Yesbox
vs
GreatRate
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
Max 42 kr...
-
Produktfunktionaliteter i Pulsmätningar
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
Varför väljer kunder Yesbox?
✔ Full flexibilitet – anpassa frågor, frekvens och resultatgruppering helt efter era behov.
✔ Insikter som leder till åtgärder – tydliga rapporter, jämförelser över tid och smart uppföljning.
✔ Hög svarsfrekvens – effektiva påminnelser via sms och e-post samt användarvänlig design.
Välj en medarbetarundersökning som inte bara ger insikter utan också verktygen för att agera på dem.
Läs mer på https://medarbetarundersokning.se/
Varför väljer man ert system?
Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer kunder Yesbox som leverantör?
✔ Snabba, flexibla och med personlig service i toppklass.
✔ Djup kompetens inom medarbetarskap, ledarskap och datadriven HR.
✔ Fokus på psykologisk trygghet och motivation – avgörande för säkerhet, innovation och samarbete.
Varför väljer man er som leverantör?
Hur positionerar ni er på marknaden?
🔹 Mäter med mening – omvandlar data till engagemang och riktning.
🔹 Smart feedback. Skapar trygga team. och verklig förändring.
🔹 Plattformen som förstår människor – och hjälper er agera.
🔹 Från rimlig puls till framsteg – tekniken som stöttar kulturen.
🔹 Vi hjälper er lyssna, förstå – och bygga framtidens arbetsplats.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov & utmaningar löser vi för våra kunder?
✔ Skapa förändring, inte bara mäta – en koncern inom tekniksektorn använder Yesbox för att koppla pulsmätningar till konkreta teamåtgärder i arbetsmiljöarbetet.
✔ Attrahera och behålla talang – ett byggföretag med hög personalomsättning fick via våra analyser syn på vad som skapar lojalitet och engagemang i olika yrkesroller.
✔ Reagera i tid – inte för sent – genom regelbundna pulser upptäcker kunder tidiga tecken på otydlighet, stress eller bristande ledarskap innan det slår mot resultatet.
✔ Bygga kultur med riktning – våra modeller (t.ex. STARS/SCARF) hjälper HR och ledning att följa upp mjuka värden på ett strukturerat och strategiskt sätt.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Omdömen
Fördelar
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Nackdelar
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.