Multisoft
vs
Antalys
Företagsstorlek
Antal anställda
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Plattform
Molntjänst
On-premises
Mobilapp
Molntjänst
On-premises
Mobilapp
Prisinformation
Gratis testperiod
Pris från
-
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från
Prenumera...
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Produktfunktionaliteter i Low-code plattform
Analysverktyg
API
Applikationsutveckling för mobil
Drag och släpp funktioner
Färdiga mallar
Gränssnitt för olika enheter
Inbyggda säkerhetsåtgärder
Visualiserade processer
Analysverktyg
API
Applikationsutveckling för mobil
Drag och släpp funktioner
Färdiga mallar
Gränssnitt för olika enheter
Inbyggda säkerhetsåtgärder
Visualiserade processer
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Användarvänligt, enkelt och snabbt
- Slipp administration och dubbelarbete genom automatisering
- Samla allt som behövs på en och samma plats. Integrera till både gamla och nya system vid behov
Varför väljer man ert system?
- Utvecklad för tjänste- och produktproducerande företag
- Lätt att uppdatera priser, affärsregler och beräkningar
- Lätt att tillämpa olika prismodeller
Varför väljer man er som leverantör?
- Multisoft bildades 1995 och har levererat över 400+ system till bl.a. kunder såsom Volvo, Stockholms Stad och Länsförsäkringar
- Vi anpassar systemlösningarna efter verksamheten
- Systemet kan växa i takt med förändring och uppdateringar sker blixtsnabbt
Varför väljer man er som leverantör?
- Vi brinner för teknik som driver intäkter och effektivitet för våra kunder.
- Affärsautomation är inte bara en tjänst – det är en passion. Vi är ett mycket specialiserat team, noggrant utvalt för att göra skillnad och ha roligt när vi gör det. Vi trivs med utmaningen att förenkla komplexa processer för att skapa kraftfulla automatiserade lösningar.
- Affärsautomatisering är vårt DNA
Hur positionerar ni er på marknaden?
Multisoft levererar systemlösningar som anpassas till verksamheten, inte tvärtom. Få tillgång till ett system som inte bara är helt anpassningsbart till era unika processer, utan som även kan förändras i takt med förändring.
Hur positionerar ni er på marknaden?
- Affärsgenererande plattform
- Fokus på tjänsteproducerande företag
- Snabb implementering
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Multisoft hjälper verksamhet att nå nya höjder genom kreativa, anpassningsbara och automatiserade systemlösningar. Undvik ineffektiva processer och onödig administration - få istället tid till det som ger resultat.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
- Ger 100% kontroll över affären
- Exakt prissättning av produkter och tjänster för varje affär
- Snabbare och enhetlig offert- och kontraktsarbete
- Kollektiv affärskunskap – skapar nya kanaler för försäljning
- Minskad affärsrisk
Omdömen
Baserat på 7 omdömen
Baserat på 1 omdömen
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Omdömen
Fördelar
Enkel överskådlig plattform, professionalismen hos Multisofts anställda, kvalitet, öppenhet, ärlighet och tydlighet.
Ett företag som det är otroligt lätt att samarbeta med.
How the system supports our business processes. It is so much more than the standard CPQ.
Omdömen
Nackdelar
Timpriset känns i högsta laget, men å andra sidan så kompromissas det inte med kvaliteten på arbeten.
att ni inte finns i skåne
There is nothing that I do not like