikationer - både i molnet och på plats - gör plattformen det möjligt för företag att automatisera uppgifter som annars skulle kräva manuell informationsbehandling. Om en viss applikation inte finns i vårt bibliotek kan vårt PS-team bygga skräddarsydda integrationer för praktiskt taget alla applikationer. Ta kontakt med oss. Vi älskar utmaningar!

Varför väljer man er som leverantör?

Tyvärr, ingen data än.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Marknadsledande leverantör av iPaaS

Vi är den enda leverantören i Norge av en integrationsplattform som tjänst (iPaaS). Vi har under de senaste 10 åren byggt upp kompetens inom affärslogik för affärskritiska applikationer som ERP, HRM, CRM, BI och Payroll. Genom att välja oss får du en kombination av en robust plattform som hanterar dina integrationsbehov och tillgång till ett team av experter som hjälper dig när du behöver det.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Tyvärr, ingen data än.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Integrationer mellan dina viktigaste affärsapplikationer

Genom att använda en integrationsplattform (iPaaS) kan du enklare etablera och underhålla säkra integrationer mellan dina viktigaste affärsapplikationer - till en lägre och förutsägbar kostnad. Detta leder till ökad konkurrenskraft genom snabbare beslut baserade på bättre dataflöde och tillgång till information när du behöver den. Dessutom kan du spara tid och fokusera på din organisations kärnuppgifter istället för manuella datahanteringsprocesser. Samtidigt är Canvas en framåtblickande investering som tar hänsyn till förändringar i era affärsapplikationer och behov över tid.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Baserat på 7 omdömen

Baserat på 1 omdömen

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Omdömen

Fördelar

CMA har stort bibliotek av applikationer, så vi kan sätta fort i gänget. Det professionella serviceteamet är också super kompetent och erbjuder god hjälp.
User experience, reliability
Otroligt proffsig och smidig onboarding, integrationerna föll på plats och allt fungerade från start!

Omdömen

Nackdelar

stöder endast javascript

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Canvas

ConnectMyApps

Läs mer om Canvas

Sharespine

Sharespine

Läs mer om Sharespine

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site