Bygglet
vs
Kontek HRM Time
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
fr 630 kr...
Offert
Produktfunktionaliteter i Tidrapporteringssystem
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Du får full koll: Med Bygglet får du full koll på era arbetstimmar, inköp och kostnader.
- Du slipper dubbelarbete: Du kan bland annat synka fakturor, tidsredovisning och utlägg. Du sparar tid, får totalkoll och minskar risken för fel.
- Hantera allt i dina projekt på samma ställe: Med Bygglet har du det smidigaste flödet på marknaden där du får koll på allt från offert till faktura. Dina anställda ser alla uppdaterade instruktioner i sin mobil – där de även rapporterar in sin tid.
Varför väljer man ert system?
- Underlättar och säkerställer företagets tidrapportering
- Framtidssäkert, webbaserat system
- Rapportering via mobilapp*
- God användarvänlighet
- Ger dig överblick av hela verksamheten
- Goda integrationsmöjligheter med andra system – systemet går t ex att integrera med lönesystemet Kontek Lön.
* med mobilappen Kontek HRM Mobile registrerar du tidrapport och reseräkning direkt i mobilen oavsett var du befinner dig.
Varför väljer man er som leverantör?
- Smidigast på marknaden: Med Bygglet hanterar du dina offerter från start till mål. Du skapar dina offerter online och skickar dem direkt till din kund, som kan godkänna dem – och ett nytt projekt skapas automatiskt i Bygglet.
- Engagemang: Vårt kundteam är med dig från det att du startar upp ditt konto och fortsatt under tiden när du är bekväm med systemet. Vår support är 2 minuter bort och är alltid kostnadsfri.
- Inget krångel: I Bygglet gör du enkelt kopplingar till bokföringsprogram som Visma, Fortnox och Björn Lundén, samt exporter till löneprogram eller inläsning av artikelregister från ledande leverantörer.
Varför väljer man er som leverantör?
✅ vår gedigna specialistkunskap inom lön & HR
✅ vår flexibilitet - som kund väljer du önskad tjänstenivå; från ett molntjänstavtal där du själv utför löneadministrationen till en komplett outsourcinglösning för hela löneprocessen
✅ systemportfölj i teknisk framkant; allt är webbaserat och möjliggör drift i molnet
✅ goda integrationsmöjligheter med andra system
✅ kompletta outsourcinglösningar för hela löneprocessen
✅ vi har en personlig support
✅ kvalitetssäkrad utbildningsverksamhet.
Hör gärna av dig så bokar vi upp en tid för demo och genomgång av hur vi kan hjälpa dig och ditt företag på bästa möjliga sätt!
Hur positionerar ni er på marknaden?
Bygglet grundar sig på en väldigt enkel idé:
Det ska inte vara ett projekt att driva projekt.
Företag inom bygg, service och entreprenad, oavsett om det är inom måleri, anläggning eller installation och service ska få ägna sig åt det som de är bra på och brinner för.
Därför har vi utvecklat Bygglet för att vara marknadens smidigaste projektverktyg där du kan samla allt på ett ställe och därmed spara både pengar och tid, som du kan lägga på din kärnverksamhet.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Kontek är ett ledande specialistbolag inom hantering av lön- och HR-processer.
Vi fortsätter inkludera smart teknik och erbjuder helt webbaserade lösningar oavsett vilken bransch du är verksam inom. Med Kontek väljer du som kund önskad tjänstenivå; från molntjänstavtal där du själv utför löneadministrationen till en komplett outsourcinglösning.
Vill du ha specialisthjälp kring HR-processerna är du också varmt välkommen att kontakta oss!
Hör gärna av dig för demo och avstämning - fyll i kontaktformuläret eller slå oss en signal, 0372-890 00. ⭐Vi ser fram emot att höra från dig!⭐
Kontek erbjuder lönehantering på tre sätt;
Du gör jobbet och administrerar lönearbetet med våra molnbaserade systemlösningar
Vi gör jobbet och tar hand om hela ditt företags lönehantering via våra flexibla outsourcinglösningar
Vi hjälps åt och du väljer själv vilka delar av lönehanteringen du vill sköta och vad du vill ha hjälp med
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Med effektiv projekthantering får du mer tid till dina kunder!
Bygglet är ett verktyg för projekthantering, speciellt utvecklat för små och medelstora företag i byggbranschen.
Bygglet är helt webbaserat vilket innebär att du kommer åt din information var du än befinner dig – via dator, mobiltelefon eller surfplatta. Och tid rapporterar du via en app i din smartphone.
Kort och gott - allt i ett överskådligt och lättanvänt verktyg, full koll och inga överraskningar
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vi vet vilken besparingspotential det finns i en effektiv personaladministration. Med vår specialistkunskap och webbaserade produktportfölj med mobilapp säkerställer du din tidrapportering. Vår drivkraft är att effektivisera, avlasta och utveckla.
Omdömen
Baserat på 3 omdömen
Baserat på 9 omdömen
Omdömen
Fördelar
Omdömen