HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

Lantero eller Falcony

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:från 830 kr / månad
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:-
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?
  • Modern lösning, kontinuerligt förbättrad i samverkan med kunder sedan 2014
  • Anpassa tjänsten utifrån era behov, från enkelt handläggningsverktyg till avancerat ärendehanteringssystem
  • Svensk systemlösning, svensk datalagring
Tyvärr, ingen data än.
Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?
  • Lantero har ett stort engagemang vid uppstart samt har alltid hög tillgänglighet vid enskilda ärenden
  • Lantero är oberoende från de utredare vi förmedlar när ni har behov av extern utredning
  • Genom Lanteros utredarnätverk kan vi tillhandahålla alla typer av specialistkompetenser för utredningsuppdrag

Tyvärr, ingen data än.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
  • Stöd vid uppstart – etablering av processer och informationsmaterial
  • Rådgivning vid komplexa situationer – gedigen erfarenhet från hundratals nöjda kunder sedan 2014
  • Löser särskilda kundbehov som On Prem-installation, single-sign-on eller anpassning till företagsprofil
Tyvärr, ingen data än.

Produktfunktionaliteter i Visselblåsarsystem

  • Anonym digital rapport:
    Ingår
  • Anpassat för funktionsnedsatta:
    Ingår
  • Anpassningsbar integration:
    Ingår
  • Eget varumärke:
    Ingår
  • Flerspråkig plattform:
    Ingår
  • GDPR kompatibelt:
    Ingår
  • Omvärldsbevakning:
  • Partnerkonton:
    Ingår
  • Ärendehantering:
    Ingår
  • Anonym digital rapport:
    Ingår
  • Anpassat för funktionsnedsatta:
  • Anpassningsbar integration:
  • Eget varumärke:
  • Flerspråkig plattform:
    Ingår
  • GDPR kompatibelt:
  • Omvärldsbevakning:
    Ingår
  • Partnerkonton:
    Ingår
  • Ärendehantering:
    Ingår

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Lantero's whistleblowing platform is easy to use and especially to implement as the implementation does not require any customer specific tailoring or implementation.
De är snabba, kan erbjuda en helhetslösning gällande visselblåsarlagen och har hög servicenivå.

Nackdelar

As the need for whistleblowing service expands, more supported languages (such as German, French and Spanish) may be needed in the future.

Tyvärr, inga omdömen än.

Lantero

Lantero

Falcony

Falcony