HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

Jeeves eller Pyramid Business Studio

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:-
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:-
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?
  • Anpassningsbart: Du kan anpassa Jeeves efter ditt företag. Ni kan era processer bäst och det affärssystem ni väljer måste stötta era individuella lösningar. Med Jeeves ERP får ni ett heltäckande system med hög grad av anpassningsbarhet.
  • Säkert: Din datasäkerhet är vår högsta prioritet och vi arbetar kontinuerligt med att hålla Jeeves ERP säkert. Vårt system körs i ett privat moln och ni kommer alltid att ha de senaste säkerhetshetsuppdateringarna.
  • Enkelt: Vi är er långsiktiga partner och vi tycker att det ska vara enkelt att använda Jeeves ERP. Du får en kontaktyta för allt som rör ditt affärssystem. Dessutom får du drift, underhåll, support och årliga uppdateringar i en fast månadskostnad, enkelt och ärligt redan från start
Tyvärr, ingen data än.
Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?
  • Expertis: Våra duktiga verksamhet, produkt- och processexperter har 30 års erfarenhet av att hjälpa svenska företag att automatisera det som gör dem unika.
  • Långsiktig och hållbar partner: Vi är ett svenskt företag som har funnits på ERP-marknaden sedan 1992 och om du väljer oss får du en kontaktyta för allt som rör ditt affärssystem. Det sparar tid och det blir enklare för dig som kund.
  • Stabilt ägarskap: Jeeves ägs sedan 2012 av Forterro och är del i en större koncern tillsammans med andra ERP-bolag runt om i Europa. Det gör oss till en stabil leverantör med ett globalt kunnande i ryggen och innebär samtidigt att vi kan dra nytta av varandras expertis.
Tyvärr, ingen data än.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Våra kunder är i behov av ett heltäckande affärssystem som går att anpassa efter deras unika verksamhet och när behoven ändras ska det vara enkelt att skala upp. Som molnbaserad tjänst kommer alla anpassningar, systemändringar och integrationer följa med varje uppdatering. Du som kund kan kontinuerligt dra nytta av smarta funktioner och ett utökat digitalt ekosystem. I stället för att oroa dig över ert affärssystem kan du fokusera på att utveckla kärnverksamheten.

Tyvärr, ingen data än.

Produktfunktionaliteter i ERP-system

  • Anläggningsregister:
    Ingår
  • App:
    Ingår
  • Budgetverktyg:
    Ingår
  • Business Intelligence:
    Ingår
  • CRM:
    Ingår
  • Dashboard:
    Ingår
  • Ekonomi:
    Ingår
  • Faktura:
    Ingår
  • HRM:
    Ingår
  • Inköp:
    Ingår
  • Kampanjer:
  • Kapacitetsplanering:
    Ingår
  • Lager och Logistik:
    Ingår
  • Leverans:
    Ingår
  • Orderhantering:
    Ingår
  • Projekthantering:
    Ingår
  • Rapporter:
    Ingår
  • Realtids data:
    Ingår
  • Redovisning:
    Ingår
  • Resurshantering:
    Ingår
  • Tidsplanering:
    Ingår
  • Tillverkning:
    Ingår
  • Upphandling:
  • Workflow:
    Ingår
  • Anläggningsregister:
    Ingår
  • App:
    Ingår
  • Budgetverktyg:
    Ingår
  • Business Intelligence:
    Ingår
  • CRM:
    Ingår
  • Dashboard:
    Ingår
  • Ekonomi:
    Ingår
  • Faktura:
    Ingår
  • HRM:
  • Inköp:
    Ingår
  • Kampanjer:
    Ingår
  • Kapacitetsplanering:
    Ingår
  • Lager och Logistik:
    Ingår
  • Leverans:
    Ingår
  • Orderhantering:
    Ingår
  • Projekthantering:
    Ingår
  • Rapporter:
    Ingår
  • Realtids data:
    Ingår
  • Redovisning:
    Ingår
  • Resurshantering:
    Ingår
  • Tidsplanering:
    Ingår
  • Tillverkning:
    Ingår
  • Upphandling:
    Går att lägga till
  • Workflow:
    Går att lägga till

Produktfunktionaliteter i Affärssystem

  • Anläggningsregister:
    Ingår
  • App:
    Ingår
  • Budgetverktyg:
    Ingår
  • Business Intelligence:
    Ingår
  • CRM:
    Ingår
  • Dashboard:
    Ingår
  • Ekonomi:
    Ingår
  • Faktura:
    Ingår
  • HRM:
    Ingår
  • Inköp:
    Ingår
  • Kampanjer:
    Ingår
  • Kapacitetsplanering:
    Ingår
  • Lager och Logistik:
    Ingår
  • Leverans:
    Ingår
  • Orderhantering:
    Ingår
  • Projekthantering:
    Ingår
  • Rapporter:
    Ingår
  • Realtidsdata:
    Ingår
  • Redovisning:
    Ingår
  • Resurshantering:
    Ingår
  • Tidsplanering:
    Ingår
  • Tillverkning:
    Ingår
  • Upphandling:
  • Workflow:
    Ingår
  • Anläggningsregister:
    Ingår
  • App:
    Ingår
  • Budgetverktyg:
    Ingår
  • Business Intelligence:
    Ingår
  • CRM:
    Ingår
  • Dashboard:
    Ingår
  • Ekonomi:
    Ingår
  • Faktura:
    Ingår
  • HRM:
  • Inköp:
    Ingår
  • Kampanjer:
    Ingår
  • Kapacitetsplanering:
    Ingår
  • Lager och Logistik:
    Ingår
  • Leverans:
    Ingår
  • Orderhantering:
    Ingår
  • Projekthantering:
    Ingår
  • Rapporter:
    Ingår
  • Realtidsdata:
    Ingår
  • Redovisning:
    Ingår
  • Resurshantering:
    Ingår
  • Tidsplanering:
    Ingår
  • Tillverkning:
    Ingår
  • Upphandling:
    Går att lägga till
  • Workflow:
    Går att lägga till

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Vi har använt Jeeves länge och är väldigt nöjda. Vi har fått hjälp med de integrationer som behövts till andra system, och får bra kontroll över verksamhetens processer.

Nackdelar

Tog tid att få på plats men inte mer krångligt än vad som kan förväntas av implementering av nytt affärssystem.

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Att det kan anpassas till vår verksamhet
Pyramid är ett enkelt och snabbt system utan att tumma på kvalitén. Lagermodulen fungerar på mycket tillfredsställande sätt och hjälper oss att kontrollera in och utleveranser för ökad lönsamhet.

Nackdelar

Att det är så många olika moduler för "samma" saker, att det inte finns en skatt och boksluts-modul
Finns vissa funktioner/processer som är nischade för oss som vi just nu inte har stöd för. Det vore önskvärt.