Yesbox
vs
Questback
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
Max 42 kr...
Flexibel ...
Produktfunktionaliteter i Pulsmätningar
Produktfunktionaliteter i Medarbetarundersökning
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
Varför väljer kunder Yesbox?
✔ Full flexibilitet – anpassa frågor, frekvens och resultatgruppering helt efter era behov.
✔ Insikter som leder till åtgärder – tydliga rapporter, jämförelser över tid och smart uppföljning.
✔ Hög svarsfrekvens – effektiva påminnelser via sms och e-post samt användarvänlig design.
Välj en medarbetarundersökning som inte bara ger insikter utan också verktygen för att agera på dem.
Läs mer på https://medarbetarundersokning.se/
Varför väljer man ert system?
1. Enkelt och effektivt: En plattform som ger dig ovärderliga insikter på ett smidigt sätt.
2. Anpassningsbara lösningar: Skapa undersökningar som passar just dina behov.
3. Realtidsanalys: Fatta snabba och datadrivna beslut baserat på dina resultat.
Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer kunder Yesbox som leverantör?
✔ Snabba, flexibla och med personlig service i toppklass.
✔ Djup kompetens inom medarbetarskap, ledarskap och datadriven HR.
✔ Fokus på psykologisk trygghet och motivation – avgörande för säkerhet, innovation och samarbete.
Varför väljer man er som leverantör?
🌟 25 års erfarenhet: Vi har lång erfarenhet av att leverera pålitliga feedbacklösningar.
🌟 Skräddarsydd support: Vårt team är dedikerat till att förstå dina behov och stötta dig.
🌟 Lokal närvaro: Vi är alltid nära till hands och ger ett personligt bemötande. Svensk kontaktperson, svensk support och svenska feedbackkonsulter vid behov.
Hur positionerar ni er på marknaden?
🔹 Mäter med mening – omvandlar data till engagemang och riktning.
🔹 Smart feedback. Skapar trygga team. och verklig förändring.
🔹 Plattformen som förstår människor – och hjälper er agera.
🔹 Från rimlig puls till framsteg – tekniken som stöttar kulturen.
🔹 Vi hjälper er lyssna, förstå – och bygga framtidens arbetsplats.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Questback är den ledande plattformen för feedback i Norden, med en lösning som kombinerar enkelhet och kraft. Det som gör oss unika är vår långa erfarenhet och vår förmåga att leverera skräddarsydda lösningar som verkligen gör skillnad. Vi fokuserar på att hjälpa företag fatta smartare beslut genom att lyssna på deras kunder och medarbetar vilket har resulterat i 1600+ återkommande kunder (genomsnittskunden stannar hos oss i 9 år 💪).
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov & utmaningar löser vi för våra kunder?
✔ Skapa förändring, inte bara mäta – en koncern inom tekniksektorn använder Yesbox för att koppla pulsmätningar till konkreta teamåtgärder i arbetsmiljöarbetet.
✔ Attrahera och behålla talang – ett byggföretag med hög personalomsättning fick via våra analyser syn på vad som skapar lojalitet och engagemang i olika yrkesroller.
✔ Reagera i tid – inte för sent – genom regelbundna pulser upptäcker kunder tidiga tecken på otydlighet, stress eller bristande ledarskap innan det slår mot resultatet.
✔ Bygga kultur med riktning – våra modeller (t.ex. STARS/SCARF) hjälper HR och ledning att följa upp mjuka värden på ett strukturerat och strategiskt sätt.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Questback löser de stora utmaningarna som organisationer står inför när det gäller att förstå och förbättra kunders och medarbetarnas upplevelser. Att skapa en undersökning och se svar kan fungera från vilket system som helst. Vårt smarta feedbackverktyg tillsammans med vår kompetenta personal är till för företag som vill göra skillnad på riktigt i sin organisation.
Axplock av exempel på vad Questback används till:
EX:
- Minska personalomsättningen
- Öka produktiviteten
- Minska sjukfrånvaron
- Höja engagemangsnivån
- Förbättra ledarskapet
- Coacha personalen till bättre resultat
CX:
- Minskad churn/kundtapp
- Ökad merförsäljning
- Driva rätt insikter för att göra välgrundade investeringar
- Öka nykundsförsäljningen
- Öka kundlojalitet
- Cross-försäljning
- Förbättra onboardingprocess
Omdömen
Baserat på 12 omdömen
Baserat på 3 omdömen
Omdömen
Fördelar
Omdömen